شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موسسه کنکور آسان است
    19 دی 1400 - 17:31
    شناسه : 192264
    0

    موسسه کنکور اسان است سابقه ای طولانی در کلاس های تست زنی و اموزش کنکور دارد. این موسسه یکی از محبوب ترین موسسات اموزشی میان دانش اموزان می باشد. این موسسه کار خود را در اوایل دهه هفتاد اغاز کرده و تا کنون مجموعه ای از مجرب ترین اساتید را جمع آوری کرده است.

    پ
    پ

    یکی از بزرگترین معضلات دانش اموزان عبور کردن از سد بزرگی به نام کنکور است. هرچه به زمان رسیدن کنکور نزدیک تر می شویم استرس و اضطراب در میان دانش اموزان بیشتر می شود. اکثر دانش اموزان ساعت های زیادی را صرف کلاس های اموزش کنکور می کنند و امید دارند تا با این اموزش ها بتوانند رتبه خوبی بدست اورند. هر چند از نظر بعضی نیز کنکور آسان است و فقط باید راه درست درس خواندن را یافت.

    چیزی که اینجا حائز اهمیت است، انتخاب درست موسسه آموزشی و استادی است که بتواند به بهترین شیوه درس را به دانش اموز آموزش دهد. اگر استادی را انتخاب کنید که از هر لحاظ شایسته تر و برتر باشد، می توانید در این رقابت سخت پیروز میدان باشید.

    موسسه کنکور اسان است سابقه ای طولانی در کلاس های تست زنی و اموزش کنکور دارد. این موسسه یکی از محبوب ترین موسسات اموزشی میان دانش اموزان می باشد. این موسسه کار خود را در اوایل دهه هفتاد اغاز کرده و تا کنون مجموعه ای از مجرب ترین اساتید را جمع آوری کرده است.

    11 4 - موسسه کنکور آسان است -

    امیر مسعودی

    با وجود سخت تر شدن سال به سال کنکور، برای به دست آوردن بهترین نتیجه لازم است یک جزوه خوب و یک استاد بهتر داشته باشید. ریاضی و فیزیک یکی از درس هایی هست که بالاتر زدن درصد آن میتواند کمک شایانی به رتبه ای که بدست خواهید اورد، کند. درس ریاضی و فیزیک یکی از درس هایی است که هم برای رشته ریاضی مهم محسوب می شود هم برای رشته تجربی. در واقع ریاضی و فیزیک در رتبه کنکور هر دو رشته تاثیر دارد. بنابراین برای آنکه بتوانید پاسخ بهتری در درصد زدن ریاضی و فیزیک داشته باشید، کافیست به جزوه های مهندس امیر مسعودی نگاهی بیاندازید.

    امیر مسعودی یکی از بهترین اساتید ریاضی و فیزیک در طول سال های اخیر بوده است. جزوه ارائه شده توسط امیر مسعودی یکی از کاملترین جزواتی است که می تواند به پیشرفت شما در ریاضی و فیزیک کمک کند.

    22 5 - موسسه کنکور آسان است -

     

    رشته ریاضی و فیزیک برای کنکور

    همانطور که می دانید سوالات ریاضی و فیزیک می توانند ساده، ترکیبی یا حتی خلاقانه و مفهومی باشند. سوالات ساده به راحتی قابل حل هستند، سوال های ترکیبی کمی کار را دشوار می کنند. مشکل از انجا شروع می شود که پای سوالات خلاقانه یا مفهومی به میان می اید.

    اکثر دانش آموزان با حل کردن سوالات خلاقانه یا مفهومی مشکل دارند. یا حل کردن چنین سوال هایی زمان زیادی را از ان ها تلف می کند. در کنکور، هر ثانیه از زمان اهمیت دارد. اینکه دانش اموز سوال های اول ریاضی و فیزیک را چطور حل کند بر روی اعتماد به نفس و اعصاب دانش اموز نیز تاثیر مستقیمی دارد. اگر روی سوال ها زمان زیادی را از دست بدهید، دچار استرس خواهید شد و به طبع بقیه کنکورتان نیز تحت تاثیر این استرس قرار خواهد گرفت.

