×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر

مقدمه

بیمارستان ایرانشهر یکی از بهترین بیمارستان های کشور می باشد که بهترین پزشکان در آن آماده خدمت رسانی به مردم هستند. استفاده از آخرین دانش روز دنیا و بسیاری از مزایای دیگر بیمارستان ایرانشهر سبب شده تا افراد زیادی از سراسر کشور برای امور درمانی به این بیمارستان مراجعه کنند. در این مقاله به معرفی بیمارستان ایرانشهر و خصوصیات و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. ما را دنبال نمایید.

عناوین مقاله:

مشخصات بیمارستان ایرانشهر

بخش های مختلف بیمارستان ایرانشهر

امکانات رفاهی بیمارستان ایرانشهر

بیمه های تحت پوشش بیمارستان ایرانشهر

ویژگی های بیمارستان ایرانشهر

سخن پایانی

######

مشخصات بیمارستان ایرانشهر

در حال حاضر بیمارستان ایرانشهر با بهترین متخصصان کادر درمانی و بهترین تکنولوژی روز دنیا در حال خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد.

این بیمارستان که در سال ۱۳۵۵ توسط ۱۰ نفر از متخصصین با تجربه تاسیس شد، امروزه به یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز درمانی تبدیل شده است. بسیاری از پزشکان و فوق تخصصان مجرب و ماهر ایران در این بیمارستان در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

 بیمارستان ایرانشهر تقریبا تمام بیماری ها را پوشش می دهد و برای هر نوع بیماری، خدمات درمانی بی نظیری ارائه می دهد.

از آزمایش کولونوسکوپی گرفته تا آنژیو قلب را می توانید در لیست خدمات این بیمارستان مشاهده نمایید.

 درصد تشخیص بیماری ها توسط متخصصان بسیار زیاد است و احتمال خطاهای پزشکی و آزمایشی بسیار محدود می باشد. از این رو شما با خیالی راحت می توانید روند درمان خود را به این بیمارستان بسپارید.

 بیمارستان ایرانشهر مزایای زیاد دیگری از جمله دکتر مجرب برای تعویض مفصل زانو نیز دارد که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم داشت.

همچنین تعرفه عمل دیسک در این بیمارستان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بیمارستان ایرانشهر به صورت کاملا خصوصی اداره می شود و توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مستمر تحت نظارت قرار دارد. این بیمارستان هر ساله گواهینامه ارزشیابی درجه یک از وزارتخانه دریافت می کند. به همین دلیل است که بیماران می توانند با اعتماد کامل به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

مشخصات ساختمانی بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر در مرکز تهران و در خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، خیابان جواد کارگر واقع شده است. مساحت این بیمارستان ۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای تقریبا ۱۱ هزار متر مربعی دارد که دارای ۱۰ طبقه می باشد. بیمارستان ایرانشهر دارای ۱۲۰ تخت فعال و ۶ اتاق عمل می باشد که بخش های مختلف زیر را در خود جای داده است.

بخش های مختلف بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر دارای بخش های مختلفی می باشد و تقریبا برای تمام بیماری ها، خدمات درمانی ارائه می دهد. در زیر بخش های مختلف موجود در بیمارستان ایرانشهر را ملاحضه می کنید:

بخش های بستری

درمانگاه ارتوپدی – درمانگاه اطفال – درمانگاه پوست – درمانگاه جراحی عمومی – درمانگاه روماتولوژی – درمانگاه ریه – درمانگاه کلیه – درمانگاه قلب – درمانگاه گوارش – درمانگاه داخلی –  اعصاب (نورولوژی) – درمانگاه آنکولوژی – درمانگاه جراحی مغز و اعصاب – درمانگاه ENT -درمانگاه اعصاب و روان (روانپزشکی) – درمانگاه زنان و زایمان – درمانگاه عفونی

بخش های ستاره دار
اتاق عمل – اتاق عمل اورژانس – تخت های بخش اورژانس – تخت های تحت نظر اورژانس – دیالیز – تخت زایمان

بخش های پاراکلینیک

ماموگرافی – آنژیوگرافی – آندوسکوپی – اکوکاردیوگرافی – تست ورزش – رادیولوژی – سونوگرافی – کولونوسکوپی – اسپیرومتری – رکتوسیگموئیدسکوپی – لیزر تراپی – تغذیه – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – ادیومتری – آزمایشگاه پاتولوژی – EMG – EEG

بخش های درمانگاهی

درمانگاه  ENT- درمانگاه ارتوپدی – درمانگاه اطفال – درمانگاه اعصاب و روان (روانپزشکی) – درمانگاه پوست – درمانگاه جراحی عمومی – درمانگاه جراحی مغز و اعصاب – درمانگاه زنان و زایمان – درمانگاه عفونی – درمانگاه روماتولوژی – درمانگاه ریه – درمانگاه کلیه – درمانگاه قلب –  درمانگاه گوارش – درمانگاه داخلی اعصاب (نورولوژی) – درمانگاه آنکولوژی

نمای بیرونی بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر

امکانات رفاهی بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر از نظر امکانات رفاهی بالاترین سطح را دارا می باشد. امکانات رفاهی زیر برای  رفاه حال بیماران و همراهان در نظر گرفته شده است:

  • پارکینگ خصوصی
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • دسترسی سریع به اینترنت
  • آمبولانس
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی مجهز
  • دارای دستگاه خودپرداز
  • سوپر مارکت

بیمه های تحت پوشش بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر تقریبا تمام انواع بیمه های کشور را پوشش می دهد. از جمله بیمه های تحت پوشش بیمارستان ایرانشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رازی – ایران – البرز – حافظ – سپه – بانک رفاه کارگران – بانک کشاورزی – پارسیان – دی – بیمه ملت – بانک ملت – بانک ملی – بانک تجارت – صندوق بازنشستگی نفت – دانا – کارآفرین – سینا –  سرمد – معلم – سامان – آسیا – آرمان – بیمه سلامت

در صورتی که بیمه شما در این لیست وجود ندارد، برای اطلاع از آخرین به روزرسانی بیمه با کارشناسان بیمارستان ایرانشهر تماس بگیرید.

