×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بیت کوین - دستگیری عاملان برداشت ۱۳۴ هزار دلاری از کیف پول دیجیتال - کیف پول دیجیتال

به گزارش صدا وسیما مرکز گیلان ، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه امنیت سرمایه‌گذار، دستکاری در خرید و فروش و همچنین افزایش کلاهبرداری اینترنتی و به ویژه احتمال لو رفتن رمز کیف پول از جمله خطرات ارز‌های دیجیتال است گفت: هدایت کاربران به درگاه‌های فیشینگ بانکی برای خرید ارز دیجیتال یکی دیگر از شگرد‌های مجرمانه سایبری برای سرقت اطلاعات بانکی است.

وی در ادامه با اشاره به مراجعه فردی به پلیس فتا و ادعای برداشت غیرمجاز ۱۳۴ هزار دلار از کیف پول دیجیتالش در چندین مرحله افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از ثبت اظهارات شاکی، اقدامات اولیه را آغاز و در بررسی‌های به عمل آمده از کیف پول دیجیتال وی، مشخص شد این مبلغ در چندین فقره تراکنش از حساب وی برداشت شده است.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: پس از تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی کارشناسان سایبری پلیس فتا، متهمان ۲۴ و ۲۵ ساله این پرونده شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان جوان ابتدا منکر بزه انتسابی شدند، اما پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار، به بزه خود اعتراف و اذعان داشتند تحت تاثیر وسوسه قرار گرفته و ابراز پشیمانی کردند.

سردار ملکی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.