×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

t3 1640364469 1315588 720 - بارش ۵۰ سانتی برف در جاده اسالم - خلخال - بارش ۵۰ سانتی برف

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۵۰ سانت و در محور پونل – خلخال به ۴۰ سانت رسیده است، گفت: در گردنه حیران برف ۱۵ سانت برف باریده و محور کوهین سفیدپوش شده است.

فریبرز مرادی، از بارش شدید برف در اسالم – خلخال و پونل – خلخال خبر داد و گفت: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۵۰ سانت و در محور پونل – خلخال به ۴۰ سانت رسیده است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، رودسر – لات محله، شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق، فومن – ماسوله و بهارستان – آقچای، افزود: ارتفاع برف در محور رودسر – لات محله به ۵۰ سانت و در محور سیاهکل – دیلمان به ۲۰ سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از توقف بارش در محورهای بلوردکان – خصیب دشت – هالیدشت، ماسال – گیلوان، زیاز – شوک، شوک – ملکوت و حشمت آباد – قوشه لانه – کلیشم خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در محور زیاز – شوک تا ۳۰ سانت و در محور بلوردکان – خصیب دشت -هالیدشت تا ۲۰ سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس بارش برف ۵۰ سانتی داریم، تصریح کرد: در گردنه حیران برف ۱۵ سانت برف باریده و محور کوهین سفیدپوش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان، گفت: ترافیک در همه محورهای استان به غیر از پونل – خلخال در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.