پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جابجایی دو میت منجر به نبش قبر شد!+ فیلم
    09 دی 1400 - 11:44
    شناسه : 191863
    0

    خانواده مرحومه صبح روز چهارشنبه پس از مراجعه به باغ رضوان برای انتقال پیکر به تازه آباد رشت در کمال ناباوری متوجه شدن پیکر مادرشان گم شده !!؟

    پ
    پ

    جابجایی دو میت منجر به نبش قبر شد - جابجایی دو میت منجر به نبش قبر شد!+ فیلم - باغ رضوان رشت

    صبح امروز باخبر شدیم بخاطر سهل انگاری متصدی غسالخانه و بی دقتی یکی از اعضای خانواده میت تازه درگذشته، متاسفانه به اشتباه جنازه شخص دیگری تحویل آنها و به خاک سپرده شده است!

    ساعتی بعد خانواده دوم که یکی از اعضای اسبق شورای شهر هم جزو نزدیکان آن بود، به هنگام تحویل میت خود جهت اقامه نماز، در کمال تعجب متوجه می شوند جنازه شخصی دیگری در تابوت قرار دارد که بعد از چندساعت معطلی و با پیگیری مدیریت باغ رضوان، نبش قبر صورت گرفت و هر یک از جنازه ها به خانواده هایشان سپرده شدند.

    گیل آرت نوشته ، این ویدئوی اختصاصی که به خواست یکی از خانواده های متوفی و همزمان توسط خبرنگار شبکه تلویزیونی باران ضبط شد، تنها با هدف طرح انتقاد و هشدار جهت پیشگیری از تکرار چنین مسائلی منتشر می شود که دقت عمل کارکنان آرامستان ها و توجه و دقت نظر خانواده ها را می طلبد.

    اما نکته دیگری که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفته و می باید از طرف رسانه ها پایش شود، ادعای بدعهدی از طرف مسئولان فروش قبر در تازه آباد رشت است که گویا قبر پیش فروش شده را مجددا به کس دیگری فروخته و وعده داده بودند به جای آن دوباره یک قبر به خانواده متوفی تقدیم کنند که آن هم با تعلل و مشکلاتی همراه بود!

    حال پرسش اینکه اگر قبر فروخته شده و قبض رسمی آن موجود است، چرا مسئولان این سازمان شهری اینچنین با کارشکنی نسبت به شهروندان ایجاد نارضایتی کرده و به ضن و گمان درباره مسائل پشت پرده دامن می زنند!

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.