×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در چند سال گذشته کشور گرجستان به دلایل مختلفی مثل هزینه پایین زندگی، امنیت بالا، آزادی‌های اقتصادی، رونق زیاد کسب‌وکار و همین‌طور احتمال پیوستن به منطقه شنگن، در میان مردم ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.

سرمایه گذاری در گرجستان با پیشرفت های چشمگیر فضای کسب و کار گرجستان در شاخص های بین المللی به عنوان یکی از ارزشمندترین مولفه ها افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

گرجستان کشوری است که بسیاری از ایرانی‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستند چرا که همواره به دنبال مکانی امن برای سرمایه‌گذاری هستند. هدف دولت گرجستان از جذب و پشتیبانی سرمایه‌گذار، ساخت آینده‌ای شبیه به کشور امارات متحده برای گرجستان است.

image 1640933419 - راهنمای سرمایه گذاری در گرجستان با هدف اخذ اقامت دائم گرجستان -

همین‌جا شرایط دریافت شهروندی گرجستان را هم برایتان بیاوریم!

  • شش سال اقامت گرجستان
  • تسلط کامل به زبان گرجی
  • نداشتن سابقه زندان و جرایم کیفری در کشور ایران و عدم فرار مالیاتی و ارتکاب جرم در کشور گرجستان
  • دو ضامن و معرف معتبر در گرجستان

روش های اخذ اقامت گرجستان

به طور کلی گرجستان دو نوع مجور اقامتی ارائه می دهد: مجوز اقامت دائم- مجوز اقامت موقت.

شما می توانید با توجه به هدف، شرایط و… که دارید تصمیم بگیرید که اخذ کدام یک از مجوزهای اقامتی این کشور برای شما مناسب است. در ادامه شما با هر یک از این نوع مجوز های اقامت و انواع آن ها در کشور گرجستان آشنا می کنیم.

اقامت موقت کشور گرجستان

همانطور که از نامش پیدا است، اقامت موقت به شما اجازه ماندن در کشور گرجستان را در بازه زمانی مشخصی می دهد.

به طور کلی هر فردی که برای اولین بار قصد ورود به این کشور را داشته باشد، تنها می تواند اقامت دائم به دست آورد. اقامت موقت گرجستان خود به انواع مختلفی تقسیم می شود. هر یک از آن ها مدت اعتبار متفاوتی دارند و به شما برای مدت متفاوتی اجازه ماندن در گرجستان را می دهند. برخی از انواع اقامت های موقت کشور گرجستان به شرح زیر می باشند:

  • اخذ اقامت موقت تحصیلی گرجستان
  • دریافت اقامت موقت گرجستان از طریق اشتغال
  • اقامت موقت گرجستان از روش سرمایه گذاری
  • اقامت موقت کشور گرجستان از طریق ازدواج
  • اقامت موقت گرجستان از طریق اتحاد مجدد خانواده

image 1640933618 - راهنمای سرمایه گذاری در گرجستان با هدف اخذ اقامت دائم گرجستان -

 اقامت دائم گرجستان

با ۵ سال زندگی در گرجستان در صورت دارا بودن شرایطی می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

دریافت افامت دائم این کشور می تواند برای شما مزایای بهتری داشته باشد. به طور کلی با دریافت این نوع اقامت، شما نسبتا از حقوق شهروندی مردم این کشور برخودار می شوید. اما اجازه انجام برخی کارها مانند شرکت در رای، کار کردن در موقعیت های دولتی و… را ندارید.

طبق قانون مهاجرت تصویب شده در تاریخ سی ام می سال ۲۰۱۹ ، اتباع خارجی با سرمایه گذاری به مبلغ ۳۰۰ هزار دلار در در کسب و کار کشور گرجستان می توانند اقامت دائم گرجستان با سرمایه گذاری را دریافت کنند. با توجه به دائم بودن این اقامت و امکان استفاده از تمامی امکانات زندگی و کار همانند شهروندان برای دارندگان اقامت دائم گرجستان با سرمایه گذاری پیشنهاد می گردد در صورتیکه شرایط سرمایه گذاری بالای ۳۰۰ هزار دلار آمریکا را دارید، این روش را برای اخذ اقامت دائم گرجستان انتخاب نمایید.

