شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویزای والدین استرالیا | چطور بعد از اقامت، والدین خود را نیز به استرالیا بیاوریم؟
    29 آذر 1400 - 1:09
    شناسه : 191522
    1

    مهاجرانی که موفق به اخذ اقامت در کشور استرالیا شده‌اند، می‌توانند از طریق ویزای والدین پدر و مادر خود را به استرالیا بیاورند و در کنار آن‌ها زندگی کند. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل شرایط اخذ ویزای والدین را شرح دهیم و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

    پ
    پ

    با این ویزا والدین خود را به استرالیا دعوت کنید

    کشور استرالیا یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرین در سراسر جهان است و هر ساله هزاران نفر به این کشور مهاجرت می‌کنند. مواردی همچون امکان اشتغال مناسب، رفاه اجتمالی بالا، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و طبیعت زیبای این کشور باعث افزایش تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور شده است. ایرانیان برای اقامت در کشور استرالیا به ویزای معتبر نیاز دارند. مهاجرانی که موفق به اخذ اقامت در کشور استرالیا شده‌اند، می‌توانند از طریق ویزای والدین پدر و مادر خود را به استرالیا بیاورند و در کنار آن‌ها زندگی کند. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل شرایط اخذ ویزای والدین را شرح دهیم و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

    - ویزای والدین استرالیا | چطور بعد از اقامت، والدین خود را نیز به استرالیا بیاوریم؟ -

    بررسی شرایط زندگی در استرالیا

    اگر نگاه کلی به آمار‌ها بیندازیم، متوجه خواهیم شد که مردم استرالیا جزو شادترین مردمان جهان هستند. عواملی همچون سطح رفاه بالا و امنیت باعث شده تا مردم در این کشور شرایط زندگی خوبی را تجربه کنند. به غیر از این موارد حتما باید طبیعت زیبا و فوق‌العاده این کشور را در نظر بگیرید. مناظر طبیعی در استرالیا بسیار زیاد است و مناطق دیدنی زیادی در آن وجود دارد. آب و هوا استرالیا اگر به دنبال کشوری با سواحل زیبا و دلنشین هستید، بدون شک استرالیا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کشور استرالیا و مردم آن دارای فرهنگ مهاجرپذیر هستند و نحوه برخورد آن‌ها با مهاجران بسیار خوب است. امروزه شما در کشور استرالیا می‌توانید خدماتی برابر با یک شهروند استرالیایی را به دست بیاورید. به غیر از نکات گفته شده باید شرایط اقتصادی استرالیا را هم در نظر بگیرید.

    در حال حاضر استرالیا به دلیل مدیریت دولتی مناسب جزو ثروتمندترین کشورهای جهان به شمار می‌آید. استرالیا جزو کشورهای توسعه یافته است و تکنولوژی‌های روز دنیا در تمام قسمت‌های آن به کار می‌رود. علت اصلی شرایط اقتصادی خوب استرالیا، مدیریت درست و انجام خدمات حرفه‌ای در این کشور است. مشاغل خدماتی در استرالیا بسیار موفق عمل می‌کنند و به همین علت اشتغال در استرالیا برای کسانی که خدمت خاصی انجام می‌دهند راحت است. خوشبختانه پس از اینکه اقامت کشور استرالیا را گرفتید، می‌توانید اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورید. ویزای والدین استرالیا یکی از این راه‌هایی است که از این طریق می‌توانید پدر و مادر خود را به استرالیا بیاورید.

    - ویزای والدین استرالیا | چطور بعد از اقامت، والدین خود را نیز به استرالیا بیاوریم؟ -

    مزایای اخذ ویزای والدین چیست؟

    ویزای والدین استرالیا یک نوع خاص از ویزاهای همراه است که پس از گذراندن مراحل مختلف دریافت می‌شود. مدت اعتبار این ویزا معمولا ۵ ساله است و والدین در طول این زمان می‌توانند به استرالیا رفت‌و‌آمد کنند. همچنین امکان کار و تحصیل برای والدین در این کشور فراهم است ولی حتما باید مراحل پذیرش را پشت سر بگذارند. خوشبختانه امکان تمدید ویزای والدین تا ۱۰ سال هم وجود خواهد داشت که در صورت اتمام زمان ویزا می‌توان با مراجعه به اداره مهاجرت تمدید را انجام داد. در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، بعد از چند سال امکان دریافت اقامت دائمی نیز فراهم می‌شود و جزو شهروندان استرالیایی به شمار می‌آیید.

