×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

01 1 - انتخاب فریم عینک مناسب با سبک لباس پوشیدن -

امروزه که در قلب قرن بیست و یکم هستیم، سبک لباس پوشیدن یکی از مهمترین ویژگی‌های زندگی ما است. هرکس شخصیت منحصربه­فرد خود را دارد و سلیقه هرشخص با دیگری کاملا تفاوت دارد. نحوه لباس پوشیدن ما، نحوه تعامل ما با یکدیگر و نحوه انتخاب لوازم جانبی یا تزئینات شخصی، راه رفتن، زبان بدن ما همه به طریقی به شخصیت ما کمک می کنند. خیلی وقت پیش مردم فقط به نحوه لباس پوشیدنشان اهمیت می دادند، اما حالا علاوه­ بر لباس­هایشان، به این هم اهمیت می­ دهند که چه اکسسوری­هایی برای تکمیل استایل خود استفاده نمایند.

چهره شما تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما دارد. ما معتقدیم که سبک لباس شخصی هر فرد بسیار مهمتر از مد روز بودن آن است. عینک طبی و عینک آفتابی شما برجسته‌ترین عنصر برای نشان دادن ماهیت کاریزماتیک چهره شما است. در این مقاله چند تاکتیک اساسی برای ترکیب لباس و عینک را بیان می کنیم. سعی کنید این مقاله را بادقت و توجه زیاد بخوانید و قدم به قدم پیش بروید. ما به شما اطمینان می ­دهیم که در ادامه این مراحل استایل بهتری از خودتان پیدا خواهید کرد. بیایید نحوه لباس پوشیدن و ترکیب عینک‌هایمان را تغییر دهیم.

رنگ پوست خود را بشناسید

از ابتدا، بیایید روشن کنیم که رنگ پوست و ته­ رنگ پوست هرشخصی با شخص دیگر متفاوت است. رنگ پوست شما همان رنگی است که در لایه بیرونی پوست شما منعکس می شود.  ته­رنگ پوست شما رنگ واقعی پوست شماست! شما نمی توانید ته ­رنگ پوست خود را ببیند، اما می توانید آن را شناسایی و تشخیص دهید.

رگ‌های خود را در معرض نور روز (نه نور خورشید) قرار دهید. اگر رگ­های شما سبز یا زیتونی به نظر می رسند، رنگ پوست شما گرم است. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش است، رنگ پوست شما سرد است. اگر پوست شما گرم است می توانید رنگ­های گرم، طلایی یا خاکی را برای عینک طبی یا عینک آفتابی خود انتخاب کنید. رنگ‌های آبی، سیاه و یا قهوه­ای رنگ­های شیشه­ای رنگی هستند که با رنگ پوست سرد مطابقت دارند.

02 1 - انتخاب فریم عینک مناسب با سبک لباس پوشیدن -

در کمد لباس­هایتان کنکاش کنید

اساساً باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ و تن پوست شما باشد. قبل از تصمیم­گیری در مورد یک عینک زیبا، باید رنگ لباسی که اغلب می پوشید را از کمد لباس­های خود تشخیص دهید. اکنون که می دانید چه رنگ­هایی را می پوشید، انتخاب رنگ عینک آفتابی برای شما آسان خواهد بود، سعی کنید رنگ مشکی یا آبی را انتخاب کنید چراکه اکثر رنگ­بندی لباس­ها با این تیپ رنگ عینک آفتابی، استایلی جذاب به شما میدهد.

چه اکسسوری­هایی دارید!

اکسسوری‌ها نقش مهمی در ظاهر شما ایفا می کنند، به این معنی که اکسسوری‌ها بعد از لباسهایتان، در رتبه دوم تکامل زیبایی شما قرار می گیرند.

