پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زنگ خطر اُمیکرون به صدا درآمده است/مراکز درمانی آماده باش باشند
    26 دی 1400 - 15:12
    شناسه : 192554
    0

    معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر میزان کل مراجعین سرپایی و بستری کرونا تفاوت نکرده، اما تعداد تست‌های مثبت افزایش یافته و این یک زنگ خطر است، از این رو تمام مراکز باید در حالت آماده باش قرار گیرند.

    پ
    پ

    اُمیکرون - زنگ خطر اُمیکرون به صدا درآمده است/مراکز درمانی آماده باش باشند - اُمیکرون

    به گزارش ایسنا، دکتر سعید کریمی، در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: عنوان برنامه در دست اقدام وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، “طرح عدالت و تعالی نظام سلامت” است، چراکه فسلفه وجودی ما تکریم ارباب رجوع است و تمام توان ما باید در جهت ایجاد رضایت، افزایش عدالت و ارتقای کیفیت خدمات باشد.

    وی افزود: علیرغم وجود محدودیت های منابع و مشکلات، ضمن بررسی ظرفیت ها باید به تمامی منابع با دید افزایش بهره وری نگریست.

    کریمی گفت: فساد ستیزی در هر حوزه‌ای معنای خاص خود را دارد. در حوزه درمان، نظارت در تمام ابعاد باید جدی گرفته شود.

    وی ادامه داد: علاوه بر اعتباربخشی که باید به صورت جدی دنبال شود، موضوع خود نظارتی نیز پیشنهاد ماست که در فواصل زمانی توسط مراکز و ستاد انجام خواهد شد.

    معاون درمان وزارت بهداشت گفت: توزیع تمام تجهیزات پزشکی براساس سامانه دادپا خواهد بود. درخواست‌ها از طریق این سامانه برای ما ارسال شده و به شیوه علمی این توزیع صورت خواهد گرفت.

    کریمی در پایان درخصوص سویه اُمیکرون تصریح کرد: در حال حاضر میزان کل مراجعین سرپایی و بستری تفاوت نکرده، اما تعداد تست های مثبت افزایش یافته و این یک زنگ خطر است، از این رو تمام مراکز باید در حالت آماده باش باشند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.