×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کابینت ممبران سبک جدیدی از کابینت می باشد که محبوبیت چشم گیری را نزد افراد کسب کرده است.در واقع ممبران یک نوع روکش PVC می باشد که بر روی کابینت های مختلف ، نظیر MDF و نئوپان و … استفاده می گردد. این روکش تنها بر روی یک طرف از کابینت کار می شود و قسمت های دیگر آن را با روکش های ارزان تر می پوشانند.

مدل های کابینت ممبران متنوع می باشند و برای انواع آشپزخانه های مدرن و کلاسیک مناسب می باشند.

کابینت - انواع مدل کابینت ممبران -

رعایت هارمونی در طراحی کابینت ممبران

از نکات قابل توجه در دکوراسیون آشپزخانه ، هارمونی میان اجزای آن است . بنابراین طراحی کابینت نیز بایستی با دقتی بسیار انجام شود. برخلاف تصور عموم که می پندارند کابینت ممبران تنها دارای سبک کلاسیک است اما تنوع طرح و رنگ این کابینت موجب شده تا هم در طراحی مدرن و هم کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه با انواع مدل های کابینت ممبران آشنا خواهیم شد.

کابینت ممبران کلاسیک

کابینت کلاسیک همواره از پر طرفدارترین ها بوده و طراحی آن ویژگی های منحصر به فردی را داراست که طرحی زیبا را به آشپرخانه تان تقدیم می کند.

ممبران انتخاب مناسبی برای افراد علاقه مند به طرح های کلاسیک می باشد. هر طرح و رنگی که خواستار آن هستید می تواند بر روی کابینت ممبران نقش ببندد. در طرح کلاسیک معمولا از رنگ های گرم همچون استخوانی ، کاراملی ، قهوه ای و حتی رنگ های خاص و متنوع نظیر سفید صدفی و طوسی استفاده می گردد.

کابینت ممبران دارای ظرافت و طرح های متنوعی است که ممبران این را مدیون حکاکی ها و برجسته سازی های بر روی چوب است که توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. این کابینت دارای دو صورت کلاسیک پر کار و کم کار می باشد. اگر کابینت دارای نقش و نگارهای متعدد و منبت کاری بسیار باشد پر کار و اگر دارای طرحی با ریزه کاری کمتر باشد ، کلاسیک کم کار شناخته می شود که طبیعتا کلاسیک پرکار قیمت بالاتری دارد.

کابینت ممبران مدرن   

هر جا خبری از طرح کلاسیک باشد ، پای طرح مدرن نیز به میان می آید. کابینت های ممبران مدرن به دو شکل براق و عادی کار می شود.

ممبران از معدود کابینت هایی است که هم طرح های کلاسیک را در بر می گیرد و هم طرح های مدرن را. کابینت ممبران مدرن ، برخلاف طرح کلاسیک آن ارتفاع کمتری دارد و از یک طیف نوری خاص نیز پیروی نمی کند. به عبارتی دیگر ، دستمان در انتخاب رنگ آن باز تر از طرح کلاسیک می باشد چرا که انواع رنگ های مات و براق به آن شکل زیبایی می دهد.

اما به طور کلی ، مهم ترین تفاوت مدل های مدرن و کلاسیک کابینت ممبران در طراحی روی مغزی ورق می باشد. اگر این طرح ها دارای ظرافت بسیار و ریزه کاری باشند کلاسیک و اگر ساده و خاص باشند ، مدرن محسوب خواهند شد.

اگرچه کابینت ممبران کلاسیک و مدرن تفاوت هایی با یکدیگر دارند اما هر دو این مدل ها زیبایی های خاص خودشان را دارند و نمی توان یکی را بر دیگری ارجعیت داد. بنابراین سلیقه و معیار مهمترین رکن در انتخاب کابینت می باشد که بسته به فضای آشپزخانه و دیگر اجزای آن می توان یکی را انتخاب نمود.

مجموعه سازادیزاین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی و اجرای فضاهای عمومی، طراحی و اجرای پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت با کارشناسان مجرب سازادیزاین از طریق شماره ۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵  تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت https://sazadesign.ir/  از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

منبع : cornellucscnorthwesternBottom of Form

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.