جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مصالح مورد نیاز برای اجرای بهترین سقف سبک + قیمت آن‌ها
    26 دی 1400 - 15:03
    شناسه : 192543
    0

    یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای سقف سبک با قوطی سبک شدن کل سازه است. امروزه رعایت موارد ایمنی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و باید به آن دقت ویژه‌ای کرد.

    پ
    پ

    قوطی و پروفیل؛ مصالح  برای سازه‌های فلزی و انواع ساختمان

    اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید،‌ متوجه خواهید شد که بسیاری از ساختمان‌های اطراف شما دارای سازه‌های فلزی هستند. در واقع سازه‌های فلزی نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی انسان دارند و دارای کاربردهای مختلفی هستند. قوطی و پروفیل از انواع آهن‌آلات به شمار می‌آیند که برای ساخت سازه‌های مختلفی همچون در و پنجره استفاده می‌شوند. از همین رو امروزه شاهد انواع مختلف قوطی و پروفیل در بازار هستیم که همه آن‌ها با قیمت‌های مختلفی قابل خریداری هستند. در این مطلب با کاربردها و ویژگی‌های این مصالح پرکاربرد آشنا می‌شویم.

    1 10 - مصالح مورد نیاز برای اجرای بهترین سقف سبک + قیمت آن‌ها -

    مزایای اجرای سقف سبک با قوطی و مصالح فلزی دیگر

    به طور کلی استفاده از سقف سبک در بسیاری از سازه‌ها رواج پیدا کرده است. استفاده از سقف سبک می‌تواند مزایای بسیاری را برای شما در پی داشته باشد که هر کدام از آن‌ها یک دلیل مناسب برای ایجاد سقف سبک هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای سقف سبک با قوطی سبک شدن کل سازه است. امروزه رعایت موارد ایمنی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و باید به آن دقت ویژه‌ای کرد.

    زمانی که شما سقف سبک را با استفاده از پروفیل ایجاد می‌کنید، ‌وزن کلی بنا کاهش پیدا می‌کند و به همین علت میزان خسارات جانی در صورت بروز حادثه به کمترین حد خود می‌رسد. در واقع سقف سبک در هنگام زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد و شما را در برابر انواع مختلف آسیب‌ها به خوبی حفظ خواهد کرد. همچنین اجرای سقف سبک با سرعت زیادی انجام می‌شود و قابلیت نصب آسان آن را نباید فراموش کرد. این در حالی است که در سایر روش‌ها باید از جرثقیل و امکانات سنگین برای اینکار استفاده کنید.

    2 10 - مصالح مورد نیاز برای اجرای بهترین سقف سبک + قیمت آن‌ها -

    شما برای اجرای سقف سبک به مصالح مختلفی همچون قوطی و پروفیل نیاز دارید. همچنین به غیر از این موارد به ورقه‌های فلزی گالوانیزه نیز احتیاج پیدا می‌کنید که باید آن را را نیز تهیه کنید. برای اینکه اتصالات بین قطعات مختلف سقف سبک بهتر انجام شود، پیچ‌کاری برای آن‌ها به صورت ویژه انجام خواهد شد. با توجه به مصالح مورد نیاز برای سقف سبک، بهتر است که پروفیل، قوطی و ورقه‌های فلزی را با مناسب‌ترین قیمت ممکن  خریداری کنید.

    مراحل اجرای سقف سبک با قوطی و پروفیل

    برای اینکه بتوانید سقف سبک را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید، چاره‌ای جز استفاده از مواد اولیه باکیفیت و استاندارد نخواهید داشت. از همین رو بهتر است که از بهترین برندهای آهن برای تامین قوطی و پروفیل استفاده کنید. برای اجرای سقف سبک باید تمام مراحل با دقت هر چه تمام انجام شود. برا اجرای سقف سبک باید در ابتدا تمامی اندازه‌گیری‌ها به صورت دقیق و حرفه‌ای انجام شود.

     بعد از اینکه تخمین‌های لازم زده شد، می توانید قیمت پروفیل امروز درب کارخانه را استعلام بگیرید و بعد از آن برای خرید مواد اولیه اقدامات لازم را انجام دهید. به غیر از پروفیل و قوطی، باید برای خرید ورق گالوانیزه هم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید و از بهترین محصولات در این بخش استفاده کنید. زمانی که تمامی این موارد تهیه شد، نوبت به نصب این سازه می‌رسد.

