چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی مدرن ترین ساعت های هوشمند 1400
    29 آذر 1400 - 1:00
    شناسه : 191509
    0

    در این مقاله به معرفی برترین ساعت های هوشمند ال جی می پردازیم.

    پ
    پ

    1 - معرفی مدرن ترین ساعت های هوشمند 1400 - LG G Watch R

    مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است. در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند.

    تاریخچه ساعت هوشمند

    اولین ساعت های هوشمند را می توانیم همان ساعت هایی دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم بدانیم. این ساعت ها دیجتالی بودند و روی بسیاری از آن ها ماشین حساب وجود داشت. ساعت های دیجیتالی ای بودند که می توانستید با آن بازی کنید. اما شاید بتوانیم اولین ساعت هوشمند به معنای واقعی را ساعت هوشمند سیکو بدانیم.

    2 3 - معرفی مدرن ترین ساعت های هوشمند 1400 - LG G Watch R

    بعدها سیکو  یک مدل ساعت هوشمند به نام Data 2000 را معرفی کرد که تا 2000 رقم را ذخیره میکرد و اصلا به همین دلیل نام آن را Data 2000  گذاشته بودند. در سال 1984، سیکو اولین مدل از ساعت های هوشمندش را که قابلیت اتصال به کامپیوترهای آن زمان را داشت با نام RC-1000 معرفی کرد.

    ساعت ورزشی هوشمند ال جی به عنوان” برترین ساعت مچی قدرتمند اندروید ” توسط گوگل، با 14.2mm  ضخامت ارایه شد در رنگ های تیتانیوم و آبی تیره (به طور انحصاری در دسترس از طریق فروشگاه گوگل هستند) گزینه های رنگی در حالی که LG Watch Style 10.8  میلی متر ضخامت دارد و در رنگ های تیتانیوم، نقره ای و رزگلد عرضه می شود.

    در این مقاله به معرفی برترین ساعت های هوشمند ال جی می پردازیم.

    3 - معرفی مدرن ترین ساعت های هوشمند 1400 - LG G Watch R

    ساعت هوشمند «ال‌جی« (LG)  مدل «Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید و مهیج سیستم‌عامل اندروید ور 2 عرضه می‌شود. ال‌جی در این مدل که با رفرانس W280A نیز شناخته می‌شود، از نظر سخت‌افزاری نیز توسعه و تحول کافی را منظور کرده است. این مدل از طیف مختلفی از سنسورهای کارآمد بهره می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: سنسور ضربان قلب و GPS. این دو سنسور کاربردی که شاید دلیل اصلی نام‌گذاری این محصول به‌عنوان ساعت ورزشی ال‌جی (Watch Sport) هم باشند، برای افراد مختلف به‌ویژه افرادی که به سلامتی فیزیکی و ورزش اهمیت می‌دهند، جذاب و کارآمد به نظر می‌رسند. دیگر قابلیت این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به‌عنوان یک واچ‌فون (WatchPhone) یا ساعت هوشمند مستقل هم استفاده کند. برای ارتباط ساعت به گوشی هوشمند کافی است یک گوشی اندرویدی با اندروید حداقل 4.3 یا یک آیفون (iPhone 5 یا بالاتر) با حداقل سیستم‌عامل iOS9 داشته باشید تا بتوانید ضمن نصب اپلیکیشن Android Wear از این ساعت هوشمند استفاده کنید. با توجه به ارتقای سیستم‌عامل ساعت هوشمند به نسخه‌ی 2، امکانات نرم‌افزاری بیشتری هم برای ساعت در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن‌ها امکان نصب اپلیکیشن‌های مستقل این سیستم‌عامل است. بدین ترتیب اگر گوشی هوشمند شما هم خاموش بود یا برای مدتی همراه شما نبود، می‌توانید ضمن اتصال ساعت به اینترنت به‌عنوان مثال از طریق وای‌فای، به برخی از پیام‌رسان‌ها (نظیر تلگرام) یا اپلیکیشن‌های دیگر (نظیر Google Maps  ) دسترسی داشته باشید. برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم این ساعت است که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد. رابط کاربری جذاب‌تر و کارآمدتر و امکانات نرم‌افزاری بیشتر به لطف اندروید ور 2، رضایت کاربران را بیش از پیش به خود جلب خواهد کرد. ابعاد ساعت شاید در نگاه اول کمی بزرگ به نظر برسد؛ اما در مقایسه با دیگر رقبا، با توجه به قابلیت‌های سخت‌افزاری یادشده و باتری 430 میلی‌آمپری برای اغلب کاربران قابل‌قبول خواهد بود. صفحه‌نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 348 هم وضوح تصویر کاملا ایدئالی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. در مجموع اگر از طرفداران پروپاقرص ساعت‌های هوشمند ورزشی هستید و می‌خواهید استفاده‌ی لذت‌بخش‌تر و شاید کامل‌تر از این گجت را تجربه کنید، این مدل یکی از ساعت‌های کامل، باکیفیت و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود.

