سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از این نکات در خرید بلیط های تبریز کیش غافل نشوید!
    28 آذر 1400 - 13:13
    شناسه : 191471
    0

    با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا به بهترین روش ممکن خرید اینترنتی بلیط های مسافرتی خود را برای سفر انجام دهید

    پ
    پ

    امروزه فراهم ساختن مقدمات سفر اغلب به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رسد. همین امر نیز موجب می شود تا مسافران بتوانند به راحتی انواع بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس مورد نیاز خود را از هر مبدا دلخواده به مقصد مورد نظر خود خریداری کنند. در این بین مسیرهایی وجود دارند که از سایرین پرطرفدارتر و محبوب تر هستند. به عنوان مثال تور کیش قاصدک24 از مبدا تبریز یکی از رایج ترین این مسیرها شناخته می شود. لذا تعجبی ندارد که ظرفیت ها زود تکمیل شوند یا قیمت آن ها در ایام پیک سفر افزایش یابد. بنابراین تصمیم گرفته ایم شما را با نکات ریزی که سبب  تهیه آسان بلیط این مسیرها می شود آشنا کنیم. پس با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا به بهترین روش ممکن خرید اینترنتی بلیط های مسافرتی خود را برای سفر انجام دهید

    1 - از این نکات در خرید بلیط های تبریز کیش غافل نشوید! -

    بلیط ها را در بازه زمانی مناسبی خریداری کنید!

    همان طور که در مسافرت، فصل های متفاوتی چون های سیزن و لوسیزن در کیفیت سفر موثر است، زمان پرواز در 24 ساعت نیز می تواند یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید یک بلیط مناسب باشد. به همین خاطر به مسافرانی که قصد دارند بلیط هواپیما کیش را از مبدا تبریز خریداری کنند، توصیه می کنیم که با توجه به مدت زمان پرواز خود، ساعت مناسبی را برای آغاز سفرشان انتخاب نمایند. سفری که می تواند با توجه به برنامه مسافران در یکی از بازه های زمانی صبح، عصر یا شب اتفاق بیفتد. اما چگونه می توان یک بلیط هواپیما را در یک بازه زمانی مشخص خریداری کرد؟

    جالب است بدانید وب سایت های متفاوت، امکانات گوناگونی را در زمان خرید آنلاین انواع بلیط سفر در اختیار کاربران خود قرار می دهند. امکاناتی که در نهایت موجب کاهش زمان پیدا کردن بلیط می شوند و به کاربر کمک می کنند تا ساده تر خرید اینترنتی بلیط خود را به انجام برساند. به طور مثال قاصدک 24 به گونه ای طراحی شده است که در یک منو، فیلترهایی را به بازدید کننده خود ارائه می کند که به وسیله آن می تواند جستجوی خود را هوشمند کند. از این رو مسافر قادر است به سادگی با استفاده از فیلتر زمان، جستجوی خود را تنها محدود به پروازهای موجود در یک بازه زمانی خاص نماید و بلیط هواپیما خود را در ساعت مورد نظرش خریداری کند.

    کیفیت یا قیمت! کدام یک؟

    کیش از جمله مقاصدی است که هم بلیط هواپیما سیستمی و هم چارتر برای آن به فروش می رسد. از این رو مسافری که قصد دارد از مبدا تبریز به این جزیره زیبا سفر کند به هنگام خرید بلیط انتخاب های متعددی را پیش روی خود می بیند. از این رو گاهی ممکن است برای انتخاب یک بلیط ارزان هواپیما وسوسه شود و به سایر جزئیات سفر توجه نکند. در حالی که به هنگام خرید بلیط مجموعه ای از جزئیات باید مورد بررسی قرار بگیرد. مثلاً اگر یک بلیط قیمت پایینی داشته باشد اما خدمات مناسبی را در اختیار خریدار خود قرار ندهد و یا متعلق به ایرلاینی باشد که همواره با تاخیر پرواز می کند، بدیهی است که انتخاب درستی برای سفر نخواهد بود.

    2 - از این نکات در خرید بلیط های تبریز کیش غافل نشوید! -

    امکان لغو شدن را در نظر بگیرید!

    گاهی یک اتفاق غیر منتظره ممکن است باعث بهم خوردن برنامه سفر شود. در چنین شرایطی معمولاً مسافران بلیط اتوبوس، هواپیما یا سایر انواع بلیطی که برای سفر خود خریداری کرده اند را کنسل می کنند. چرا که این کار موجب می شود بتوانند حداقل بخشی از هزینه ها را جبران نمایند و خسارت لغو سفر را به حداقل میزان خود برسانند. از این رو اگر بلیط سفر خود را به صورت آنلاین خریداری می کنید بهتر است وب سایتی را برای این کار انتخاب کنید که امکان استرداد اینترنتی بلیط را نیز برای شما فراهم کند. در چنین شرایطی اگر به هر دلیل ممکن مجبور به لغو سفر خود شدید می توانید به سادگی بلیط خود را کنسل و هزینه آن را پس از کسر جریمه پس بگیرید.

    به طور مثال اگر شما بلیط هواپیما داخلی یا خارجی خود را به هر مقصد دلخواه از قاصدک 24 خریداری کرده باشید و حال بخواهید سفر خود را کنسل کنید تنها کافی است تا به پنل کاربری خود در این سایت مراجعه نمایید. سپس می توانید از بخش داشبورد، بخش مربوط به بلیط های هواپیما را انتخاب نمایید و درخواست کنسلی خود را ثبت نموده و برای همکاران ما در بخش پشتیبانی قاصدک 24 ارسال نمایید. بدین ترتیب حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت، درخواست شما بررسی و هزینه بلیط به حساب شما بازگردانده می شود.

    3 - از این نکات در خرید بلیط های تبریز کیش غافل نشوید! -

    در پایان خوب است بدانید با تمام نکات گفته شده، اگر آژانس گردشگری معتبری را انتخاب نکنید ممکن است مشکلاتی برایتان به وجود بیاید.

    به عنوان مثال درگاه پرداخت امن نباشد یا بلیط ها قابل رهگیری نباشند. لذا اکیدا توصیه می کنیم از سایت های دارای اعتباری استفاده کنید که این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهند مانند قاصدک24، علی بابا و مستر بلیط. اگر بخواهیم در مورد خدمات آن ها نیز کمی دقیق تر شویم، خوب است بدانید قاصدک 24 علاوه بر ارائه ی انواع بلیط های سفر، در زمینه ثبت نام تور، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز آن ها را خریداری کرده و برای بهره مندی از راهنمایی یا رفع سوالات خود با پشتیبانی آن تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر قصد سفر به کیش از تبریز را دارید برای اطلاعات بیشتر در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز و سایر مسیرهای محبوب کلیک کنید.

    منبع: قاصدک24

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.