شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل برای جذب 5 خانم در سازمان جنگل ها + واکنش ها
    27 آذر 1400 - 9:51
    شناسه : 191448
    0

    رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع درخواست کرده که پنج زن را در سازمان جنگل‌ها و مراتع استخدام کند.

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان و سیاهکل برای جذب 5 زن در سازمان جنگل ها - نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل برای جذب 5 خانم در سازمان جنگل ها + واکنش ها - اسختدام

    حکایت گیلان نوشت: رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع درخواست کرده که پنج زن را در سازمان جنگل‌ها و مراتع استخدام کند.

    دو روز گذشته معاون سازمان جنگل‌های کشور اعلام کرده بود « سازمان جنگل‌ها با کمبود ۴۰ درصدی نیروی انسانی مواجه است» که منظورش نیروهای عملیاتی برای محافظت از جنگل و مراتع بود. ولی ظاهرا آقای فرخی خواسته است بخش اداری سازمان جنگل ها را تکمیل کند که 5 زن را معرفی کرده است.

    البته چنین نامه هایی به یک روال در بین نمایندگان مجلس تبدیل شده که برخی افراد نزدیک به خود و همچنین مراجعین دفتر را به سازمان های دیگر معرفی می کنند. ولی درخواست جذب چند زن در یک سازمان توسط یک نماینده کمی عجیب به نظر می رسد. تصور کنید رئیس سازمان جنگل ها به هر نماینده ای چند سهمیه اختصاص دهد، بحث شایسته سالاری چه می شود؟ اینگونه باید روی نام پرطمطراق «سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» یک «امور نمایندگان» هم اضافه کرد.

    نماینده لاهیجان و سیاهکل برای جذب 5 زن در سازمان جنگل ها 2 - نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل برای جذب 5 خانم در سازمان جنگل ها + واکنش ها - اسختدام

    واکنش به انتشار نامه عجیب نماینده لاهیجان و سیاهکل

    محمد کمالی، از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای گیلان در واکنش به انتشار معرفی نامه استخدام ۵ نفر از سوی رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نوشت:

    جناب فرخی! کاش به درخواست خود مبنی بر شفافیت عمل کرده و به وکلای خود توضیح دهید که این افراد طبق چه فرایندی انتخاب و برای جذب در مسیری غیر از آزمون استخدامی معرفی شده‌اند.

    محمد فرحی فعال سیاسی اجتماعی گیلان در پستی اینستاگرامی به توصیه نامه نماینده لاهیجان و سیاهکل به سازمان جنگل ها و مراتع در رابطه با جذب ۵ نفر واکنش نشان داد.

    مقدمات فراری دادن نخبگان که رهبری از آن به خیانت یاد کرده اند فقط توسط اساتید ضد انقلاب غربگرا در دانشگاهها فراهم نمی شود. این توصیه نامه تنها مشتی نمونه خروار است. سیستم آموزش و پرورش یکی از مهم ترین مراکزی است که چندین دهه قربانی این نوع جذب نیرو شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.