    ویژگی های ساعت هوشمند :

    خاصیت ضد آب:

    از ایام گذشته تا به امروز بارها شاهد بوده ایم که افراد بدون توجه به ساعت مچی، اقدام به شستن دستها و یا شنا میکنند. نفوذ آب به داخل کالاهای دیجیتال، بیش از هر چیزی مخرب است. خاصیت ضد آب بودن یک ساعت هوشمند ، کاربری آن را راحت کرده و سلامت دستگاه را در مقابل رطوبت، تضمین میکند. از این رو توجه به این ویژگی، خارج از لطف نیست.

      هشدار و آلارم:

    در اکثر ساعتهای هوشمند قابلیت تنظیم هشدار های بیدار باش، تماس ورودی و خروجی، ایمیل، و…. فراهم است. همچنین بعضی از آنها قابلیت نصب شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر را دارند.

    • مشخصات صفحه نمایش :

    1.38 اینچ گرد POLED،
    رزولوشن 480 x480 و 348ppi

    • پردازنده اصلی :

    چهار هسته‌ای  – Quad Core 1.1 GHz
    Qualcomm Snapdragon Wear 2100

    • مشخصات بدنه : استینلس استیل 316L و شیشه Gorilla Glass 3.0

             بند از جنس ترموپلاستیک پلی ارتان  TPU

    • رنگ‌های موجود : تیتانیوم – آبی تیره
    • ابعاد : 4×51.2×14.2 میلی‌متر
    • وزن : 89  گرم
    • استاندارد مقاومت : ضد آب (جهت شیرجه و شنا مناسب نیست)

    ·       سنسورها : ALS ، Gyro، Accelerometer ، PPG، Barometer

    • نسخه سیستم عامل : Android Wear 2.0
    • انتقال اطلاعات از طریق : Bluetooth، NFC
    • شبکه : 2G – GSM 850/900/1800/1900
      3G – HSDPA 850/900/1900/2100
      4G – LTE 800/900/1800/2600
    • اتصال به اینترنت : GPRS / WiFi 802.11
    • GPS : مجهز به سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی GPS و A-GPS ،GLONASS
    • حافظه داخلی : 4 گیگا‌بایت
    • حافظه RAM : 768 مگابایت
    • ظرفیت باتری : 430 میلی‌آمپر/ساعت
    • سازگار با IOS : دارد
    • شارژ بی‌سیم : دارد
    • قابلیت استفاده از سیم کارت 4G : دارد
    • تعویض ساده سیم کارت نانو : دارد

    راهنمای خرید ساعت هوشمند

    • سیستم عامل و سازگاری با دستگاه های دیگر
    • نمایشگر ساعت هوشمند
    • رابط کاربری یعنی عملکرد کلیدهای فیزیکی در مقابل قابلیت های لمسی
    • طراحی و شخصی سازی ساعت هوشمند
    • پیام های هشدار و یادآورها
    • اپلیکیشن ها و صفحات نمایشگر
    • قابلیت های سنجش تندرستی و سلامت: ضربان قلب و GPS
    • برقراری تماس و پرداخت موبایلی
    • عمر باتری و میزان شارژدهی ساعت هوشمند
    • قیمت ساعت هوشمند

    نکاتی که در بالا گفته شد همگی برای کمک به خرید یک ساعت هوشمند است.

    نگهداری از ساعت هوشمند

    این نوع از ساعت به نور خورشید حساس هستند، بنابراین نباید به طور مستقیم جلوی نور خورشید قرار بگیرند و بعد از استفاده حتما درون جعبه مخصوص نگهداری شوند.

    همیشه بعد از خرید ساعت هوشمند، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید و به توصیه های شرکت سازنده توجه کنید.

    صفحه این ساعت ها بسیار حساس است بنابراین مرقب باشید صفحه آن ها خش دار نشود. و هرگز جهت ارضای حس کنجکاوی پشت ساعت را باز نکنید.

    برای تمیز کردن آن از پارچه نخی نرم و خشک استفاده کنید. هرگز از آب و الکل برای تمیز کردن آن استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ در قاب و دسته ساعت شود.

    اگر ساعت شما قابلیت آنتی شوک ندارد سعی کنید در ورزش هایی که تکان های شدید به ساعت وارد می شود از آن استفاده نکنید.

