×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

22 9 - مجموعه حرفه ای سازه لوکس متخصص نماشویی ساختمان - سازه لوکس

اگر شما هم به دیده انصاف بخواهید نگاه کنید مطمئناً به این نتیجه خواهید رسید که تمیزی ساختمان واقعاً تاثیر مستقیمی روی روحیه افراد می تواند بگذارد. حتی آزمایش‌ها و تحقیق هایی که انجام شده ثابت می‌کند که روی بهره وری افرادی که در آن منطقه زندگی می‌کنند و این ساختمان را می‌بینند از زندگی و از کار هم تاثیر مستقیم دارد.

وقتی شما به یک ساختمان تمیز نگاه می کنید مسلما اولین چیزی که چشم تان را می گیرد و توجه شما را به آن جلب می کند این است که این ساختمان چقدر چشم نواز و زیبا و تمیز است ناخودآگاه آن را تحسین می‌کنید حتی اگر حواستان کاملا با آن نباشد.

بیایید یک آزمایش ساده انجام بدهیم خودتان را میگویند شما بین دو مغازه یا فروشگاهی که قصد خرید از یکی از آنها را دارید کدام را انتخاب می کنید یک مغازه معمولی که وقتی به داخل آن نگاه می کنید ی نظر شما را جلب نمی‌کند و باعث تحسین شما نمی‌شود یا یک مغازه بسیار شیک و زیبا که تمیزی و دیسیپلین آن شما را به تحسین وا می دارد. انصاف به خرج بدهید حتی اگر دوست نداشته باشید که از آن مغازه تمیز تر و شیک تر خرید کنید ممکن است سری به آن بزنید و چرخی در میان اجناس آن بزنید به دلیل اینکه ذاتاً از زیبایی و تمیزی لذت می برید. این در ذات شماست کاری نمی توانید بکنید.

این را هم در نظر بگیرید که داشتن یک ساختمان زیبا و تمیز کار خوب و مدیریت آن ساختمان را نشان میدهد.

نماشویی ساختمان چیست؟

خوب همون طور که از اسمش برمی‌آید مجموعه عملیاتی است که نمای بیرونی ساختمان شما را از آنچه که هست بسیار زیبا تر و درخشان تر می کند. البته کار آسانی نیست و باید توسط یک تیم حرفه‌ای انجام شود. به خاطر همین است که ما تیم حرفه‌ای سازه لوکس را به شما پیشنهاد می کنیم تا کار نماشویی ساختمان خود را به آنها بسپارید.

چرا می گوییم حتماً باید از یک تیم حرفه ای در این کار استفاده شود به دلیل اینکه ظرافت‌های خاص خودش را دارد. اول اینکه باید با طناب انجام شود. نماشویی ساختمان با طناب هم ارزان تر است و هم دقیق تر و بهتر. دوم اینکه بنا به آلودگی هایی که در سطح ساختمان شما وجود دارد اعم از اینکه سنگی باشد یا آجری یا غیره روش های مختلف شستشو باید به کار برود. ممکن است متخصص تشخیص بدهد که باید در نما شویی آن ساختمان فوق‌الذکر مواد شوینده یا اسیدی بسیار ملایم هم به کار برود.

پیشنهاد می کنم اگر شما هم تجربه در زمینه نماشویی ساختمان خود داشتید زیر همون پست ما را در جریان بگذارید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.