پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هتل چهار ستاره تارا مشهد یا هتل کیانا مشهد
    26 دی 1400 - 12:49
    شناسه : 192537
    0

    هتل تارا یک هتل ۴ ستاره واقع در مشهد می باشد. دسترسی خوبی به حرم مطهر داره فقط ۸ دقیقه پیاده روی. این هتل انواع اتاق ها از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق خانوادگی را در اختیار شما قرار می دهد.

    پ
    پ

    112 - هتل چهار ستاره تارا مشهد یا هتل کیانا مشهد - هتل تارا

    یافتن هتلی خوب که خدمات باکیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد، به دلیل تعداد زیاد ارائه دهندگان خدمات اقامتی در پایتخت مذهبی ایران، مشهد، بسیار دشوار است. یکی از عوامل مهم در انتخاب هتل در این شهر فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) معروف ترین جاذبه مشهد است. هتل دو ستاره ایران زمین این مزیت را دارد، این هتل بسیار نزدیک به حرم مطهر است و میهمانان می توانند با پای پیاده به آنجا برسند. این هتل یک هتل نوساز است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است بنابراین خدمات و امکانات رفاهی همگی مطابق با آخرین استاندارد است. جدای از همه موارد ذکر شده، بازار سنتی رضا نیز نزدیک هتل است که امکان خرید سوغاتی را برای شما یادآوری می‌کند. اتاق‌های زیادی وجود دارد که به ترتیب‌های مختلف چیده شده‌اند، بنابراین میهمانان بر اساس تعداد و نیازهایشان، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند. همه اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که اقامتی راحت را به ارمغان می آورند. رستوران و کافی شاپ از ویژگی های بارز هتل ایران زمین مشهد است.

    درباره هتل تارا مشهد

    هتل تارا یک هتل ۴ ستاره واقع در مشهد می باشد. دسترسی خوبی به حرم مطهر داره فقط ۸ دقیقه پیاده روی. این هتل انواع اتاق ها از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق خانوادگی را در اختیار شما قرار می دهد. هتل تمامی خدمات را نیز به شما ارائه می دهد. مانند رستوران، مرکز تناسب اندام، ماساژ، کافی شاپ، استخر، سالن زیبایی و سایر خدمات برای راحتی شما. همه اتاق ها دارای جدیدترین امکانات از جمله تلویزیون LCD/Plasma با کانال های خبری ماهواره ای و پخش کننده DVD هستند.

    هتل تارا مشهد دارای کافی شاپ و رستوران می باشد. این هتل با داشتن زمین بازی کودکان را نیز برای مهمانان فراهم می کند. وای فای در دسترس است و پارکینگ در محل ارائه می شود. در هتل هر اتاق دارای میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی است. هتل تارا مشهد دارای برخی از واحدهای دارای تراس است و همه اتاق ها دارای کتری هستند. همه اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن هستند. صبحانه بوفه هر روز در هتل سرو می شود. کارکنان در پذیرش ۲۴ ساعته آماده کمک هستند.

    هتل تارا مشهد یک هتل چهار ستاره زیبا و مقرون به صرفه است که در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد واقع شده است.

    هتل تارا مشهد دارای چندین امکانات خوب از جمله یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه، فروشگاه، اینترنت در لابی و … می باشد.

    فاصله هتل تارا تا جاذبه های مهم مشهد:

    – فاصله تا ورودی باب الرضا: ۴ دقیقه با ماشین و ۲۲ دقیقه پیاده

    – فاصله تا ورودی باب الجواد: ۳ دقیقه با ماشین و ۲۳ دقیقه پیاده

    – فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه با ماشین

    – فاصله تا بازار رضا: ۳ دقیقه با ماشین و ۲۷ دقیقه پیاده

    – فاصله تا حرم شیخ طبرسی: ۲۰ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با ماشین.

    یکی از هتل های چهار ستاره مشهد، هتل کیانا مشهد می باشد. خدمات ارائه شده توسط این هتل در سطح هتل پنج ستاره می باشد. این هتل دارای ۱۱۰ واحد می باشد که هر مسافر می تواند انتخاب کند که در کدام اتاق اقامت داشته باشد.از جمله امکاناتی که هتل به مهمانان خود ارائه می دهد پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و آرایشگاه می باشد. برای صرف غذا می توانید به رستوران ارغوان یا ارکیده بروید. در کافی شاپ انواع نوشیدنی و دسر و … برای مهمانان سرو می شود. در پایان روز پیشنهاد می کنیم از مجموعه آبی با حمام ترکی، اتاق ماساژ و سونا و جکوزی استفاده کنید. غرفه صنایع دستی و فروشگاه هتل با انواع بهترین صنایع دستی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در طول اقامت خود در مشهد، جاذبه هایی مانند پارک های آبی، آرامگاه فردوسی، طرقبه و شاندیز، بازار رضا و دیگر مراکز خرید بزرگ، آرامگاه خواجه ربیع و خواجه اباصلت را خواهید دید. هتل کیانا در شهر مشهد. این هتل در موقعیت مناسبی قرار دارد و ارتباطات خوبی را ارائه می دهد. اتاق ها با امکانات اولیه راحت هستند و کارکنان خدمات این اطمینان را خواهند داد که اقامت راحت در هتل داشته باشید. هتل کیانا مشهد هتل چهار ستاره و نوساز مشهد است. هتل در خیابان امام رضا و فقط کمتر از ۵۰۰ متر با حرم واقع شده است. این هتل از ۱۱۰ واحد شامل دو نفره، دو تخته توئین، VIP، اتاق های کانکت و آپارتمان لوکس تشکیل شده است. تلویزیون ، اینترنت، رستوران، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، لاندری، مرکز خرید، کافی شاپ، جکوزی، سونا و ماساژ از جمله امکانات هتل می باشد.

    هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است، این هتل تنها یک ربع با حرم مطهر فاصله دارد. این هتل با امکانات به روز مدرن خود در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و دارای مجوز استاندارد گردشگری در زمینه امکانات می باشد. هتل سه ستاره عرش شامل ۶۰ واحد اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار اتاق و آپارتمان در ردیف های مختلف میهمانان بر اساس تعداد و نیاز خود می باشد. تمامی خدمات و امکانات رفاهی موجود در این هتل با قیمتی مناسب می باشد، بنابراین انتخاب خوبی برای افراد مقرون به صرفه می باشد. امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ. پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، ماهواره، روم سرویس، آسانسور و دسترسی به اینترنت آماده استفاده میهمانان می باشد. این هتل با رعایت نکات ایمنی، استاندارد دکوراسیون و قوانین کاربردی، اقامتی مناسب را برای میهمانان محترم ایجاد می کند. سفرهای گالیور امیدوار است اقامتی خوش و سفری خاطره انگیز را برای شما در هتل تارا داشته باشید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.