به لوازمی که برای لباس­هایتان استفاده می کنید توجه کنید. طلا یا نقره! اگر اکسسوری‌های شما طلایی­تر است از رنگ‌های روشن برای فرم عینک خود استفاده کنید. با این حال، اگر بیشتر تمایل به نقره­ای دارید، لنزهایی با رنگ‌های سرد انتخاب کنید.

اگر نقره­ای و طلایی می پوشید، حتما به دنبال رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در رنگ قاب خود باشید و اگر شما علاقه­مند به تیپ‌های فانتزی و مدرن هستید، باید بر روی اکسسوری‌ها و رنگ‌های پررنگ تمرکز کنید. لوازم جانبی و قاب‌های خود را در هماهنگی کامل نگه دارید تا لباس شما را تکمیل کند.

چه عینک­هایی دارید؟ وهر چند وقت یکبار از آنها استفاده می کنید؟

ما قطعا همیشه یک یا دو عینک طبی یا عینک آفتابی داریم. اما بیشتر ما عینکی داریم که هیچ ربطی به مد ندارد و ممکن است با هیچ یک از لباس­هایمان همخوانی نداشته باشد. استفاده از این عینک اشتباه است! پیشنهاد می کنم اگر فقط یک عینک متناسب با توضیحات بالا دارید، در اسرع وقت به یک عینک فروشی آنلاین یا عینک فروشی مراجعه کنید و یک عینک متفاوت برای خود تهیه کنید. اگر سالها از عینک طبی استفاده کرده­اید، ما شما را تشویق می کنیم که عینک‌های دیگر را در اسرع وقت انتخاب کنید.

سبک لباس پوشیدن خود را شناسایی کنید

برخی از افراد هستند که وقتی صحبت از سبک شخصی در لباس پوشیدن و انتخاب اکسسوری­ها به میان می آید، هرگز به یک نتیجه درست و قطعی در انتخاب سبک دلخواه خود نمی رسند. شما باید از سبک پوشیدن لباس شخصی خود آگاه باشید و برای خود سبکی زیبا و متناسب انتخاب نمایید، لباس و پوشش شما نمادی از استایل شماست و عینک شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. ترکیب عینک با استایل شخصی می تواند استایل شما را بسیار متمایز و زیبا کند. برای زیبا به نظر رسیدن و داشتن ظاهری آراسته و جذاب، مدل لباس شخصی خود را پیدا کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که هر کسی که سبک لباس مخصوص به خود را داشته باشد با سایر افراد ظاهر متفاوتی خواهد داشت و همیشه متمایز از دیگران خواهد بود.

بدانید به چه مراسمی می روید!

آخرین قدم و حیاتی­ترین مرحله در پروسه­ی انتخاب فرم عینک طبی یا عینک آفتابی همین مورد است. مجلس یا مراسمی  را که می خواهید از عینک خود در آن استفاده کنید را مشخص کنید، الزامات هر مجلسی با مجلس دیگر متفاوت است، در مورد انتخاب عینک طبی نیز همینطور است. ممکن است لازم باشد از عینک‌های طبی بدون لبه متناسب با کت و شلوار رسمی، پیراهن یا لباس مجلسی خود استفاده کنید یا برای مهمانی‌ها از فریم عینک‌های بزرگ استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شغل رسمی دارید یا در ارتش هستید یا یک مهندس کامپیوتر میباشید به یک فرم عینک طبی  بادوام و مستحکم بدون تزیینات فانتزی نیاز دارید که با استایل شما مطابقت داشته باشد. به یاد داشته باشید که همیشه عینک خود را متناسب با لباس خود انتخاب کنید تا باکلاس، رئیس یا بی­پروا به نظر بیایید.

ست کردن عینک آفتابی با لباس زنانه

در تطبیق عینک آفتابی با لباس زنانه باید به چند نکته توجه کنید، از فرم صورت و سبک زندگی گرفته تا وضعیتی که در آن عینک می زنید. توجه به فریم و عدسی عینک آفتابی نیز هنگام تنظیم لباس مهم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.