چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هفت فاکتور مهم که باید در هنگام خرید هندزفری بی‌سیم به آن توجه کنید
    27 دی 1400 - 1:47
    شناسه : 192584
    0

    با تبدیل‌شدن گوشی‌های موبایل، به‌جز لاینفک زندگی، هندزفری‌های بی‌سیم نیز رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به بخش جدانشدنی زندگی روزانه تک‌تک ما هستند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی هفت عامل مهم که باید هنگام خرید هندزفری‌ بی ‌سیم به آن توجه کرد، بپردازیم.

    پ
    پ

    هندزفری بی‌سیم - هفت فاکتور مهم که باید در هنگام خرید هندزفری بی‌سیم به آن توجه کنید -

    با تبدیل‌شدن گوشی‌های موبایل، به‌جز لاینفک زندگی، هندزفری‌های بی‌سیم نیز رفته‌رفته در حال تبدیل‌شدن به بخش جدانشدنی زندگی روزانه تک‌تک ما هستند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی هفت عامل مهم که باید هنگام خرید هندزفری‌ بی ‌سیم به آن توجه کرد، بپردازیم.

    شکل و طراحی ظاهری

    یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید هندزفری بی‌سیم، طراحی و شکل ارگونومیک آن است که به‌راحتی در گوش جای شود و هنگام پیاده‌روی و دیگر فعالیت‌های ورزشی از داخل آن نیافتد. بعلاوه، جنس بدنه‌اش نیز بسیار مهم است. توجه کنید جنسی را انتخاب کنید که موجب حساسیت‌ پوستی نشود. قویا پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید، حتما آن‌ را امتحان کنید زیرا هنگام استفاده، کاربر باید با آن احساس راحتی بکند.

    داشتن دکمه‌های پخش موزیک و تنظیم حجم صدا روی گوشی

    دومین فاکتور مهم، داشتن دکمه‌هایی جهت تعویض محتوای در حال پخش یا تنظیم حجم صدا بر روی هندزفری است، به‌طوری‌که برای این منظور، مجبور نباشید تا مرتب از گوشی‌تان استفاده کنید.

    عمر باتری

    ظرفیت باتری، یکی دیگر از پارمترهای مهم هنگام خرید هندزفری بی‌سیم است. منظور از ظرفیت باتری، مدت زمانی است که هندزفری بدون نیاز به شارژ شدن می‌تواند کار کند. پیشنهاد ما این است که از خرید هندزفری‌هایی با ظرفیت باتری کمتر از 4 ساعت جدا خودداری کنید.

    باتری هنزفری بیسیم - هفت فاکتور مهم که باید در هنگام خرید هندزفری بی‌سیم به آن توجه کنید -

    حساسیت هندزفری بی‌سیم

    منظور از حساسیت، سطح صدایی است که به گوش می‌رسد و با یکای دسی‌بل (dB) اندازه‌گیری می‌شود. نمونه‌های معمول، دارای حساسیت صدای 110 دسی‌بل هستند که میزان قابل‌قبولی است. توصیه ما این است که از خرید هندزفری‌هایی با حساسیت صدای کمتر از 110 دسی‌بل صرفنظر کنید.

    مقاومت اهمی

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید هندزفری‌ و هدفون‌های بی‌سیم، مقاومت اهمی آن‌هاست. مقاومت اهمی یا امپدانس یک هندزفری باید عددی بین 16 تا 32 اهم باشد. به‌عبارتی‌دیگر، هندزفری‌ و هدفون‌هایی که مقاومت اهمی‌اشان عددی بین 16 تا 32 است، برای استفاده روزمره بسیار گزینه‌های عالی‌ به شمار می‌روند.

    انتخاب هندزفری مناسب - هفت فاکتور مهم که باید در هنگام خرید هندزفری بی‌سیم به آن توجه کنید -

    دامنه فرکانس صدا

    همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هنگام خرید اسپیکر، هدفون یا هر وسیله صوتی دیگر، باید به‌دقت به فرکانس صدای پخش‌شده از آن توجه کنید. فراموش نکنید که دستگاه صوتی استاندارد است که قادر باشد تا دامنه فرکانسی بین 20 تا 20.000 هرتز را پوشش بدهد (این دامنه، محدوده شنوایی گوش انسان است). فرکانس بالاتر یا پایین‌تر به‌هیچ‌عنوان مناسب نیست.

    به یاد داشته باشید فرکانس‌های بالاتر حتی می‌توانند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پرده گوش انسان وارد بکنند.

    هندزفری‌های ضدآب و رطوبت

    ازآنجایی‌که احتمالا قصد دارید از هندزفری بی‌‌سیم خود هنگام ورزش کردن نیز استفاده کنید، پس حتما سعی کنید مدل ضدآب و رطوبت آن را تهیه کنید. این هندزفری‌ها نسبت به رطوبت و عرق بدن تا حد بالایی مقاوم‌اند  گزینه خوبی برای انتخاب هندزفری مناسب ورزش هستند.

    سخن آخر

    هنگام خرید هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم به پارمترهای دیگری نیز باید توجه کرد. یکی از آن‌ها محدوده اتصال به‌وسیله دیجیتالی است. این ویژگی زمانی مهم می‌شود که قصد دارید تا از هدفون خود درجایی‌ استفاده کنید که از گوشی همراهتان‌ فاصله دارد.

    درنهایت گمان نکنید که یک هندزفری گران‌قیمت، لزوما برای شما بهترین گزینه است. باکمی جست‌وجو می‌توانید هندزفری را بیابید که در کنار کیفیت عالی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.