پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 14 بهمن 1400 - 0:20
    شناسه : 193294
    0

    باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای از سوی معاون ارتباطات خود نسبت به بیانیه صادر شده از سوی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

    پ
    پ

    و پرسپولیس - واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس: باید در لیگ دیگری می‌بودید! - چطور به خودش اجازه می‌دهد که از عدالت بگوید؟

    صبح امروز باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای شدیدالحن نسبت به رأی صادر شده از سوی کمیته استیناف و تایید رأی کمیته انضباطی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و سود سه امتیازی پیکان، سپاهان و استقلال واکنش نشان داد.

    این بیانیه از سوی باشگاه استقلال بدون پاسخ نمانده و با صحبت‌های کنایه‌آمیزی از سوی محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال پاسخ داده شده است.

    نوری در واکنش به بیانیه‌ای باشگاه پرسپولیس، آن را مداخله‌آمیز دانسته و بدون آن‌که نامی از پرسپولیس در صحبت‌های خود بیاورد، گفته است:

    «باشگاه رقیب با انتشار یک بیانیه‌ی مداخله‌آمیز دیگر و استفاده از عنوان‌هایی مثل دست‌های پشت پرده و گرفتن امتیاز در خارج از زمین و به طور کلی تقلید کامل از جملات اعتراضی هواداران استقلال و سایر تیم‌ها نسبت به این تیم خاص؛ در تلاش است ذهنیت عمومی علیه حمایت‌های مستمر انجام شده از خود را از بین ببرد.

    به طراحان این بیانیه‌ها که به اصطلاح کشتی‌گیران فن بدل می‌زنند، باید یادآور شد که قوی‌تر از بهانه‌های‌تان باشید و بیایید جنگیدن در شرایط برابر را تجربه کنید.

    باشگاهی که همین حالا به دلیل تأخیر در پرداخت بدهی تیم شهرخودرو باید با کسر امتیاز مواجه شود یا به دلیل پرونده ریزه‌اسپور باید در لیگ دیگری به رقابت می‌پرداخت، چطور به خودش اجازه می‌دهد که از عدالت بگوید؟

    خط به خط بیانیه اخیر باشگاه رقیب قابل پیگرد قانونی است و منتظر واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به این بیانیه مداخله‌آمیز هستیم.»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.