×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

اجاره بخاری و یا کولر برای برگزاری مراسمات در فصل زمستان و تابستان  اصلاً تعجب برانگیز نیست. زیرا فصل زمستان یکی از فصول سرد سال محسوب می‌شود. از همین رو در این فصل از بخاری‌ها برای گرم نگه داشتن فضا استفاده می‌شود. همچنین گرمای طاقت فرسای تابستان نیاز به  انواع کولر هارا فراهم اورده است

نمی‌توان مراسم و مجلسی را برای سرد بودن هوا  و یا گرم بودن هوا کنسل کرد. مراسم‌هایی مانند عزا، سمینار، تولد و … در هر فصلی برگزار می‌شوند. اما وظیفه ما به عنوان میزبان یک مراسم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای پذیرایی از مهمان است.

11 9 - اجاره بخاری و کولر در تهران -

از همین رو تهیه بخاری  و کولر و تجهیزات لازم برای مراسم برای گرم نگه داشتن سالن و یا خنک نگه داشتن و ایجاد محیطی مناسب برای مراسم ، از اولین کارهایی است که باید برای برگزاری مراسم در فصل های گرم و بسیار سرد  انجام دهیم.

خرید بخاری و کولر  برای برگزاری یک مراسم یک یا چند روزه ممکن نیست. از همین رو اغلب افراد این وسیله گرمایشی  و سرمایش را اجاره می‌کنند. برای اجاره این وسیله باید از خدمات یکی از مراکز خدمات مجالس معتبر استفاده کرد.

زیرا یک مرکز خدمات مجالس نامی و معتبر هموراه سعی دارد، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این مراکز موظف‌اند که پس از هربار اجاره یک وسیله آن را سرویس نموده و مجدداً اجاره دهند.

اما این اصل در بسیاری از مراکز رعایت نمی‌شود و مشتری را در حین برگزاری مراسم به دردسر می‌اندازد. از همین رو بهتر است برای برگزاری مراسم، شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که به‌ راحتی و امور مشتریان خود اهمیت ‌دهد.

333 1 - اجاره بخاری و کولر در تهران -

اجاره بخاری در تهران

برای اجاره بخاری تهران می‌توانید از خدمات شرکت ارائه‌دهنده خدمات مجالس مجلس آریا استفاده نمایید. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز اجاره انواع لوازم مورد نیاز برای برگزاری مجالس خاص در تهران است.

از خدمات مجلس آریا می‌توان به اجاره کولر در تهران ، اجاره میز ال ای دی، بخاری و … اشاره کرد. این مرکز خدماتی نظیر گل‌آرایی و … را نیز برای مراسم شما انجام می‌دهد. اما کار اصلی آن اجاره تجهیزاتی نظیر کولر، انواع میز ال ای دی و … است.

همانطورکه می‌دانید بخاری‎ها دارای انواع مختلفی هستند. بخاری مناسب برای استفاده در مجالس اغلب از نوع هیتر گازی یا برقی است.

اندازه و ابعاد بخاری مورد استفاده در هر مجلسی به فضای آن، مساحت، تعداد مهمان‌ها و … بستگی دارد. ممکن است با توجه به فضا و تعداد مهمان‌های شما یک بخاری برقی کوچک کافی باشد. در عین حال نیز ممکن است به چندین بخاری بزرگ نیاز داشته باشید.

انتخاب بخاری برای مجلس یکی از دشوارترین کارها است. از همین رو کارشناسان مجلس آریا باتوجه به تجربه‌ای که در این کار دارند؛ اقدام به ارائه مشاوره‌های تلفنی رایگان به مشتریان خود می‌کنند. این امر سبب می‌شود تا مشتری بتواند با توجه به شرایط مجلس خود مناسبترین بخاری را برای این کار انتخاب نماید.

اجاره کولر در تهران

اجاره کولر یکی از مرسوم‌ترین کارها در هنگام برگزاری مجالس است. در طول فصل تابستان، مراسم‌های زیادی نظیر عزا، عروسی، تولد، سمینار و … ممکن است با مدیریت خود شما انجام شود.

برای برگزاری یک مراسم باید برای آن تمهیداتی اندیشیده شود. برای مثال اگر مراسمی در فصل تابستان برگزار می‌شود، اجاره تعداد معینی وسیله سرمایشی برای خنک نگه داشتن سالن باید در دستور کار قرار بگیرد. به همان میزان نیز اجاره بخاری برای برگزاری مراسم در فصل زمستان لازم و ضروری است.

خدمات مجالس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تامین سیستم های سرمایشی و گرمایشی جهت سمینارها، نمایشگاهها و مراسم های شما آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.ما با اجاره کولر گازی ایستاده ، اجاره بخاری، اجاره میز ال ای دی ، گل آرایی و تم تولد و بادکنک آرایی مجالس شما را زیبا می کنیم .

شماره جهت مشاوره

09123956601

021-86031653

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.