سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای امروزی + 6 مزیت بزرگ
    27 آذر 1400 - 14:42
    شناسه : 191447
    1

    طراحی سایت در سال های اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام فرنطینه عمومی اهمیت زیادی برای صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ پیدا کرده است، و طبق آمار کسانی که برای بیزینس خود وب سایت طراحی کرده بودند،کمترین ضرر را در دوران همه گیری متحمل شدند.

    پ
    پ

    طراحی سایت در سال های اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام فرنطینه عمومی اهمیت زیادی برای صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ پیدا کرده است، و طبق آمار کسانی که برای بیزینس خود وب سایت طراحی کرده بودند،کمترین ضرر را در دوران همه گیری متحمل شدند.

    می توان گفت امروزه تمامی کسانی که صاحب کسب و کار هستند، در مورد اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی می دانند اما جالب است بدانید که طراحی سایت نیز یک نیاز ضروری برای تجارت های مختلف است و مزایایی دارد که رسانه های اجتماعی گاها نمی توانند آن را برآورده کنند پس در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

    image b6a55e8beaea5b98ce4e31251919e18091490737 - اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای امروزی + 6 مزیت بزرگ -

    اهمیت طراحی سایت در از دست ندادن فرصت های شغلی

    امروزه بر کسی پوشیده نیست که زندگی مردم با دنیای دیجیتال گره خورده است و یک فروشنده با تجربه می تواند با طراحی سایت فروشگاهی،از فرصت فروش در یک بستر بزرگ به بهترین شکل استفاده کند.

    یک فروشنده لوازم کامپیوتری را در نظر بگیرید که بهترین محصولات در زمینه خود را ارائه می کند اما وبسایتی برای کسب و کار خود در نظر نگرفته است.مسلما اگر یکی از جوانان امروزی قصد خرید یک قطعه را از طریق اینترنت داشته باشد،فروشنده مذکور به هیچ عنوان نمی تواند با وی ارتباط برقرار کند و در نتیجه بازار فروش زیادی را از دست خواهد داد.

    مزایای طراحی سایت

    image 825f4c4ae889a1fb0bae4c9ee3051be49cceaef1 - اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای امروزی + 6 مزیت بزرگ -

    1.دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات

    در دنیای امروز مشغله افراد بسیار زیاد بوده و وقت آن ها بسیار ارزشمند است از این رو مردم به دنبال راه های ساده تر استفاده از خدمات و یا محصولات مختلف هستند که این نیاز با طراحی سایت های مختلف پاسخ داده می شود.

    به عنوان مثال یک فرد شاغل ممکن است به جای تحمل ترافیک و رد شدن از میان انبوه مردم و رسیدن به فروشگاه مورد نظر خود در بازار،وارد وبسایت فروشگاه مورد نظر شده و با مشاهده تمامی محصولات یک خرید آنلاین بسیار ساده را انتخاب کند.

    2.اهمیت طراحی سایت در افزایش اعتبار برند

    با طراحی یک وبسایت اختصاصی،مشتریان به بروز بودن شما و کسب و کارتان پی می برند و متوجه می شوند که شما به عنوان صاحب یک بیزینس،به نیازهای امروزی مخاطبانتان اهمیت داده و برای آنها ارزش زیادی قائل هستید.همین نکته باعث می شود که برند مورد نظر شاهد یک افزایش اعتبار محسوس باشد و اینگونه است که اعتماد مردم و در نتیجه خرید آنها از شما افزایش می یابد.

    3.وبسایت بهینه شده مشتریان جدیدتر و بیشتری را وارد تجارت شما می کند

    کمتر کسی وجود دارد که در دوران جدید و دیجیتالی امروزی،با موتورهای جستجو نظیر گوگل سر و کار نداشته باشد.این موتورها،منبع اصلی مردم برای جستجوی انواع محصولات،خدمات،اطلاعات و غیره هستند.حال اگر سایتی بتواند در نتایج جستجو از دیگر رقبا بالاتر باشد،خدمات خود را به طیف گسترده ای از مردم معرفی می کند و در نتیجه فروش بسیار بالایی خواهد داشت.

