پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقایسه انواع پکیج دیواری به همراه راهنمای خرید پکیج دیواری
    04 دی 1400 - 0:10
    شناسه : 191653
    0

    شرکت های معتبری در حال تولید و فروش پکیج دیواری هستند، برای مثال پکیج بوتان و  پکیج ایران رادیاتور از برندهای معتبر تولید محصولات گرمایی و پکیج ها هستند.

    پ
    پ

    مقایسه انواع پکیج دیواری از نکات مهمی است که در زمان خرید پکیج دیواری به شما کمک شایانی خواهد کرد.

    به نظر شما کدام برند و محصول برای انتخاب پکیج های دیواری گزینه مناسب تری هستند؟

    1 4 - مقایسه انواع پکیج دیواری به همراه راهنمای خرید پکیج دیواری -

    شرکت های معتبری در حال تولید و فروش پکیج دیواری هستند، برای مثال پکیج بوتان و  پکیج ایران رادیاتور از برندهای معتبر تولید محصولات گرمایی و پکیج ها هستند.

    تولیدات هر کدام از این برندها برای مصارف مختلف بسیار متنوع است برای مثال پکیج بیتا، پکیج پارما، پکیج پرلا پرو و مدل های دیگری که شرکت بوتان در حال تولید آنها می باشد.

    اما کدام برند و کدام گزینه میتواند برای ما گزینه بهتری باشد؟

    در بین برندهای معروف، برند ایران رادیاتور بهتر است یا بوتان؟

    در بین فروشگاه هایی که در حال فروش پکیج دیواری هستند کدام گزینه بهتر است؟

    برای خرید باید چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

    فروشگاه اینترنتی دماباما بستری را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند محصولات حوزه سرمایشی و گرمایشی را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس بتوانند آنها را با قیمت رقابتی تهیه نمایند.

    در این محتوا همراه ما باشید تا با راهنمای خرید پکیج دیواری به شکل کامل آشنا شوید.

    نکات مهم در مقایسه و فروش انواع پکیج دیواری:

    ۱. برندهای معتبر
    ۲. معرفی محصولات برترین برندها
    3. ایران رادیاتور بهتر است یا بوتان ؟
    4. مقایسه و فروش انواع پکیج دیواری

    همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر کردیم برندهای زیادی در حال تولید محصولات گرمایشی هستند، از جمله این برندها میتوان به شرکت های ایران رادیاتور، بوتان، ایران نوین و …. اشاره کرد که از برترین آنها ایران رادیاتور و بوتان می باشند.

    اما برای اینکه به مقایسه انواع پکیج دیواری و برندهای آنها بپردازیم نیاز است تا این دو برند معروف آشنا شویم و در پایان به بررسی این سوال که ایران رادیاتور بهتر است یا بوتان بپردازیم.

    پکیج دیواری بوتان

    پکیج‌های بوتان جزو آن دسته برندهایی میباشد که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، به طوری که اغلب محصولات بوتان را به عنوان پرفروش ‌ترین های بازار تلقی میکنند.

    پکیج‌های دیواری بوتان، به چند مدل اصلی تقسیم میشوند؛ که شامل پرلا پرو، پارما، بیتا، ورونا و … می شوند.

    ظرفیتی که آنها میتوانند پشتیبانی کنند بین ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ است، پس همواره برای مکان‌های تجاری، مسکونی و اداری میتواند مناسب باشد‌.

    قطعات استفاده شده در برخی محصول این برند بین المللی است به همین خاطر باعث افزایش قیمت آنها در سال های اخیر شده است.

    از نظر برخی از افراد این قیمت بالا نارضایتی را در پی داشته، اما این را در نظر داشته باشید؛ که چنین قیمتی در قیاس با نوع کاربرد و عملکردی که دارد، مناسب و معقول است. پکیج های بوتان با ظاهری کاربر پسند، طراحی منحصر به فرد و سطح کیفی بالا همواره جزو گزینه های اصلی خرید مشتریان هستند.

    لازم است بدانید که سهم قابل توجهی از بازار ایران به محصولات گرمایشی بوتان تعلق دارد. همچنین همه محصولات و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی بوتان از گواهی استاندارد ایمنی برخوردار هستند.