    با دنبال کردن مجموعه های تدریس استاد امیر مسعودی شما می توانید با تکنیک های جدید سرعتی آشنا شوید و با جمله کنکور آسان است آشنا شوید. با آرامش خاطر سر جلسه کنکور حضور یابید، سوال های ریاضی و فیزیک را با اطمینان خاطر بزنید و مطمئن باشید که کمترین میزان اشتباه را خواهید داشت.

     

    اوج یادگیری

    سوالات کنکور هر سال برای هر درسی سخت تر و مفهومی تر می شود. همین امر موجب می شود هر ساله شرکت کنندگان کنکور درصدهایی متغیر با سال های قبل داشته باشند. ممکن است دانش اموز در طول سال جزوه ها را بارها مرور کند اما باز هم به درصد بالایی دست پیدا نکند.

    در این صورت این سوال برای دانش اموز پیش می آید که مشکل از کجاست؟

    فقط کافیست به تکنیک های درست برای خواندن مفهومی درس پی ببرید. مهم ترین اصل تکنیک مطالعه شماست که می تواند به شما کمک کند درصد بالایی را در درس ریاضی و فیزیک بدست آورید.

    با تدریس و لوح های فشرده اوج یادگیری می توانید بهترین نتیجه را بدست آورید. اگر دنبال منابع خوب، کافی و کامل هستید، اموزش های فوق العاده امیر مسعودی را از دست ندهید.

    کنکور آسان است، فقط کافیست تا استاد برتر را کنار خود داشته باشید.

    لوح های فشرده آموزشی اوج یادگیری مجموعه کاملی از ریاضی و فیزیک سال دهم تا سال دوازدهم هستند.

    در کنکور آسان است شما می توانید:

    • انواع تست
    • خودآزمایی
    • نکات کلیدی
    • بخش های مهم

     

    33 1 - موسسه کنکور آسان است -

    و هرچیزی که در مورد ریاضی و فیزیک لازم است را به خوبی یاد بگیرید. تکنیک های تست زنی به شما کمک می کنند که در حین آزمون سراسری، با بیشترین سرعت جواب تست ها را پیدا کنید. این تکنیک ها موجب صرفه جویی در وقت شما می شوند. میزان اشتباهات شما را کاهش می دهند و به شما کمک می کنند درصد بالایی را در ریاضی و فیزیک بدست بیاورید.

    فقط کافیست به تدریس امیر مسعودی اعتماد کنید. در لوح های فشرده اوج یادگیری ، بهترین تکنیک های تست زنی در اختیار شما قرار میگیرد.

     

    امیر مسعودی کیست؟ و چه امتیازاتی را در کارنامه خود دارد؟

    مهندس امیر مسعودی مدرک مهندسی ریاضی و فیزیک خود را از دانشگاه اصفهان گرفته است. امیر مسعودی یکی از مجرب ترین و مطرح ترین اساتید ریاضی و فیزیک در ایران است. از سایر افتخارات او اول شدن در المپیاد ریاضی و فیزیک کشور است.  او خالق تکنیک های خاص خود می باشد که در هیچ جای دیگری نمونه ندارد. استفاده از آموزش های مهندس مسعودی  به شما کمک می کند تا گزینه های درست در تست زنی را با اطمینان خاطر انتخاب کنید.  امیر مسعودی یکی از قدیمی ترین مشاورین گاج برای طراحی تست های ریاضی و فیزیک می باشد.

     

    کنکور آسان است یکی از اولین موسسه های کنکوری و پیشگام در حوزه آموزش کنکور می باشد. این موسسه برای پیشرفت دانش آموزان، ارائه بهترین کیفیت آموزش، بالا بردن سطح پیشرفت درسی، صرفه جویی در زمان دانش آموزان، اقدام به تولید لوح های فشرده اموزش درسی کرده است تا دان شاموزان در سراسر کشور دسترسی کافی به این آموزش ها داشته باشند.

    کنکور آسان است شرایطی را پدید آورده که دانش آموزان حتی در روستاها با امکانات کم هم قادر به تهیه این اموزش ها باشند و از درس ها عقب نمانند. درس ریاضی و فیزیک را با کنکور آسان است یاد بگیرید و مهارت های خود را بهبود بخشید. استاد امیر مسعودی گام به گام همراه شما بوده و به شما کمک خواهد کرد تا در کنکوری که پیش رو دارید بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.