    از این جهت گام مهم بعد از طراحی سایت،دریافت خدمات تضمینی سئو است.SEO به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو است و یکی از زیر شاخه های بازاریابی دیجیتال محسوب می شود.هرچه روی سایت سئو قوی تری اعمال شده باشد،رتبه اش در نتیاج جستجوی مشتریان بالاتر بوده و سایت مذکور بازدید بیشتری خواهد داشت.

    4.ارائه خدمات گسترده تر

    یکی از مزایای مهم طراحی سایت برای کسب و کارها،ارائه خدمات جامع تر و وسیع تری است که در فروش حضوری می تواند بسیار وقت گیر باشد.به عنوان مثال،برای آگاهی مشتریان می توانید مقالات و توضیحات زیادی را برای یک یا چند محصول روی وبسایت خود قرار دهید و علاوه بر آن،یک بخش پرسش و پاسخ برای آنها قرار دهید.این ویژگی ها باعث می شوند مشتری با اطمینان کامل از شما خرید کند و برای خرید بعدی خود نیز به شما مراجعه کند.

    image e384f51247d8672560d84298c0bb458b205166b2 - اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای امروزی + 6 مزیت بزرگ -

    5.اهمیت طراحی سایت در رها شدن از محدودیت ها

    یک کسب و کار می تواند با داشتن یک وبسایت مناسب،میزبان تعداد نامحدودی از مشتری باشد در حالی که در فروش حضوری با افزایش مشتری،مالک ناچارا باید هزینه زیادی برای افزایش ظرفیت فروشگاه خرج کند تا بتواند میزبان آن ها باشد.

    علاوه بر ظرفیت تعداد مشتریان،می توان تعداد بسیار زیادی از خدمات یا محصولات را به همراه توضیحات و مقالات به صورت نا محدود به نمایش گذاشت بدون اینکه نیازی به صرف هزینه برای ویترین و فضای خالی وجود داشته باشد.

    از دیگر مزایای طراحی سایت،می توان به در دسترس بودن آن به صورت شبانه روزی اشاره کرد.مشتریان در هر زمانی می توانند به خدمات شما در دسترسی داشته باشند و از این طریق بسیاری از محدودیت ها از بین خواهد رفت.

    6.اقتصادی بودن طراحی سایت

    از دیگر نکاتی که باعث می شود به اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار خود پی ببریم،مقرون به صرفه بودن آن است.

    تصور کنید که به دنبال گسترش کسب و کار خود از طریق روش هایی غیر از طراحی سایت بهینه هستید.باید میلیون ها تومان هزینه صرف تبلیغات در تلویزیون و رسانه های اجتماعی بکنید که ممکن است همه ی آن بیهوده باشد.اما با پرداخت هزینه معقول برای سایت خود و سئوی آن به متخصصین،نتایجی بسیار موثرتر دریافت خواهید کرد.

    سخن پایانی

    با بررسی های علمی و دقیق از اهمیت طراحی سایت و نقش آن در رونق کسب و کار های مختلف سخن گفتیم.موارد بسیاری وجود داشته است که یک بیزینس نوپا و کوچک،با اهمیت دادن به حضور فعال در دنیای دیجیتالی،پس از گذشت مدت زمان مشخصی موفق به رشد سریع و حتی تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای برندهای نسبتا بزرگ شده است.

    اگر به دنبال یک شرکت معتبر در زمینه طراحی انواع وبسایت و خدمات سئو هستید،می توانید به همیارسایت مراجعه کنید چرا که این شرکت می تواند با داشتن تجربه و نمونه کارهای درخشان و با استفاده از مهارت نیروی های خود در طراحی به همراه رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت،به موفقیت کسب و کار شما و فروش بیشتر کمک قابل توجهی بکند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.