ویژگی های بیمارستان ایرانشهر

سلامتی بزرگ ترین دارایی هر انسانی است و کادر درمانی بیمارستان ایرانشهر این موضوع را به خوبی درک می کند. بنابراین سلامت جسمی و روحی بیماران و بهبود حال عمومی آن ها در اولویت هر کاری بنا شده است. در این بخش به معرفی ویژگی های بیمارستان ایرنشهر خواهیم پرداخت و دلایل انتخاب شما برای این بیمارستان را بیان خواهیم نمود.

مراقبت ویژه از بیماران

مراقبت های لازم در این بیمارستان به گونه ای است که بیمار تجربه یک دوره درمانی بدون دردسر و راحت را داشته باشد. با توجه به این که بیمارستان ایرانشهر خصوصی بوده و بیمار برای خدمات درمانی که دریافت می کند هزینه های را می پردازد، انتظار دارد تا بهترین خدمات را نسبت به مراکز دولتی دریافت کند. کادر درمانی این بیمارستان خدماتی فراتر از انتظارات بیمار ارائه می دهند. همچنین بیمار به دلیل مشکلات جسمی یا روحی که دارد، به اندازه کافی ناراحت است. در این بیمارستان سعی می شود تا بهترین مراقبت ها صورت گیرد تا بیمار احساس راحتی و امنیت داشته باشد.

تیم پزشکی مجرب

بیمارستان ایرانشهر برای تشخیص و درمان بیماری ها از پزشکان، متخصصان و فوق متخصصان مجرب و ماهر کشور کمک می گیرد. پزشکان حاضر در این مرکز از آخرین دانش روز دنیا برای درمان بیماران استفاده می کنند. بسیاری از پزشکان بیمارستان ایرانشهر، تحصیلات دانشگاهی خارج از کشور دارند. در این بیمارستان اولویت کار پزشکان احترام به بیمار و بر آورده کردن نیازهای او می باشد. پزشکان حاضر در بیمارستان ایرانشهر از جدیدترین روش ها و داروهای پزشکی برای درمان بیماری ها استفاده می کنند.

استفاده از تجهیزات مدرن

علم پزشکی به گونه ای است که هر ساله ابزارها و دستگاه های جدید و به روزی را برای تشخیص و درمان بیماری ها استفاده می کند. بیمارستانی که از بهترین پزشکان کشور برای درمان بیماری ها کمک می گیرد، باید مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا باشد تا تشخیص بیماری سریع تر و دقیق تر انجام شود و روند بهبود بیماری با سرعت بیشتر و با بیشترین اثر بخشی اتفاق بیفتد. در بیمارستان ایرانشهر، از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات برای درمان استفاده می گردد و از تکنولوژی های جدید علم پزشکی استقبال می کند.

خدمات بهداشتی در بهترین سطح

از مهم ترین نکات در هر بیمارستانی اهمیت به بهداشت محیط می باشد. خدمات بهداشتی و استریل محیط در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته و با بیشترین کیفیت انجام می گیرد. کارکنان بیمارستان ایرانشهر رفتاری مهربان و همراه با احترام با بیماران دارند و به صورت مکرر، محیط اطراف بیمار را تمیز و استریل می کنند. کارکنان به شما کمک می کنند تا زمان حضورتان در این مرکز از نظر احساسی با مراقبت و درمان خود کنار بیایید و با مشکلات کمتری در بیمارستان برخورد کنید.

قیمت های منصفانه

امروزه بیمارستان های خصوصی تعرفه های مختلفی با قیمت های بالایی برای بیماران در نظر می گیرند و دلیل آن را خصوصی بودن مرکز اعلام می کنند. تعرفه ها و قیمت های بیمارستان ایرانشهر بسیار منصافه و منطقی است. در این مرکز، وضعیت بیمار در نظر گرفته می شود و سعی می شود تا فشار اقتصادی زیادی روی بیمار وارد نگردد. توصیه می شود که برای انتخاب یک مرکز درمانی خوب، یک بیمارستان ارزان یا گران قیمت را انتخاب نکنید. هزینه های بیمارستان ایرانشهر مطابق با شرایط اقتصادی همه مردم جامعه است و خدمات درمانی با بالاترین کیفیت و متناسب با نیاز بیماران در نظر گرفته می شود.

زاویه دیگر از بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر - بیمارستان ایرانشهر

سخن پایانی

در بیمارستان ایرانشهر، همیشه تعداد کافی پرسنل با مهارت و تجربه بالا به صورت شبانه روزی وجود دارد. پرسنل حاضر در این مرکز به صورت مکرر، وضعیت بیمار را بررسی می کنند و خطرات احتمالی برای ایمنی بیمار را در نظر می گیرند. با استفاده از مراقبت های ویژه توسط کادر درمان، کودکان، جوانان و بزرگسالان همواره از خطر و آسیب مصون خواهند ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.