    محصولات برند بوتان علاوه بر بازارهای داخلی استقبال زیادی هم در بازارهای خارجی داشته اند و در صادرات نیز موفق بوده اند.

    پکیج های بوتان میتوانند، به فن کویل و رادیاتور برای تامین گرمایش ساختمان متصل شوند، به همین دلیل در کوتاه ترین زمان و سریع ترین بازه ممکن میتوانند؛ گرمایش محیط را تامین کند.

    انواع پکیج دیواری بوتان

    بوتان به عنوان اولین تولید کننده پکیج گرمایشی با مدل های پرلا پرو، پارما، بیتا، ورونا و … در خاورمیانه شناخته میشود.

    از مهم ترین پکیج های بوتان میتوان به پرلا پرو و بیتا اشاره کرد، که در ادامه به بررسی جزئیات این ۲ محصول بسیار پرطرفدار شرکت بوتان خواهیم پرداخت.

    پکیج بوتان پرلا پرو Perla Pro

    پکیج دیواری پرلا پرو با توجه به نحوه استفاده و کاربرد در ظرفیت گرمایشی 24000، 28000 و 32000 کیلو کالری، تولید میشود.

    پکیج پرلا پرو در دو حالت فن دار و بدون فن عرضه میشود. مدل هایی که داری حروف RS  هستند، از نوع فن دار می باشند.

    از بارز ترین ویژگی‌های پرلا پرو میتوان به موتور بهینه و راندمان بالا، بازدهی گرمایی مناسب و طول عمر بالای قطعات دستگاه اشاره کرد.

    این پکیج شوفاژدیواری به مبدل‌های ایتالیایی بسیار با کیفیت تجهیز شده است. وجود دو مبدل در پکیج ها نشان از سرعت عمل بالاتر در گرمایش آب و گردش آب رادیاتورها دارد که خوشبختانه پرلاو پرو از آن بهره مند است. از طرفی پرلا پرو همانند پکیج بیتا در ساختار خود دارای مکانیزم حرارتی و سنسورهای پیشرفته مکانیکی و الکترومکانیکی است.

    پکیج بوتان بیتا

    پکیج‌های بیتا از نسل های جدید تولیدات بوتان است و با پیشرفته ترین و جدیدترین فناوری‌ها طراحی شده و بعد از کنترل کیفیت به بازار عرضه شده‌اند.

    در فرآیند تولید این مدل از دستگاه های اتوماتیک مدرن و پیشرفته کمک گرفته اند، تا ضمن کاهش خطای انسانی، محصول با کیفیت تری را روانه بازار کنند. دود کش دوجداره موجود در این مدل، علاوه بر اینکه باعث مکش هوای تازه میشود، کلیه گازها و دودهای ناشی از حریق را به فضای بیرونی منتقل میکند و از حیث عملکرد دودکش پکیج بیتا بسیار کم نقص و دقیق عمل میکند.

    رسوب پذیری در پکیج‌های بیتا کاهش یافته؛ چرا که کمترین میزان جذب املاح را دارد. ظاهر این مدل نیز مانند سایر مدل های شرکت بوتان زیبا و کاربرپسند طراحی شده است. همچنین پکیج بیتا بوتان، در ظرفیت های گرمایشی 22000، 24000 و 26000 در مدل های بدون فن و فن دار با دو مبدل تولید میشود. ظرفیت های 22000 در مدل های احتراق بسته و احتراق باز و ظرفیت 24000 با محفظه احتراق بسته عرضه می گردد.

    از مزیت های مهم پکیج بیتا ی بوتان میتوان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد که سبب میشود این مدل گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و آپارتمان های مسکونی باشد.

