پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارتفاع برف در برخی جاده‌های کوهستانی گیلان به بیش از ۶۰ سانتیمتر رسید
    27 دی 1400 - 8:07
    شناسه : 192602
    0

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش شدید برف در شماری از مسیرهای کوهستانی استان گفت: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال در محدوده این استان و رودسر – لات محله به ۶۰سانتیمتر رسید.

    پ
    پ

    از بارش برف در روستای لشکان 1 - ارتفاع برف در برخی جاده‌های کوهستانی گیلان به بیش از ۶۰ سانتیمتر رسید - برف

    فریبرز مرادی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید برف در محور اسالم – خلخال در محدوده استان به بیش از ۶۰ سانتیمتر، رودسر – لات محله به ۶۰ سانتیمتر، پونل – خلخال در محدوده استان گیلان تا ۴۰ سانتیمتر، سیاهکل-دیلمان تا ۳۵ سانتیمتر و بلوردکان-خصیب دشت تا ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

    وی اظهار داشت: ارتفاع برف در سایر محورهای مواصلاتی استان از جمله شهرستان های لاهیجان، سیاهکل ، آستانه اشرفیه نیز در حد سفیدپوش، سفیدپوش و ماسال پنج سانتیمتر و رضوانشهر پنج تا ۱۰ سانتیمتر رسید.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به بارش خفیف برف در برخی از محورهای بین شهری استان نیز اشاره کرد و افزود: تمامی جاده های بین شهری استان باز بوده اما بسیار لغزنده است که نیازمند احتیاط بیشتر می باشد.

    مرادی به تداوم مسدود بودن محور پونل-خلخال بدلیل نبود ایمنی کافی اشاره کرد و اظهار داشت: برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

    وی گفت: شماره تلفن۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان گیلان بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمامیمحورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان های همجوار می باشد.

    طبق گزارش اداره کل راهداری گیلان ۵۴۲ راهدار با ۳۵۹ دستگاه ماشین آلات در ۳۹ راهدار خانه ثابت و ۱۸ راهدار سیار در راههای استان مستقر هستند.

    طبق پیش بینی هواشناسی بارش ها تا اواخر وقت دوشنبه در گیلان ادامه دارد و در اواخر روز استان را ترک خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.