شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه شماره یک قالیشویی خوب در قم پیدا کنم؟
    20 دی 1400 - 17:25
    شناسه : 192302
    0

    انتخاب یک قالیشویی زمانی سخت میشود که هیچ اطلاعاتی از آن قالیشویی نداشته باشیم، که بعد از مطالعه این مطلب تمامی مشکلات شما برای انتخاب قالیشویی در قم رفع میشود.

    پ
    پ

    Washing - چگونه شماره یک قالیشویی خوب در قم پیدا کنم؟ - قالیشویی

     

    تا چند سال پیش پاسخ به این سوال کار دشواری بود، در واقع راه حل منطقی برای آن وجود نداشت که امروزه با آنلاین شدن کسب و کار ها که قالیشویی ها را هم شامل می شود، این مشکل رفع گردید. سایت نقدونه یک مرجع کامل معرفی قالیشویی شهرهای ایران است. درواقع کار اصلی این مجموعه لیست کردن قالیشویی های شهرهای مختلف از جمله قم است تا کاربران و مشتریان نظرات و تجربیات خود را نسبت به قالیشویی مد نظرشان درج کنند تا انتخاب قالیشویی در قم برای شما یا مشتریان بعدی آسان شود.

    طبق آخرین اطلاعاتی که از مجموعه نقدونه به دست ما رسیده، لیست قالیشویی های قم هم در سایتشان موجود است. شما به راحتی می توانید از خدمات ارزنده نقدونه به صورت رایگان بهرمند شوید.

    ناگفته نماند که استان قم با توجه به وسعت جغرافیایی که دارد، تعداد قابل توجهی قالیشویی در این استان در شهر های قم، قنوات، جعفریه، کهک، دستجرد و سلفچگان وجود دارد که بهتر است با آگاهی قبلی و تحقیق، یک قالیشویی خوب را به کمک نقدونه انتخاب کنید.

    خدماتی که یک قالیشویی معتبر باید به شما ارائه کند:

     

    cleaning carpet - چگونه شماره یک قالیشویی خوب در قم پیدا کنم؟ - قالیشویی

    اولین و مهمترین خدمتی که یک قالیشویی باید ارائه کند شستشوی فرش و مبلمان است. در واقع اگر با جزئیات بخواهیم بررسی کنیم شستشوی انواع فرش ها یعنی دستباف، گلیم، قالیچه، ابریشم و غیره را شامل میشود. که این خدمات خود به روش های مختلفی ارائه میشوند. برای مثال حمل و نقل بعضی از قالیشویی ها رایگان هستند بعضی ها هم هزینه میگیرند یا بعضی از قالیشویی ها فرش ها را بعد از شستشو کاور میکشند بعضی ها هم فقط لول شده تحویل میدهند یا بعضی ها در مناسبت های مختلف تخفیف هایی را برای مشتریانشان در نظر میگیرند که بهترین راه برای مطلع شدن از این ارزش ها مشاهده صفحه قالیشوی قم در نقدونه قبل از انتخاب قالیشویی است.

    قالیشویی ارزان و معتبر در قم

    رفوگری در قم

    به این نکته توجه داشته باشید که از گذشته می گویند هیچ ارزانی بی علت نیست، گاهی اوقات انتخاب قالیشویی ارزان باعث میشود شما هزینه بیشتری برای فرش هایتان بکنید. بعضی از قالیشویی ها به این دلیل که تجهیزات قدیمی دارند و استهلاک کمتری هزینه میکنند ، با هزینه کمتر شستشو را انجام میدهند ولی هیچ وقت به این نکته فکر کردید شستشو با تجهیزات قدیمی قالیشویی ممکن است فرش ها عالی شسته نشود یا در حین شستشو فرش پاره شود و نیاز به رفوگری پیدا کند؟ بله همه این اتفاق ها ممکن است رخ دهد یا بهتر بگوییم رخ داده است. پس هیچ وقت برای انتخاب یک قالیشویی در شهر قم یا هر شهر دیگه ایی ارزانی را معیار قرار ندهید، بهترین معیار این است که ببینید مشتریان قبلی  قالیشویی راجع به آن چه می گویند که سایت نقدونه این بستر را برای شما فراهم کرده تا شما بتوانید نظرات مشتریان قبلی را مشاهده کنید.

    از زبان موسس مجموعه نقدونه :

    خدا را شاکریم که توانسته اییم تا به امروز تقریبا بیش از 60% قالیشویی های شهرهای ایران را در سایت نقدونه لیست کنیم تا مردم بتوانند با خیال راحت نظرات انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به هر قالیشویی بیان کنند و یک قالیشویی خوب و معتبر را از قالیشویی نا معتبر تشخیص بدهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.