    یکی دیگر از مزایای ویزای والدین استرالیا‌، بهره‌مندی از بیمه درمانی است که توسط دولت این کشور ارائه می‌‌شود. زمانی که اقامت والدین در استرالیا شروع شود، دولت این کشور بیمه‌نامه معتبری را برای آن‌ها صادر می‌کند تا از مزایای آن استفاده کنند. خوشبختانه در بعضی از موارد برای والدین حقوق بازنشستگی نیز تعریف می‌شود تا بتوانند در طول اقامت خود در استرالیا شرایط مناسبی داشته باشند. در صورتی که پدر و مادر این ویزا را بگیرند می‌توانند به عنوان اسپانسر سایر اقوام خود شناخته شوند و روند مهاجرت را برای اقوام خود راحت کنند.

    انواع ویزای والدین استرالیا

    از آنجا که شرایط زندگی در استرالیا برای مهاجرین ایده‌آل است، این افراد برای اخذ ویزای خود و خانواده اقدام می‌کنند. ویزای والدین استرالیا به شکل‌های مختلفی عرضه می‌شود که شما باید بر اساس شرایط شخصی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. عواملی همچون سن والدین و سابقه اقامت آن‌ها در استرالیا در تعیین نوع ویزا موثر است. برای اینکه بهتر انواع ویزای والدین را بشناسید، آن‌ها را شرح می‌دهیم.

     

    استرالیا - ویزای والدین استرالیا | چطور بعد از اقامت، والدین خود را نیز به استرالیا بیاوریم؟ -

    ویزای ساب کلاس ۱۰۳

    ویزای ساب کلاس ۱۰۳ اولین راه برای دریافت اقامت والدین در کشور استرالیا است. این روش هزینه پایینی دارد ولی پروسه بررسی مدارک معمولا زمانبر است که باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. در صورتی که این ویزا را برای والدین خود کسب کنید، به آن‌ها اقامت دائمی استرالیا نیز تعلق خواهد گرفت.

    ویزای ساب کلاس ۱۴۳

    تفاوت این ویزا با نمونه قبلی در سرعت گرفتن ویزا است. به طور کلی هزینه گرفتن ویزای ساب کلاس ۱۴۳ بیشتر از ساب کلاس ۱۰۳ خواهد بود. البته در این روش سرعت عمل بالایی وجود دارد و مراحل دریافت ویزا در کمترین زمان ممکن پشت سر گذاشت می‌شود. با دریافت این ویزا والدین می‌توانند برای اشتغال در استرالیا برنامه‌ریزی کنند.

    ویزای ساب کلاس ۱۷۳

     اگر به دنبال سریع‌ترین راه برای گرفتن اقامت والدین هستید، بهترین راه پیش روی شما استفاده از ویزای ساب کلاس ۱۷۳ است. اگر شما مراحل دریافت این ویزا را آغاز کنید، نهایتا طی مدت ۱۸ ماه موفق به اخذ آن خواهید شد. اعتبار این ویزا فقط دو سال است و باید در طول این دو سال ویزای ساب کلاس ۱۴۳ را دریافت کرد. ویزای ساب کلاس ۱۷۳ قابلیت تمدید ندارد و باید آنرا با ویزاهای جدید جایگزین کرد.

    - ویزای والدین استرالیا | چطور بعد از اقامت، والدین خود را نیز به استرالیا بیاوریم؟ -

    خدمات ویژه کانگروز برای اخذ اقامت والدین استرالیا

    شرایط شغلی و تحصیلی مناسب در استرالیا باعث شده تا هر ساله هزاران نفر از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کنند. بسیاری از ایرانیان نیز این کشور را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. کسانی که در استرالیا اقامت می‌گیرند، دوست دارند که اقوام خود مانند پدر و مادر را به استرالیا بیاورند. دولت استرالیا ویزای والدین استرالیا را برای چنین شرایطی فراهم کرده است. موسسه مهاجرتی کانگروز به دلیل سال‌ها تجربه مفید در این زمینه، به شما کمک می‌کند تا ویزای والدین استرالیا را به آسانی دریافت کنید. خدمات موسسه کانگروز شامل دریافت ویزاهای دیگر نیز می‌شود و می‌توانید انجام کارهای مربوط به اخذ ویزا را به این موسسه بسپارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.