چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش فعالیت در صرافی ارز دیجیتال
    08 دی 1400 - 16:49
    شناسه : 191815
    1

    امروز می خواهیم به شما نحوه فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال را آموزش دهیم تا یکی از دغدغه های شما برای خرید ارز دیجیتال کم شود.

    پ
    پ

    فرآیند خرید و فروش رمز ارزها در یک صرافی ارز دیجیتال دارای چند مرحله است. انجام دادن صحیح هر یک از این مراحل شما را یک گام به داشتن سرمایه گذاری مطمئن نزدیک تر می کند. در صورتی که مایل به فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال هستید، ابتدا باید نکاتی را درباره آن بدانید. صرافی های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که ساز و کار متفاوتی را برایشان می سازد. شناخت انواع صرافی ارز دیجیتال و خدمات آن، یکی از نکاتی است که باید پیش از برگزیدن یک صرافی در نظر بگیرید. در این مقاله بعد از آشنایی با انواع صرافی ارز دیجیتال، به صورت گام به گام خرید ارز دیجیتال را به شما آموزش می دهیم.

    Buy Cryptocurrency - آموزش فعالیت در صرافی ارز دیجیتال -

    انواع صرافی ارز دیجیتال 

    صرافی ارز دیجیتال در ایران و خارج از ایران انواع مختلفی دارد. این صرافی ها به طور کلی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می شوند. صرافی های متمرکز خودشان شامل دو دسته OTC و P2P می شوند. صرافی های غیرمتمرکز به دلیل نداشتن پشتیبان و مسئول، در صورت بروز مشکل کمکی به شما نخواهند کرد. بنابراین در صورت تمایل به فعالیت در این صرافی ها باید مراقب باشید تا مرتکب اشتباه نشوید. در غیر این صورت ممکن است که دارایی خود را از دست بدهید و هیچ راهی هم برای پیگیری و بازگردانی آن نخواهید داشت. در صرافی های متمرکز ایرانی، برای بروز هر سوال یا مشکلی امکان پیگیری برای شما وجود دارد. به همین خاطر بهتر است که به دنبال یک صرافی مطمئن باشید که آدرس و شماره تلفن آن در دسترس باشد.

    صرافی های OTC ارز دیجیتال، مانند صرافی های سنتی خودشان معامله گر هستند و با شما وارد معامله می شوند. در این معاملات تعیین کننده قیمت خود صراف می باشد و شما امکان تعیین قیمت را ندارید. در صرافی های P2P این امکان به شما داده می شود که بتوانید قیمت معامله را خودتان به صورت توافقی تعیین کنید و از این بابت معامله منصفانه ای را خواهید داشت. علاوه بر این برخی از صرافی های P2P مانند صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن از کیف پول های HD استفاده می کنند که امنیت بالاتری دارد. با این حال پیشنهاد می شود که پس از خرید ارز دیجیتال، دارایی خود را از صرافی خارج کرده و به یک کیف پول دیجیتالی غیر امانی انتقال دهید. برای انجام این کار کیف پول های سخت افزاری امنیت بیشتری دارند.

    - آموزش فعالیت در صرافی ارز دیجیتال -

    مراحل فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال

    برای این که بهتر با محیط یک صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید، با ذکر یک مثال این بخش را توضیح می دهیم. برای آموزش این کار صرافی آنلاین بیت ایمن به دلیل داشتن سرعت و راحتی بیشتر، می تواند مثال مطلوبی باشد. برای آغاز فعالیت خود در صرافی آنلاین بیت ایمن، ابتدا وارد سایت این صرافی شوید. در صفحه اصلی می توانید فهرست رمز ارزهای بیت ایمن را مشاهده کنید. تمامی این رمز ارزها پس از انجام ثبت نام و احراز هویت قابل معامله هستند. برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، در بالای صفحه روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

    پس از ثبت نام، وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه اطلاعات کاربری را انتخاب کنید. در این قسمت با پر کردن اطلاعات خواسته شده، احراز هویت شما صورت می گیرد. بعد از انجام احراز هویت، به منوی کیف پول مراجعه کنید و با انتخاب «واریز تومان» حساب خود را شارژ کنید. اکنون می توانید با کلیک روی گزینه خرید و فروش، به صفحه معاملات رمز ارز محبوب خود بروید. در این صفحه با پر کردن کادر سبز رنگ، سفارش خرید ارز دیجیتال را ثبت می کنید. برای فروش ارز دیجیتال هم می توانید کادر قرمز رنگ را پر کنید. ثبت این سفارش ها به دو روش عادی و فوری امکان پذیر است. سفارش عادی کارمزد کمتری دارد و سفارش فوری سریع تر است.

    02250 RG - آموزش فعالیت در صرافی ارز دیجیتال -

    مزیت خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

    با توجه به مراحل گفته شده در قسمت قبل، شما به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. این یکی از مزیت های صرافی آنلاین می باشد که به شما در هر کجای ایران که باشید در کوتاه ترین زمان خدمت رسانی می کند. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه حضوری به صرافی نخواهید داشت. البته اگر به هر دلیلی نیاز به مراجعه یا خرید حضوری داشته باشید، می توانید شخصا به صرافی مراجعه کرده و درخواست خود را مطرح کنید. خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین به شما امکان معامله کم هزینه تر، سریع تر و آسان تر را می دهد.

    بنابراین پس از شناسایی یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، می توانید در آن حساب باز کرده و خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن یکی از صرافی های آنلاینی می باشد که تیم پشتیبانی خود را به صورت 24 ساعته در اختیار شما می گذارد. می توانید با مراجعه به پنل پشتیبانی صرافی بیت ایمن، در هر ساعت از شبانه روز به طور رایگان از خدمات پشتیبانی آن بهرمند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.