×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

محبوب تلویزیون هوشمند - معرفی برند های محبوب تلویزیون هوشمند در سال 2022 -

امروزه اگر شما قصد خرید یک تلویزیون هوشمند را داشته باشید، مسلما این سوال به ذهنتان خطور می‌کند که برندهای محبوب تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟

حال امکان این موضوع وجود دارد که هنگام جستجو برای یافتن بهترین تلویزیون، بدانید که کدام سازندگان، برندهای محبوب تلویزیون هوشمند ۲۰۲۲ را دارا هستند و کدام‌ها را تولید می‌کنند؛ اما در کل پس از یک جستجوی کوتاه، لیستی بلند بالا از فهرست برندهای مختلف در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به چشمتان خواهد خورد.

در اینجا نیز ما تجربه چندین سال بررسی و تحقیق منتقدین و کاربران را درمورد استفاده از برندهای مختلف تلویزیون با شما به اشتراک گذاشته‌ایم که کاملا مناسب شما خواهد بود.

معیارهای لازم در معرفی برندهای محبوب تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲

برند تلویزیونی که انتخاب می‌کنید، جدا از نوشته‌ها و قابلیت‌های مختلفی که بر روی جعبه یا کاتالوگ است بسیار متفاوت‌تر است؛ مسئله ورای لوگوی خاص آن برند است.

هر برند، هویت خاص خودش را شامل می‌شود. برای مثال یک نرم‌افزار خاص را شامل شده یا نقاط قوت و ضعف مختلف‌اش که در عملکرد نهایی تلویزیون اثر می‌گذارد، در برندهای مختلف با تفاوت‌های زیاد آشکار می‌شود.  ایکس ویژن

در معرفی برندهای محبوب تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲ چه مواردی مهم‌اند؟

مواردی مانند ویژگی‌های جامع و فناوری‌ها، رزولوشن تصویر، پورت‌های ورودی، برخورداری از قابلیت چند تصویر در یک قاب، برخورداری از گیرنده دیجیتالی داخلی، دارا بودن سیستم عامل هوشمند و بسیاری موارد دیگر در تعیین مشهور بودن و قابلیت معرفی برندهای محبوب تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲ اهمیت دارد. برای مشاهده تلوزیون های ایکس ویژن اینجا کلیک کنید . ما در اینجا ده‌ها تلویزیون را بررسی کرده و برای بررسی هر تلویزیون، ساعاتی چند را به کار کردن و مشاهده قسمت‌های مختلف آن، از جمله بررسی کیفیت از طریق بازی کردن با تلویزیون، تماشای برنامه‌ها و بررسی هر یک از ویژگی‌های منحصربه فرد دستگاه اختصاص می‌دهیم.

کدام برند تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲ محبوب تر است؟

باید خدمتتان عرض کنیم که اکثر برندهای تلویزیون، عالی هستند اما بعضی از آنها بیش از سایر موارد، مقبول واقع شده‌اند و در هر برند نیز، بعضی دستگاه‌ها بیش از سایر موارد مطلوب‌مان هستند.

در اینجا، نام هر برند مهمی را در دنیای تلویزیون بیان می‌کنیم تا به شما کمک کنیم که هنگام خرید تلویزیون هوشمند بعدی خود، برند مناسب خود را بیابید.

معرفی برندهای محبوب تلویزیون هوشمند ۲۰۲۲: چرا برند تلویزیون حائز اهمیت است؟

در حال حاضر تلویزیون‌های دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی یا ۴K بسیاری در بازار هست که همگی ادعا می‌کنند از امکانات هوشمند برخوردارند و فهرستی از ویژگی‌ها مانند پشتیبانی HDR و حالت‌های بازی را برای نمایشگر در اختیارتان می‌گذارند. به همین دلیل ممکن است به سادگی با خود بگویید خب همه تلویزیون‌ها شبیه به هم هستند!. اما پس از مرور تلویزیون‌های مختلف، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اصلا این طور نیست.

شاید بزرگترین وجه تمایز ایجاد شونده میان تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۲۲، این است که تلویزیون‌ها با کدام نرم افزار کار می‌کنند. احتمال دارد سازندگان مهم از نرم‌افزار جانبی خاص خودشان استفاده کنند، مانند سیستم عامل تیزن که برند سامسونگ از آن استفاده می‌کند، یا سیستم عامل وب او اسِ به کار گرفته شده در برند ال جی، سیستم عامل اندروید در برند ایکس ویژن و… .

تا حالا نام برنامه‌های Netflix و HBO Max به گوشتان خورده است؟؛ اینها برنامه‌های پخش‌کننده فیلم و سریال در تلویزیون‌های هوشمند هستند که توسط سیستم عامل تلویزیون اجرایی می‌شوند. وقتی بین نتفیلیکس و اچ بی او مکس یک مورد را انتخاب کنید، این برنامه گزینه‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد و کارش بیشتر از یک واسطه است.

آنها برای تلویزیون هوشمند شما مانند یک سیستم عامل هستند و می‌توانند بر برنامه‌هایی که در دسترس تان قرار گرفته، ویژگی‌های خانه هوشمندی که می‌توانید استفاده کنید؛ این برنامه‌ها حتی بر روی چگونگی برخوردتان با تلویزیون از طریق کنترل صوتی نیز در پسندهای شما از آمازون الکسا و دستیار گوگل نیز تاثیر می‌گیرند.

در آخر، با دانستن بودجه و محدودیت ها و خواسته هایتان از خرید یک تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۰، برند‌های محبوب تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۲ را بیابید.

برندهایی مانند ایکس ویژن، سامسونگ، ال جی و سونی، کیفیتی عالی دارند و در باره قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. اما در این میان تنها قیمت یک برند نسبت به دیگر برند‌ها از همه مناسب تر است و آن، ایکس ویژن نام دارد.

برند ایکس ویژن با دارا بودن تلویزیون‌هایی با کیفیت خروجی بالا و برخورداری از سیستم عامل هوشمند، جزو برند‌های در حال رقابت با برندهای خارجی و پر آوازه است!.

برند محبوب شما در خرید تلویزیون کدام است؟

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.