    پکیج دیواری ایران رادیاتور

    طبق گزارش فروش دماباما، ایران رادیاتور همواره جزو دو برند برتر فروش پکیج و سیستم های گرمایشی در ایران بوده است. همانطور که میدانید ایران رادیاتور علاوه بر پکیج دیواری، در طراحی و تولید لوازم سرمایشی نیز بسیار معروف است. محصولات ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف با کاربردهای گوناگون تولید میشوند. به عنوان مثال میتوان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، دیجیتال و آنالوگ با ظرفیتهای 21000 الی 36000 اشاره کرد. علاوه بر تنوع بالای محصولات، پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور ، به دو شکل دو مبدل و تک مبدل تولید میشود. هر کدام از آنها بر اساس نوع، راندمان، ظرفیت، سوخت مصرفی، فشار آب لازم و … با توجه به نیاز کاربر تولید شده اند.
    با رشد روز افزون محصولات داخلی، دیگر کمتر کسی به سراغ برند‌های خارجی میرود. چرا که کیفیت محصولات داخلی روز به روز در حال افزایش است و تولید بیشتر و افزایش تقاضای مردم برای خرید محصولات ایران رادیاتور ، خود گواه این ادعاست. از طرفی تقسیم بندی پکیج‌ها برا دسترسی به امکانات مختلف مورد نیاز هرکاربر، خرید را آسان تر میکند و دست کاربر را برای انتخاب مدل مورد نیازش باز میگذارد که از نکات مهم محصولات ایران رادیاتور میباشد. پکیج‌های ایران رادیاتور در مدل‌های ECO – K – ES – E – M – L – LR  به شکل دو مبدل هستند. و آن دسته که تک مبدل میباشند از سری مدل‌های BM هستند. ناگفته نماند که هر کدام از این مدل های گفته شده، دارای سری FF فن دار و سری CF بدون فن میباشند.

    انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور

    پکیج دیواری ایران رادیاتور سری M

    پکیج دیواری ایران رادیاتور سری M، در دو مدل M24FF و M28FF با ظرفیت 24000 و 28000 طراحی و تولید شده است. این محصولات دارای راندمان حرارتی بالا، ضریب ایمنی بالا، سیستم کنترل دیجیتالی، کارکرد بیصدا و آرام میباشد. راندمان حرارتی آن ۹۳% است که حداکثر فشار مدار گرمایش آن ۳ بار بیان شده. علاوه بر آن مجهز به شیر گاز  SIT  از کشور ایتالیا، پمپ گردش آب و دارای دو مبدل میباشد که از مزیت های شاخص سیستم گرمایشی سری M  محسوب میشود.

    پکیج ایران رادیاتور سری L

    این مدل پکیج موقعیت نصب دیواری دارد؛  ودر مدل‌های L24FF، L28FF و L36FF  با ظرفیت‌ 24000، 28000 و 36000 موجود میباشد. راندمان این سری نیز با مدل M  برابری میکند و دارای ۹۳% راندمان انرژی است. همچنین پکیج های  سری  Lدارای دو مبدل اصلی و صفحه‌ای در تولیدات خود است. تامین آبگرم بدون قطعی و مداوم، ایمنی و امنیت کامل، منبع انبساط بزرگ، پمپ سیرکولاتور و حجم کوچک و مناسب از ویژگی‌های سیستم گرمایشی سری  L هست.

    پکیج ایران رادیاتور سری K

    پکیج ایران رادیاتور سری K، دارای ظرفیت گرمایشی 24000 و نام تجاری K24FF در سطح بازار همواره به فروش میرسد. این مدل نیز با بازدهی ۹۳% و صفحه نمایش دیجیتالی تولید شده است. همچنین دارای دو مبدل، سیستم محافظت از یخ زدگی، سیستم محافظت از کمبود آب میباشد که از نقاط عطف این سری هستند. حداکثر دمای آبگرم مصرفی و دمای آبگرم گرمایش آن برابر 60/80 درجه سانتیگراد است. حداکثر فشار مدار گرمایشی دستگاه سری K  حدود 3 بار میباشد.

    پکیج ایران رادیاتور سری Eco

    پکیج‌های ایران رادیاتور سری Eco، جزو جدیدترین مدل های شرکت iran radiator  محسوب میشود. سیستم گرمایشی Eco  با مدل‌های ECO22FF-PL  و ECO24FF-PL  با ظرفیت گرمایشی 22000 و 24000 تولید شده است. محصولات سری اکو دارای گرید انرژی 3star  و بازدهی ۹۳% اند. مجهز بودن این محصول به دو مبدل حرارتی، باعث ایجاد آبگرم مصرفی پر فشار به صورت دائمی و فوری میشود. از خصوصیات بارز این سری میتوان به ابعاد بهینه، سیستم کنترل دیجیتال، و امکان نصب و راه اندازی سریع  اشاره کرد.

