سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه یک خودروی نو را به صورت قسطی یا نقدی بخریم؟
    12 دی 1400 - 12:51
    شناسه : 191995
    0

    راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا بتوانید خودروی مناسب خودتان را انتخاب کنید و بهترین معامله‌ی ممکن را داشته باشید.

    پ
    پ

    خرید خودرو - چگونه یک خودروی نو را به صورت قسطی یا نقدی بخریم؟ - خودروی نو

    خرید خودروی جدید تا حدودی شبیه به مسابقات تلویزیونی است. اگر در درست را انتخاب کنید جایزه‌ برنده می‌شوید؛ یک معامله‌ی شیرین روی یک خودروی خوب. اگر در اشتباه را انتخاب کنید پولتان را می‌بازید و از تجربه‌ی خریدتان متنفر خواهید شد. به لطف شفافیت ایجاد شده توسط اینترنت، طی کردن مسیر خرید خودرو بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.

    ۱. بودجه‌ی خود را تعیین کنید

    در ابتدا مشخص کنید که قصد دارید هزینه‌ را به صورت نقدی بپردازید، وام بگیرید یا اینکه خودرو را قسطی بخرید. پرداخت نقدی فرایند بودجه‌بندی شما را بسیار ساده می‌کند، اما شما نباید همه‌ی پس‌انداز خود را خرج کنید. به یاد داشته باشید که شما باید مالیات فروش، هزینه‌ی پلاک زدن و هزینه‌ی بیمه را نیز بپردازید.

    اکثر مردم برای خرید خودرو وام خودرو می‌گیرند. البته تعداد افرادی که اقدام به خرید قسطی خودرو از سایت هایی مانند سپند خودرو می‌کنند هم رو به افزایش است.

    ۲. خودروی مناسب را انتخاب کنید

    حالا بخش هیجان‌انگیز شروع می‌شود، یعنی انتخاب خودروی مناسب. فکر کنید که از خودروی جدید قرار است چه استفاده‌ای کنید. به عنوان مثال، اگر خانواده دارید، خودرویتان باید فضای کافی برای همه‌ی خانواده و همچنین فضای بار کافی داشته باشد.

    یک لیست از آپشن‌هایی که در خودروی جدید می‌خواهید، تهیه کنید. سپس با استفاده از ابزار جستجویی که بعضی از سایت‌های خودرویی دارند، مدل‌های مختلف را جستجو کنید. جستجوی خود را با توجه به بودجه و آپشن‌های مد نظرتان محدود کنید. همانطور که پیش‌ می‌روید، سه مدل را مشخص کنید تا با جزئیات بیشتری درباره‌ی آن‌ها تحقیق کنید.

    ۳. قابلیت اطمینان و هزینه‌های نگهداری را بررسی کنید

    شما علاوه بر قابل اعتماد بودن خودرو، حتما باید هزینه‌ی مالکیت آن را نیز در نظر بگیرید.

    هزینه‌ی کل مالکیت خودرو یک مسئله‌ی مهم است. بعضی از خودروها ارزان‌قیمت‌اند اما ممکن است در درازمدت به دلیل بیمه، نگهداری، تعمیرات و افت قیمت هزینه‌های زیادی را در بر داشته باشند.

    ۴. خودرو را تست کنید

    در حالت ایده‌آل، شما باید در یک همه‌ی خودروهای مدنظرتان را پشت سر هم تست کنید تا بتوانید به درستی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید یک صبح یا بعدازظهر را به این کار اختصاص دهید و در صورت امکان، در اواسط هفته زمانی که نمایندگی ها خیلی شلوغ نیست، این کار را انجام دهید.

    به جای اینکه مستقیما به نمایندگی مراجعه کنید، از قبل تماس بگیرید و با مدیر فروش اینترنتی قرار ملاقات بگذارید. به این طریق خودروی مورد نظرتان بیرون آورده شده و آماده‌ی تست می‌شود.

    مسیری را برای تست خودرو انتخاب کنید که همه چیز داشته باشد: سربالایی، آسفالت ناهموار، پیچ و حتی بزرگراه. در نهایت اگر قصد خرید خودروی صفر به صورت فوری را دارید حتما سری به کار ویترین بزنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.