    3 8 - مصالح مورد نیاز برای اجرای بهترین سقف سبک + قیمت آن‌ها -

    در قسمت سقف حتما باید از یک عایق مناسب هم استفاده کنید تا از هدررفت انرژی جلوگیری کند. در حال حاضر پشم سنگ یکی از گزینه های مناسب برای این موضوع خواهد بود. در نهایت همه ورق‌ها با ترتیب بر روی پروفیل‌های آهن قرار داده می‌شوند. به یاد داشته باشید که در هنگام قرار دادن ورق‌ها حتما باید همپوشانی بین آن‌ها رعایت شود تا اتصال بین ورق‌ها به بهترین نحو ممکن اتفاق بیفتد.

    انواع مختلف قوطی و پروفیل و قیمت آن‌ها

    پروفیل از مهم‌ترین سازه‌های آهنی است که از گذشته‌ برای ساخت بسیاری از سازه‌های ساختمانی به کار می‌رود. این محصول در ابتدا برای ساخت انواع در و پنجره فلزی استفاده میشد ولی در حال حاضر کاربردهای زیادی دارد. در واقع پروفیل یک مقطع از آهن توخالی است که برای اهداف مختلفی تولید و استفاده می‌شود. برای اینکه بتوان بهترین کاربری را از این محصول به دست آورد،‌ انواع مختلفی از این محصول عرضه شده است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به صورت کلی پروفیل‌های ساختمانی دارای ویژگی‌های مهمی هستند که چند مورد از مهم‌ترین آن‌‌ها را بیان خواهیم کرد:

    • مقاومت زیاد در برابر عوامل محیطی
    • ضخامت بالا و ضدضربه بودن
    • دقت سایز و ابعاد بالا

    4 - مصالح مورد نیاز برای اجرای بهترین سقف سبک + قیمت آن‌ها -

    خوشبختانه پروفیل‌هایی که برای ساختمان‌ها ساخته می‌شوند از لحاظ ابعاد در حالت استاندارد قرار دارند و درصد خطا در آن‌ها بسیار پایین است. همچنین این محصول خاصیت ضدضربه نیز دارد و در صورت ایجاد ضربه‌های محیطی آسیب زیادی در آن ایجاد نخواهد شد. نکته بعدی در مقاومت و دوام بالای قوطی است. آلیاژ به کار رفته در این محصول به گونه‌ای است که دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و پس از نصب تا سال‌ها بدون هیچ مشکلی در جای خود قرار می‌گیرد و وظایف خود را انجام می‌دهد. در ادامه به بررسی انواع پروفیل ساختمانی می‌پردازیم.

    پروفیل نورد گرم

    یکی از محصولات پرفروش ساختمانی، پروفیل نورد گرم است. این محصول به شکل قوطی تولید می‌شود و با استفاده از ظاهر آن را به راحتی شناسایی خواهید کرد. برای تولید این محصول ارزشمند از نورد گرم شمش فولاد استفاده شده است که به همین علت استحکام و دوام فوق‌العاده‌ای دارد.

    پروفیل نورد سرد

    این محصول در نتیجه خم کردن ورقه‌‌های فولادی و بر اثر فشار پرس ایجاد می‌شود. این محصول در ظاهر شبیه به ناودان است. این نوع از پروفیل‌ها برای ساخت ناودان و چهارچوپ در و پنجره به کار می‌روند و دارای ویژگی‌های مثبت زیادی هستند.

    پروفیل مرکب

    همانطور که از نام این محصول مشخص است، در ساختار آن به صورت همزمان از پروفیل نورد گرم و پروفیل نورد سرد استفاده شده است. به همین دلیل در پروفیل مرکب شما ویژگی‌های هر دو گروه را به صورت ویژه مشاهده می‌کنید. این پروفیل نیز برای اجرای سقف سبک و چهارچوب در و پنجره استفاده می‌شود. در حال حاضر بخش زیادی از پروفیل‌های موجود در بازار از همین نوع هستند.

    تهران آهن؛ ارائه‌دهنده بهترین پروفیل و قوطی در کشور

    برای ساختن یک ساختمان جدید به مصالح زیادی نیاز دارید که پروفیل و قوطی از مهم‌ترین آن‌ها هستند. شما باید سعی کنید که از بهترین برندها و مراکز برای خرید استفاده کنید زیرا کیفیت این محصولات به صورت مستقیم روی سازه شما تاثیرگذار خواهد بود. تهران آهن به عنوان ارائه‌دهنده بهترین پروفیل و قوطی در کشور، آماده‌ خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است. شما می‌توانید انواع مختلف آهن آلات را با قیمت و شرایط مناسب از این مرکز تهیه کنید و ساختمان‌هایی زیبا با عمر مفید بالا بسازید. شرایط فروش در تهران آهن به گونه‌ای است که شما می‌توانید حجم بالایی از آهن‌آلات را با قیمت عمده تهیه کنید؛ پس بهتر است این فرصت طلایی را از دست ندهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.