    2 5 - مقایسه انواع پکیج دیواری به همراه راهنمای خرید پکیج دیواری -

    ایران رادیاتور بهتر است یا بوتان ؟

    برای اینکه بتوانید به راحتی یک انتخاب درست از میان دو برند معروف ایران رادیاتور و بوتان داشته باشید. در این بخش به معرفی ویژگی‌های این دو برند، به صورت جداگانه پرداخته ایم.

    ویژگی پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور

    ۱. دارای راندمان بالایی به اندازه 93 درصد است.
    ۲. قدرت گرمادهی بسیار بالا در مدل های فن دار
    ۳. دارای سیستم محافظ خودکار در برابر یخ زدگی.
    ۴. مجهز به سیستم رسوب گیر پلی فسفات میباشند.
    ۵. دارای سیستم هوا گیر خودکار که از احتباس هوا خودداری میکند.
    ۶. برای مناطقی که دارای فشار کم آب هستند؛ پیشنهاد میشود.
    ۷. دارای قابلیت تنظیم جریان گاز به صورت خودکار.
    ۸. داشتن سیستم احتراق قابل تنظیم و آرام.
    ۹. سیستم عیب یابی هوشمند و کم صدا ترین از نظر عملکرد
    ۱۰. داشتن عمر بالا به خاطر سیستم هیدرولیک از جنس برنج.
    ۱۱.  دارای تنوع بالا در محصولات و مقرون یه صرفه
    ۱۲. خدمات پس از فروش و 24 ماه گارانتی در دماباما

    ویژگی پکیج‌های دیواری بوتان

    ۱. از ویژگی‌های بارز آن میتوان به داشتن زیبایی ظاهری و در عین حال سادگی اشاره کرد.
    ۲. دارای پمپ های سیرکولاتور سه سرعته میباشند.
    ۳. ضد رسوب بودن و مشعل‌‌های اتمسفریک
    ۴. دارای سیستم‌های ضد یخ زدگی برای جلوگیری کردن از یخ زدگی رادیاتور
    ۵. . سیستم احتراق با عملکرد آهسته و قابل تنظیم
    ۶. دارای سیستم هوا گیری خودکار
    ۷. برای محافظت کردن از شعله، سیستم آیونایز در آن استفاده شده است.
    ۸. استفاده کردن از قطعات ایتالیایی در محصولات پکیج دیواری بوتان دماباما
    ۹. مصرف بهینه سوخت و در عین حال بازدهی بالا
    ۱۰. دارای انواع ظرفیت ها و نشان استاندارد CE  اروپا
    ۱۱. ارائه تنوع بالا در محصولات و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله
    ۱۲. داشتن ضمانت نامه ۲ سال بعد از نصب

    مقایسه و فروش انواع پکیج دیواری

    فروشگاه‌های اینترنتی قابلیت مقایسه و فروش انواع پکیج دیواری را برا شما مشتریان فراهم میسازد. فروشگاه اینترنتی دماباما از مراکز مجاز و رسمی برای فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به حساب می‌آید. این فروشگاه برای ایجاد رفاه مشتریان ارجمند خود، فرایند خرید غیر حضوری را فراهم آورده است. در این فروشگاه آنلاین، انواع مدل های پکیج های شوفاژ دیواری بوتان و ایران رادیاتور عرضه میگردد. در دماباما میتوانید با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها، محصول موردنیاز خود را خریداری نمایید، تنوع کم نظیر محصولات سرمایشی و گرمایشی ، ضمانت اصالت کالا و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از  ویژگی های برجسته فروشگاه اینترنتی دماباما است. همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت و هزینه از مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی دماباما است. جهت اطلاع از قیمت محصولات بوتان و ایران رادیاتور، میتوانید به فروشگاه اینترنتی دماباما مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.