پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لیست های برتر 7 فرد بسیار موفق که هنوز در سنین بالا فقیر بودند
    28 دی 1400 - 11:21
    شناسه : 192642
    0

    این لیست از کارآفرینان، مخترعان، نویسندگان، هنرمندان و غیره تشکیل شده است که در اواخر دهه 20 زندگی خود نه مشهور بودند و نه در کلاس HNWI بودند، اما همچنان بی وقفه تلاش کردند و به موفقیت های عظیمی دست یافتند.

    پ
    پ

    - لیست های برتر 7 فرد بسیار موفق که هنوز در سنین بالا فقیر بودند -

    افراد نسبتاً جوان بسیاری وجود دارند که هنوز بی هدف سرگردان هستند. پس نیاز است که شما را با فهرستی از غول های تجاری، سرگرمی و رسانه ای موفق شناخته شده در سطح جهانی که اساساً در سن 30 سالگی هنوز در حال تلاش بودند، آشنا کنم.

    این لیست از کارآفرینان، مخترعان، نویسندگان، هنرمندان و غیره تشکیل شده است که در اواخر دهه 20 زندگی خود نه مشهور بودند و نه در کلاس HNWI بودند، اما همچنان بی وقفه تلاش کردند و به موفقیت های عظیمی دست یافتند.

    30 فرد موفقی که در سنین بالا به ثروت رسیدند

    این مطلب تصور شما را نسبت به خودتان که دیر شروع کرده اید تغییر می دهد، و به طور عملی نشان می دهد که هیچ وقت دیر نیست و به شما انگیزه می دهد که به طور مداوم رویاهای خود را بدون توجه به سن یا هر چیز دیگری دنبال کنید.

    1. Oprah Winfrey -اپرا وینفری

    شغل: مجری و بازیگر تاک شو

    دارایی خالص: 2.9 میلیارد دلار

    وینفری، غول رسانه ای آفریقایی-آمریکایی و ملکه پخش روزانه، هنوز در اواخر دهه 20 زندگی خود در حال تغییر شغل بود. او همچنین در یک برنامه رادیویی کار می کرد که مورد آزار و اذیت قرار گرفت و در نهایت اخراج شد. تا اینکه در سال 1984، در سن 30 سالگی، برنامه گفتگوی خود را با عنوان “نمایش اپرا وینفری” پخش کرد.

    1. JK Rowling- جی کی رولینگ

    شغل: نویسنده

    ارزش خالص: 1 میلیارد دلار تخمین زده می شود

    رولینگ، نویسنده میلیاردر بریتانیایی و خالق پرفروش‌ترین سریال فانتزی هری پاتر، کسی نبود جز یک مادر مجرد و سطح پایین که هنوز در اواخر دهه 20 زندگی‌اش درباره سریال هری پاتر خیال‌پردازی می‌کرد. مجموعه‌های هری پاتر که سال‌ها طول کشید تا رولینگ بنویسد، در سال ۱۹۹۷ در ۳۲ سالگی به شهرت و ثروت رولینگ دست یافت.

    1. Robin Thicke- رابین تیک

    شغل: خواننده

    دارایی خالص: 15 میلیون دلار

    ثیک، سازنده موسیقی آمریکایی، علیرغم انتشار چند آلبوم، هنوز در اواخر دهه 20 زندگی خود برای آهنگی موفق تلاش می کرد. در سال 2006، در سن 29 سالگی، اولین آهنگ موفق خود “Lost without U” را منتشر کرد که در صدر جدول بیلبوردها قرار گرفت و برای او ثروت و شهرت به ارمغان آورد.

    1. Harrison Ford- هریسون فورد

    پیشه: بازیگر

    دارایی خالص: 210 میلیون دلار

    این هنرپیشه مشهور آمریکایی که در اواخر دهه 20 سالگی به خاطر بازی در جنگ ستارگان و ایندیانا جونز در میان مردم شهرت داشت، یک نجار صرف بود که پس از شکست در اولین فیلمش تلاش می‌کرد زندگی خود را تامین کند. او اولین شات موفق خود را برای نمایش بزرگ از بازی در «جنگ ستارگان» در سال 1977 و در سن 35 سالگی انجام داد.

    1. Ralph Lauren- رالف لورن

    شغل: طراح مد، کارآفرین

    دارایی خالص: 5.9 میلیارد دلار

    مد روز مشهور آمریکایی و بنیانگذار برند پولو رالف، لورن، چیزی جز یک طراح سرگردان خیابانی نبود که در اواخر دهه 20 زندگی‌اش لباس‌های ژنده پوش را به کراوات تبدیل می‌کرد. او پس از گسترش نام تجاری پولو خود با وام 30000 دلاری در سال 1968 در سن 29 سالگی مورد توجه عموم قرار گرفت.

    1. Barack Obama- باراک اوباما

    شغل: سیاستمدار

    دارایی خالص: 12.2 میلیون دلار

    اوباما، یک پسر بچه بی پدر و یک قربانی نژادپرستی کشنده، علیرغم مدرک تحصیلی خود در علوم سیاسی و حقوق، مشاغل پستی مانند بستنی خوری و ساندویچ درست کردن را به عهده گرفت تا در 20 سالگی زندگی خود را تامین کند. پس از سال ها پر فراز و نشیب در سیاست، اوباما در سال 2008 در سن 47 سالگی به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد.

    1. Lupita Nyong’o- لوپیتا نیونگو

    شغل: بازیگر، مدل

    دارایی خالص: 500 هزار دلار

    بازیگر و مدل کنیایی-مکزیکی، Nyong’o، علیرغم حضور قبلی خود در فیلم هایی مانند East River و Shuga، او فقط با ثروت اندکی در کنیا مشهور بود. تا اینکه در سال 2013، در 30 سالگی، با بازی ماهرانه خود در فیلم «12 سال بردگی» توجه عموم را به خود جلب کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.