    4 2 - معرفی مدرن ترین ساعت های هوشمند 1400 - LG G Watch R

    از مقایسه بررسی LG G Watch R G Watch R در کنار Motorola Moto 360 می توان گفت نسبتاً بزرگ است – بزرگ‌تر از سایر ساعت‌های هوشمند اندرویدی – و تقریباً به اندازه یک ساعت مردانه بزرگ است و ضخامت آن 46.4 در 53.6 میلی‌متر است، این ساعت از ساعت های فوق العاده ای که اغلب مچ ستارگان ورزشی را تزئین می کنند، این ساعت 9.7 میلی‌متر ضخامت دارد و 1.8 میلی‌متر نازک‌تر از رقیب موتورولا Moto 360 است، اگرچه وزن آن 13 گرم وزن‌تر است. وزن Gear Live سامسونگ 59 گرم و G Watch مربعی LG 63 گرم است. صفحه‌نمایش OLED دایره‌ای 1.3 اینچی روشن و واضح است، اگرچه به اندازه یک صفحه نمایش معمولی تلفن هوشمند واضح نیست و کنترل روشنایی خودکار را ندارد. همچنین این اولین صفحه نمایش ساعت هوشمند کاملاً دایره‌ای است زیرا Moto 360 دارای تایر تخت است. صفحه نمایش همیشه روشن بررسی LG G Watch R داک شارژ مغناطیسی به اندازه بدنه Watch R است. G Watch R دارای یک داک شارژ مغناطیسی کوچک است که با استفاده از پین های فلزی کوچک ساعت را تغذیه می کند. شارژ کامل حدود یک ساعت طول می کشد و می توان آن را با صفحه خاموش در شب شارژ کرد، در حالی که، مانند Motorola Moto 360 نمی توانند آن را شارژ کنند. برخلاف حالت “نمایش محیط” Moto 360 که فقط برای مدت کوتاهی صفحه نمایش را هنگام حرکت مچ روشن نگه می دارد، Watch R این گزینه را دارد که نمایشگر را همیشه در حالت کم مصرف روشن کند، که به شما اجازه می دهد نگاهی سریع به زمان قبل از روشن کردن کامل صفحه هنگام حرکت مچ دست برای دیدن صفحه داشته باشید. با روشن بودن صفحه نمایش همیشه، Watch R دو روز بدون نیاز به شارژ دوام می آورد، اما اگر صفحه نمایش خاموش باشد حدود یک روز دیگر بیشتر دوام می آورد. با فشار دادن دکمه یا ضربه زدن روی صفحه، آن را روشن می کند.

    مانیتور ضربان قلب یک نمایشگر اپتیکال ضربان قلب را در صورت درخواست اندازه گیری می کند، اطلاعات را همراه با فعالیت و مراحل به Google Fit برای بررسی در Watch R یا برنامه Google Fit در تلفن هوشمند ارسال می کند. که آن را گران ترین ساعت هوشمند Android Wear در بازار شناخته شود. بررسی LG G Watch R روی مچ دست زنانه به صورت زیر است :
    LG G Watch R یک ساعت بزرگ و درشت است و به همین دلیل ممکن است در مچ های کوچکتر احمقانه به نظر برسد. همچنین بسیار مردانه است، که باعث می شود برای برخی جذابیت کمتری داشته باشد. صفحه‌نمایش گرد عالی است و عمر باتری آن بسیار خوب است. در مقایسه با Moto 360، بسیار سریع‌تر است و دو برابر بیشتر دوام می‌آورد، حتی اگر صفحه نمایش همیشه روشن باشد. با این حال، پوشیدن آن چندان راحت نیست و روی مچ دست آشکارتر است. Android Wear Google اخیراً با عملکردهای مستقل از تلفن هوشمند مانند پخش موسیقی به روز شده است و انتخاب برنامه با برنامه های جالبی که همیشه اضافه می شود در حال گسترش است. G Watch R مطمئناً یکی از بهترین ساعت‌های Android Wear موجود است. ارزش خرید یک ساعت هوشمند بستگی به تعداد اعلان‌ها، تماس‌ها و ایمیل‌هایی دارد که در طول روز دریافت می‌کنید. ظاهر شدن آن‌ها روی مچ دست کمتر مزاحم است.

    مزایا: عمر باتری دو روزه با همه چیز روشن، صفحه گرد همیشه روشن، نمایشگر ضربان قلب، ضد آب

    معایب: طراحی بزرگ، حجیم، بند بسیار سفت، اکثر صفحه‌های ساعت غیرجذاب، گران‌قیمت

    ساعت های هوشمند مصرفی از سال 2014 تا 2016 به سرعت در تحقیقات بهداشتی نفوذ کرده اند. مطالعات بیمار بر فعالیت، رفتار، ضربان قلب و نظارت بر تشنج متمرکز بود. بیشترمطالعات به دنبال تأیید عملکرد ساعت هوشمند بودند. خلاصه معرفی ساعت‌های هوشمند این پتانسیل را دارند که از سلامت در زندگی روزمره حمایت کنند: امکان نظارت بر فعالیت‌های شخصی، دریافت بازخورد بر اساس اقدامات فعالیت، امکان بررسی های شناسایی الگوهای رفتاری و حمایت از ارتباط دو طرفه با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و اعضای خانواده می باشند. با این حال، ساعت‌های هوشمند یک فناوری نوظهورهستند و تحقیق در مورد این دستگاه‌ها در مرحله نوپایی است.از 73 مطالعه انجام شده، 17 مطالعه که در جستجوی اطلاعات منتشرشده بیشتر مطالعات از ساعت‌های هوشمند مصرف‌کننده توضیح می دهند. مطالعات مربوط به نظارت بر فعالیت بیمار، نظارت بر ضربان قلب متمرکز شده است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات سایت نمایندگی ال جی در مشهد مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.