×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

123 1 - در جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت، صفرهای سفرت می‌ریزه! -

در سومین دوره از بزرگترین حراج سفر که به اسم جمعه نارنجی ۳ شناخته می‌شود و قرار است تخفیف‌های بسیار بزرگتر و پرتعدادتری برای برنامه‌ریزی سفری ارزان و مقرون به صرفه در دسترس گردشگران و سفردوستان قرار بگیرد. شعار جمعه نارنجی ۳ که قرار است ۸ تا ۱۰ بهمن برگزار شود، «صفرهای سفر می‌ریزه» هست. در این حراج بزرگ سفر که در نوع خود در صنعت گردشگری کشور بی‌همتا است، انواع اقلام سفر با مجموعه بزرگی از تخفیف‌های استثنائی عرضه می‌شود.

جمعه نارنجی چیست و از کی وارد صنعت گردشگری کشور شد؟

جمعه اولین بار در سال ۱۳۹۸ و یک سال بعد در سال ۱۳۹۹، همزمان با بلک فرایدی و در ماه آذر برگزار شد و این اولین بار بود که رویداد بلک فرایدی در صنعت گردشگری به کار گرفته شده بود. بلک فرایدی در کشورهای مختلف به عنوان حراج پایان سال میلادی برای کالاهای معمولا مصرفی برگزار می‌شود. اما safarmarket.com این رویداد اقتصادی را با عنوان جمعه نارنجی وارد صنعت گردشگری کرد. این حرکت نه تنها در ایران بلکه در مقیاس جهانی هم حرکتی نوآورانه بود. این حراج بزرگ سفر به قدری در بازار تحول‌آفرین بود که تا مدت‌ها نام این جشنواره در بین فعالان حوزه سفر شنیده می‌شد.

در جمعه نارنجی ۲ علاوه بر اقلام سفری که سفرمارکت عرضه کرده بود، چندین برند مطرح دیگر هم مشارکت کرده بودند و در مجموع ۱۳ هزار تخفیف چشمگیر عرضه شد. در جمعه نارنجی، به تخفیف‌های بزرگ و بالای ۸۰ درصد «بمب» گفته می‌شود و این تعداد تخفیف چشمگیر در یک جشنواره فروش چند روزه بی‌سابقه بود.

در جمعه نارنجی ۳ اما، ابعاد تخفیف‌ها از دید تعداد و گستردگی خیلی بیشتر بوده و یک رویداد چشمگیر در صنعت گردشگری کشور خواهد بود.

«بمب»‌های جمعه نارنجی ۳ شامل چه خدمات سفری هستند؟

همه خدمات سفری که در جمعه نارنجی ۳ عرضه می‌شود همراه با تخفیف است. اما برخی از تخفیف‌ها بسیار بزرگتر و گاه تا ۹۰ درصد هستند و همین موجب می‌شود که صفرهای سفر بریزه! این تخفیف‌ها شامل بلیط هواپیما، تورهای مسافرتی، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه‌های بومگردی می‌شود.

سفرمارکت برگزارکننده جمعه نارنجی ۳

سفرمارکت بازار مجازی سفر و گردشگری که این روزها تبلیغات گسترده آن را در رسانه ملی و سطح شهر می‌توان دید، از سال ۱۳۹۸ با رویکردی نوآورانه در مدل کسب و کار، وارد صنعت گردشگری شد. سفرمارکت یک بازار مجازی است که در آن تامین‌کنندگان، آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش خدمات سفر، خدمات گوناگون سفر مانند بلیط هواپیما، بلیط قطار، تور مسافرتی داخلی و خارجی، رزرو هتل های داخلی و خارجی، ویلا و اقامتگاه‌های بومگردی را عرضه می‌کنند. در فضای سفرمارکت کاربران می توانند قیمت عرضه خدمات مختلف سفر را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را پس از مقایسه یکجا و یکپارچه، خریداری کنند.

اپلیکیشن سفرمارکت، محل برگزاری جمعه نارنجی ۳

امسال جمعه نارنجی ۳ با یک تفاوت نسبت به دو دوره قبل برگزار می‌شود. علاوه بر اینکه زمان برگزاری آن استثنائا کمی جا به جا شده، فضای برگزاری آن به طور خاص در اپلیکیشن سفرمارکت متمرکز شده است. اپ سفرمارکت که به تازگی منتشر شده، خیلی سریع توانسته با استقبال کاربران رو به رو شود.

این اپلیکیشن با قابلیت‌های فراوانی که دارد، همه امتیازهای ویژه سفرمارکت را وارد دنیای اپلیکیشن‌ها کرده است. یعنی همانطور که سفرمارکت شما را از گشتن در بین صدها سایت بی نیاز می‌کند، اپ سفرمارکت هم می‌تواند با گردآوری و عرضه یکجا اطلاعات ده‌ها و صدها عرضه‌کننده مختلف، شما را از داشتن چندین اپ سفر روی تلفن همراه رها می‌کند. در نتیجه نه تنها در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود، بلکه فضای گوشی تلفن همراه شما هم آزادتر خواهد شد.

چه طور در جمعه نارنجی ۳ شرکت کنیم؟

برای شرکت در جمعه نارنجی ۳ مقدمات پیچیده‌ای لازم ندارید! تنها کافی است اپ سفرمارکت را نصب کنید و با ورود به اپلیکیشن، کاربر اپ شوید. به همین سادگی شما امکان خرید از اپ سفرمارکت را خواهید داشت. به همین ترتیب در زمان برگزاری جمعه نارنجی ۳ می‌توانید خدمات سفر مختلف موجود در این کمپین را خریداری کنید. تنها چیزی که باقی می‌ماند سرعت عمل و گوش به زنگ بودن شماست.

بمب‌های جمعه نارنجی ۳ چند تاست؟

در زمان آغاز جمعه نارنجی ۳ در بامداد هشتم بهمن، همه بمب‌ها (تخفیف‌های بزرگ) و تعدادشان رونمایی می‌شود. پس از آغاز جمعه نارنجی و با هر بار منفجر شدن بمب‌ها و خریده شدن آنها، از تعداد بمب‌های موجود کاسته می‌شود. به این ترتیب هر زمان که وارد کمپین در فضای اپ سفرمارکت شوید، می‌بینید که چند بمب دیگر و از چه نوعی باقی است.

برای اینکه شانس بیشتری در جمعه نارنجی ۳ داشته باشیم چه کنیم؟

برای اینکه بتوانید تخفیف‌های مختلف موجود در جمعه نارنجی ۳ را سریعتر از باقی کاربران یافته و خریداری کنید چند کار مختلف را می‌توانید انجام دهید. کار نخست پس از نصب اپ سفرمارکت و ورود به آن با ایجاد نام کاربری، دنبال کردن سفرمارکت در اینستاگرام با شناسه @safarmarket است. شما پس از دنبال کردن صفحه سفرمارکت، بهتر است با زدن گزینه زنگوله، نوتیفیکیشن خود را فعال کنید تا زمان انتشار پست و استوری، خبردار شوید. اما چرا؟! چون یک دقیقه پیش از قرار گرفتن بمب‌های معروف جمعه نارنجی، این موضوع در صفحه اینستاگرام سفرمارکت اطلاع‌رسانی می‌شود.

کار دیگری که می‌توانید بکنید اینست که همسفرهای ثابتتان را به جمعه نارنجی ۳ دعوت کنید و به صورت گروهی دنبال شکار تخفیف‌های بزرگ یا بمب باشید. به این ترتیب فرصت شما برای خریدن تخفیف های بزرگ بیشتر می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.