به لحاظ قانونی، اقامت در گرجستان از طریق روش های متعددی امکانپذیر است. قانون مهاجرتی گرجستان امکانش را به متقاضیان می دهد. یکی از این برنامه ها، برنامه های اقامت از طریق سرمایه گذاری در گرجستان می باشد. به عنوان مشوق جذب سرمایه گذاران خارجی عمل می کند. اقامت گرجستان توسط برنامه های سرمایه گذاری شامل ۲ برنامه اصلی می باشد:

  • برنامه روادید اقامت دائم (سرمایه گذار)
  • برنامه اقامت کوتاه مدت (ملاکان املاک)

پ.ن: در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید به وب سایت آوا جورجیا برند سرمایه گذاری و املاک هلدینگ جئووست گرجستان (GeoVest Holding) با مدیریت آقای ایلیا دهقانی مراجعه کنید.

image 1640933722 - راهنمای سرمایه گذاری در گرجستان با هدف اخذ اقامت دائم گرجستان -

شرایط سرمایه گذاری در گرجستان

در سرمایه گذاری در گرجستان ، سرمایه گذار به فردی حقیقی یا حقوقی گفته می شود که به عنوان مالک با طرح موردنظر خود یا شریک در کسب و کار و پروژه های دیگر تصمیم به سرمایه گذاری در گرجستان دارد . افراد سرمایه گذار می توانند تابعیت گرجی یا غیر گرجی داشته باشند.
در قوانین فعلی گرجستان، فردی سرمایه گذار نامیده می شود که حداقل   (با تغییرات جدید قوانین سرمایه گذاری به ۳۰۰ هزار دلار تغییر کرده است) به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری کند. و کارآفرین به کسانی گفته می شود که آورده ای حداقل مبلغ  دارند و قصد دارند اقامت گرجستان را از طریق سرمایه گذاری در گرجستان دریافت کنند. همانطور که گفته شد باید حداقل مبلغ  برای سرمایه گذاری کاملا به صورت مستقیم در کسب و کار شخص سرمایه گذار سرمایه گذاری شود.

شرایط سرمایه گذاری در گرجستان ۲۰۲۲ به مراتب آسان بوده و متقاضیان تنها با سرمایه گذاری حداقل ۳۰۰۰۰۰$ (دلاری) می توانند اقامت دائم گرجستان را اخذ کنند. این نوع اقامت یک اقامت ۵ ساله و همراه با کل اعضای خانواده می باشد. همچنین از مهمترین امتیازات اقامت سرمایه گذاری گرجستان می توان به حق کار و زندگی آزادانه در گرجستان، فرآیند مهاجرتی آسان و سریع، سیاست های مشوق بیزینس، سرمایه گذاری سودآور، نظام مالیاتی پایین می باشد.

شما به راحتی می توانید پس از شروع سرمایه گذاری خود و تایید و بررسی دولت گرجستان از سرمایه گذاری شما در گرجستان با برنامه ریزی صحیح در سرمایه گذاری در گرجستان ، خیلی سریع اقامت دائم گرجستان را دریافت نمایید.

اقامت دائمی (Georgia Permanent Residency) گرجستان را اعطاء می کند. این نوع اقامت موسوم به اقامت سرمایه گذار در گرجستان دقیقا منطبق با قانون تشویق و تضمین فعالیت سرمایه گذاری می باشد. مطابق قوانین جدید که از دوم جولای سال گذشته به اجرا گذاشته شده است.

دو گزینه متفاوت سرمایه گذاری پیش روی افراد جهت اخذ ویزای اقامت سرمایه گذار گرجستان ۲۰۲۱ وجود دارد که عبارتند از: سرمایه لازم برای خرید ملک و ثبت شرکت در گرجستان با هزینه بیش از ۳۰۰۰۰۰ دلار

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.