×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

22 10 - بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران -یکی از لذت بخش ترین خرید ها در دنیا، خرید لباس برای کودکان و نوزادانمان است. در این صفحه قصد داریم به معرفی بهتین فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران بپردازیم.

در مقایسه و بررسی این فروشگاه ها، ملاک هایی چون : برند، میزان اعتماد کاربران، تعداد اقلام کالا، عمر دامنه و فروشگاه را مد نظر قرار دهیم.

۱-فروشگاه دلبند

فروشگاه دلبند یک فروشگاه تخصصی فروش لباس و لوازم نوزاد، کودک، سیسمونی، بازی و سرگرمی، اکسسوری، کتاب و لوازم و تحریر و.. است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۲ و با شعار ” آرزوی دلبند آراستگی دلبندانمان” تأسیس شد. در دلبند انواع لباس نوزادی، شلوار و شلوارک، کفش، پاپوش و.. را می‌توان به صورت اینترنتی سفارش داد.

۲-فروشگاه مدیلند

فروشگاه اینترنتی مدیلند با تکیه بر ۲۵ سال سابقه حضور در بازار لباس و پوشاک ایران با هدف تولید و عرضه انواع  لباس پسرانه برای اولین بار در تابستان سال ۱۳۹۹ افتتاح گردید. مدیلند مفتخر است با بهرگیری از تجربیات ارزشمند بدست آمده از سال ها فعالیت تجاری در ایران، اینک کسب و کار خود را به صورت الکترونیک و آنلاین به مشتریان عزیز خود ارایه نماید. مدیلند متعهد است تا با تیمی قوی و با تجربه در کنار نیروهای جوان و با انگیزه بستری مناسب برای فروش و عرضه پوشاک و اکسسوری با کیفیت و قیمت مناسب، برای خانواده های شریف ایرانی فراهم نماید.

۳-دیجی استایل

دیجی استایل یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران در حوزه پوشاک است که زیر مجموعه برند دیجی کالا فعالیت میکند. این وب سایت علاوه بر حوزه لباس های نوزادی، در دیگر دسته بندی های پوشاک نیز فعال است.

۴- فروشگاه هپی پوش

فروشگاه هپی پوش یکی از بهترین فروشگاه‌های تخصصی لباس نوزادی، کودک و نوجوان در ایران است. هپی پوش تن پوش کوچولوهای خوش پوش است. این فروشگاه ارائه دهنده انواع خرید لباس نوزادی، لباس پسرانه، دخترانه، کفش بچگانه، سیسمونی از برندهای پوشاک خارجی است. لباس‌های فروشگاه هپی پوش کاملاً از برندهای پوشاک خارجی (برندهایی نظیر لوپیلو، کیابی فرانسه، نیم ایت دانمارک، کرویت و…) هستند اما قیمت آنها به نسبت ارزان‌تر و بسیار با کیفیت است. در این مرکز خرید می‌توان انواع لباس نوزادی تا نوجوانی را برای فرزندان دلبندتان پیدا کنید.

۵- نی نی بازار

در تعریفی که از خود نینی بازار میخوانیم : “نی نی بازار” کوشیده و می کوشد تا در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی ممتاز،کالاهای مورد نیاز نوزادان و کودکان عزیز را فراهم کند تا هم،در راستای سندهای پیشرفت ملی،گام بردارد و هم مادران محترم ایرانی را از خروج از منزل و ترددهای بیهوده و طاقت فرسا درسطح شهری پر از دود و ماشین و هیاهو بی نیاز کند.چرا که هر چقدر مادرانِ ما از آرامش بیشتری برخوردار باشند،به تبعِ آن محیطی مطلوبتر را برای خانواده فراهم کرده و توجهی بیشتر را به دلبندان خود مبذول می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.