×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

خرید لنت مناسب همیشه دقدقه ی خیلی هاست. انتخاب لنت مرغوب و تشخیص اصالت و کیفیت لنت از سخترین کار های ممکن است. امروزه میتوان برای خرید لنت به سایت های مختلفی مثل دیجی کالا، ترب، ایسام، کیاسرویس۱ و سایر فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد و بدون خروج ازمنزل برای خودروی خود لنت خرید. اما سوال اینجاست. چه لنتی مناسب خودروی من است؟

 

خرید لنت چه از فروشگاه به صورت حضوری و چه از سایت های مختلف مثل دیجی کالا، ترب، ایسام، کیاسرویس۱ و… کار دشواریست. چون اطلاع کافی از انواع لنت ها و نوع آنها نداریم.  در اینجا نکاتی به نقل از گروه کیاسرویس۱ در اختیارتان قرار می دهیم تا شاید کمی این فرایند را برایتان آسان کند.

لنت ترمز کیاسرویس1 - بهترین راه انتخاب لنت مناسب برای خودرو های کیا و هیوندای - خرید لنت ترمز

همان گونه که میدانید لنت ترمز جزء یکی از قطعات مهم و کاربردی یک خودرو محسوب می شود و همچنین کارکرد اصلی لنت های ترمز به این صورت است که شتاب منفی ایجاد می کنند و در مجموع وجود همین عامل باعث می شود که ماشین مورد نظر شما متوقف شود.

 

معرفی و بررسی انواع لنت ترمز

لنت ترمز دارای مدل های مختلف و متنوعی است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از این محصولات نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند.

اولین محصولی که کیاسرویس۱ معرفی خواهیم کرد لنت ترمز ارگانیک یا بدون آزبست نام دارد؛ به طور کلی لنت ارگانیک صدای بسیار کمی را تولید می کند و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که لنت های ارگانیک در دماهای پایین دارای عملکرد بهتری هستند.

به این مورد جالب توجه داشته باشید که لنت های ارگانیک یا بدون آزبست جزء یکی از دوستداران محیط زیست به شمار می روند زیرا در حین تولید این محصول از مواد اولیه طبیعی استفاده شده است.

از دیگر محصولات موجود در بازار داخلی و جهانی می توان به لنت ترمز سرامیکی نیز اشاره کرد؛ لنت های سرامیکی دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی هستند و همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مواردی مثل قیمت بالا، نرم بودن و بی صدا بودن لنت نیز اشاره کرد.

خرید لنت ترمز کیاسرویس1 - بهترین راه انتخاب لنت مناسب برای خودرو های کیا و هیوندای - خرید لنت ترمز

سومین محصولی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد لنت ترمز نیمه فلزی یا نیمه متالیک نام دارد؛ افراد نسبتا زیادی به سراغ خرید این محصول میروند زیرا میزان قیمت لنت های نیمه فلزی پایین تر از نرخ لنت های سرامیکی است و به طور کلی لنت های نیمه فلزی جزء یکی از محصولات میان رده محسوب می شوند.

در بین شرکت های تولید کننده لنت میتوان برند های مناسبی را پیدا کرد که از این لنت ها استفاده می کنند و کیفیت قابل قبولی نیز دارند

راهنمای خرید لنت ترمز

در هنگام خرید لنت ترمز کیا و هیوندای به این مورد توجه داشته باشید که به هیچ وجه لنت های ارزان قیمت و بی کیفیت را خریداری نکنید زیرا پس از مدت زمان کوتاهی مشکلات مختلف و متعددی برای ماشین شما ایجاد خواهد شد.

همان طور که در جریان هستید میزان قیمت لنت های ترمز یک خودرو به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد که در نهایت می توان به مواردی مثل مدل، برند و متریال محصول نیز اشاره کرد.

در هنگام خرید لنت های ترمز حتما به مدل خودرو خود توجه زیادی داشته باشید و همچنین از دیگر نکاتی که باید آن را به خوبی رعایت کرد به این صورت است که لنت های ترمز ماشین شما باید در برابر دمای بالا مقاومت و تحمل بسیار خوبی داشته باشند.

انتخاب اول و آخر

دقت داشته باشید که همیشه بهترین مدل لنت برای خودرو های کیا و هیوندای لنت ترمز اصلی جنیون پارت می باشد. این لنت با کیفیت ترین و البته گرانترین لنت موجود در بازار میباشد. لنت ترمز جلو سراتو نیز از جمله این لنت ها می باشد که به دلیل تولید این خودرو در سایپا مصرف فراوانی دارد. البته در صورت تمایل به استفاده از لنت ارزانتر میتوانید از لنت های کره ای، ساخت کمپانی های دیگر که از کیفیت خوبی نیز بر خوردار هستند استفاده کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که هیچ چیزی جای لنت اصلی و ارجینال (جنیون پارت) را نمی گیرد.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و اساسی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی موضوع انواع ویژگی ها و مدل های لنت ترمز خدمت شما بیان کردیم؛ شما می توانید به فروشگاه اینترنتی و معتبر کیا سرویس۱ مراجعه کنید و همچنین محصولات مورد نظر خود را با قیمتی استاندارد و کیفیتی عالی تهیه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.