چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امداد خودرو سراسری فراز در کلیه نقاط کشور 09906958379 – 09141099808
    12 بهمن 1400 - 15:34
    شناسه : 193237
    1

    امداد خودرو فراز اکنون در  31 استان کشور عزیزمان شعبات متفاوتی ایجاد کرده تا هموطنان گرامی در صورت درخواست خدمات امدادی در سراسر کشور عزیزمان, نزدیکترین اکیپ امدادی به محل در خواست مشتری اعزام گردد.

    پ
    پ

    1 1 - امداد خودرو سراسری فراز در کلیه نقاط کشور 09906958379 – 09141099808 -

    امداد خودروفراز در سال 89  تاسیس شد. این شرکت با تکمیل کردن کادر خود شروع به فغالیت نمود. روز به روز تیم کادری خود را مجرب نمودیم و در طول سه سال فغالیت کاری توانستیم در سه رسته خدمات امدادی : تعمیر  در محل, یدک کش و خودروبر اکیپ امدادی خود را دور هم گرد آوریم.

    پس از گذشت پنج سال سابقه کاری پر افتخار به درخواست مشتریان عزیز تصمیم به ایجاد شعبات جدید در همه شهرها و استانهای کشور عزیزمان گرفته شد. امداد خودرو فراز اکنون در  31 استان کشور عزیزمان شعبات متفاوتی ایجاد کرده تا هموطنان گرامی در صورت درخواست خدمات امدادی در سراسر کشور عزیزمان, نزدیکترین اکیپ امدادی به محل در خواست مشتری اعزام گردد.

    در ایام قدیم تعداد خودرو در دنیا کم بود. ولی با گذشت زمان و مشغله کاری زیاد و افزایش جمعیت اکثر مردم کارهای خود را با وسیله نقلیه شخصی و یا وسیله های نقلیه عمومی انجام میدهند. در این میان ممکن است خودرو استفاده شده دچار نقصی فنی شود و یا دچار حوادث طبیعی شود. کلمه امداد خودرو یک زمینه شغلی میباشد که برای افرادی که وسیله نقلیه دارند و از آن استفاده مکرر برا انجام کارهای روزمره خود انجام میدهند امری بسیار مهم میباشد.در زمانی که رسته کاری امداد خودرو بوجود نیامده بود مردم با مشکلات فراوانی روبرو بودند. با بوجود آمدن امداد خودرو استرس و نگرانی افرادی که دارای خودرو بودند برطرف شد. اکیپ شرکت امداد خودرو فراز در سرتاسر ایران به مردم خدمت رسانی کرده و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز در سرتاسر کشور میباشد.

    خودرو - امداد خودرو سراسری فراز در کلیه نقاط کشور 09906958379 – 09141099808 -

    با گسترش روز افزون استفاده از خودرو , به ویژه خودروهای جدید و دارای تکنولوژی پیشرفته و همچنین گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور , ایجاد یک سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امداد رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از صنایع داخلی خودروسازی , یک نیاز ضروری و قظعی می باشد .

    شرکت امداد خودرو فراز در پاسخ  به نیاز فوق الذکر و به عنوان پیشگام در ارائه خدمات نوین امدادی در بهمن ماه سال  1388 تاسیس گردید و از مهر  1389 شبکه امداد رسانی خودرو را در سر تا سر کشور فعال نمود و به سرعت مورد استقبال همگان قرار گرفت .

    امداد سریع ( سرویس در محل ) اتو کلیک ( امداد پالس , امداد گلس و امداد سوئیچ ) در راستای اکمیل مجموعه خدمات به مشتریان محترم طراحی و در حال حاضر به متقاضیان ارائه می گردد .

    شرکت امداد خودرو فراز به دنبال استقبال هموطنان عزیز از خدمات امداد سیار و به منظور ایجاد رفاه , آرامش و اظمینان بیشتر , اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات خودرویی شامل امداد سیار , تعمیرات و سرویسهای دوره ای می گردد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.