جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پودر جلبک بلوبری و دریایی برای لاغری از کجا بخرم + طریقه مصرف و خواص
    16 بهمن 1400 - 0:08
    شناسه : 193371
    0

    جلبک بلوبری به تازگی مصرف زیادی در ایران پیدا کرده است، یکی از بیشترین مصارف این جلبک برای لاغری و کاهش وزن هستش، اما واقعا این جلبک برای کاهش وزن مفید هست؟ و آیا خواص جلبک بلوبری برای لاغری به حدی است که بتواند ما را به وزن ایده ال خودمون برساند؟

    پ
    پ

    جلبک بلوبری به تازگی مصرف زیادی در ایران پیدا کرده است، یکی از بیشترین مصارف این جلبک برای لاغری و کاهش وزن هستش، اما واقعا این جلبک برای کاهش وزن مفید هست؟ و آیا خواص جلبک بلوبری برای لاغری به حدی است که بتواند ما را به وزن ایده ال خودمون برساند؟

    خواص جلبک بلوبری برای لاغری:

    جلبک بلوبری همان جلبک دریایی هستش که با بلوبری ترکیب شده

    یعنی بلوبری + جلبک دریایی = جلبک بلوبری

    پس باید گفت جلبک بلوبری همان جلبک دریایی هست ولی نمونه ناخالص از جلبک دریایی چون که با بلوبری ترکیب شده

    پس باید بدونید اگر جلبک بلوبری روی لاغری شکم و پهلو یا هر جای بدن شما اثر میزاره و باعث کاهش وزن شما میشه به خاطر جلبک دریایی هستش که با اون ترکیب شده نه با خاطر بلوبری.

    جلبک دریایی و لاغری:

    جلبک دریایی خالص و اصل سرشار از پروتئین و مواد معدنی و ویتامین های A و B بوده و میزان پروتئین جلبک دریایی به 73 درصد میرسد که همین میزان پروتئین بالا در جلبک دریایی هستش که باعث می شود سیگنال سیری به مغز ارسال شود و شما احساس گرسنگی و ضعف و بی حالی نداشته باشید به همین خاطر جلبک دریایی مورد استفاده برای کاهش وزن قرار می گیرید.

    جلبک دریایی در ماه چند کیلو از وزن ما را کاهش میدهد:

    برای پاسخ به این سوال به تجربه افراد و همچنین نظرات مصرف کنندگان در مورد پودر لاغری جلبک دریایی اشاره می کنیم، دسته اول توانسته اند در ماه 3 کیلو کاهش وزن داشته باشند ولی دسته دوم حتی بالای 10 کیلو و حتی بیشتر هم موفق به کاهش وزن در خود شده اند.

    اما دلیل این تفاوت کاهش وزن دسته اول و دوم در چیست؟! چرا بعضی از افراد میزان کمتری و بعضی ها هم میزان بیشتری کاهش وزن داشته اند؟! پاسخ به این سوال سخت نیست، دسته اول فقط جبلک دریایی را مصرف کرده اند ولی دسته دوم در کنار مصرف جلبک دریایی هم رژیم و هم ورزش را هم داشته اند پس این که شما در ماه با مصرف جلبک چقدر می توانید کاهش وزن داشته باشید بستگی به خود شما دارد، این که تنها جلبک را مصرف کنید یا نه در کنار مصرف جلبک ورزش و رژیم را هم داشته باشید تا سرعث کاهش وزن را بتوانید افزایش دهید.

    3jsqbhnohgjy - پودر جلبک بلوبری و دریایی برای لاغری از کجا بخرم + طریقه مصرف و خواص - جلبک
    تصویر جلبک خالص و جلبک ناخالص

    جلبک اصل و خالص و جلبک ناخالص و تقلبی:

    تمامی موادری که در بالا گفته شد در صورتی هستش که شما بتونید جلبک اصل و خالص را تهیه کنید و از خواص آن بهره ببرید، متاسفانه در شبکه های اجتماعی و سایت های گوناگون و بازارهای مختلف بیشتر جلبک های که به فروش میرساننده بیشتر جلبک های ناخالص هستند، البته ناخالص در بهترین حالت ممکن بوده چون که گاهی جلبک های بدتر از ناخالص یعنی جلبک تقلبی را به مشتریان خود تقدیم می کنند، بله فروش جلبک تقلبی به جای جلبک اصل، و به خاطر اطلاعات و شناخت کم افراد از جلبک دریایی توان تشخیص جلبک اصل را ندارند به همین خاطر مورد سو استفاده قرار می گیرند و به جای جلبک خالص و اصل جلبک های ناخالص و تقلبی را خرید و تهیه می کنند.


    ?✈️ ارزانترین قیمت تور استانبول رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ ?
    ? نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن ?


    جلبک های خارجی:

    کمی این موضوع را بیشتر باز می کنیم در کشور های خارجی مثل چین جلبک های دریایی را در استخر های که سقف ندارند پرورش می دهند به خاطر نبود پوشش سقفی، آلودگی وارد چرخه پرورش جلبک دریایی می شود

    و ساختار جلبک دریایی طوری هستش که آلودگی را هم میتواند به خودش جذب کند به همین خاطر جلبک های خارجی اصلا توصیه نمی شوند چون به خاطر آلوده بودن به فلزات سنگین می توانند به کبد آسیب برسانند و برای سلامتی بدن بسیار زیانبار باشند، جلبک های خارجی به دو شکل در بازار به فروش می رسند هم به شکل پودر هم به شکل قرص اما به به هیچ عنوان از جلبک های خارجی استفاده نکنید.

    جلبک های ایرانی:

    خوشبختانه در ایران جلبک ها را در سالن های ایزوله و سقف دار پرورش می دهند و از آلودگی به دور هستند به همین خاطر جلبک های ایرانی هم خالص هستند و هم سالم و البته قیمت پودر جلبک ایرانی برای لاغری از جلبک خارجی گرانتر است.

    اما متاسفانه به خاطر این که جلبک های ایرانی قرص ندارند و فقط به شکل پودر به فروش میرسند همین پودر بودن جلبک دریایی ایرانی باعث سو استفاده بعضی از افراد سود جو شده به طوری که بیشتر جلبک های موجود در بازار و شبکه های اجتماعی ناخالص هستند یعنی با مواد دیگر ترکیب می شوند و از حالت خالص خودشون خارج می شوند حتی گاهی دیده شده به اسم جلبک دریایی مواد دیگری را به مشتری فروخته اند.

    پس جلبک ایرانی خودش دو دسته است

    • جلبک اصل و خالص ایرانی
    • جلبک ناخالص و تقلبی ایرانی

    در زیر دو عکس پودر جلبک دریایی خالص و ناخالص قرار داده شده

    l9kemnejxvno - پودر جلبک بلوبری و دریایی برای لاغری از کجا بخرم + طریقه مصرف و خواص - جلبک
    جلبک دریایی اصل و خالص ایرانی
    geqeriemhefo - پودر جلبک بلوبری و دریایی برای لاغری از کجا بخرم + طریقه مصرف و خواص - جلبک
    جلبک دریایی ناخالص ایرانی

    جلبک دریایی اصل و خالص ایرانی را از کجا تهیه کنیم:

    بدون شک اگر جلبک دریایی را بتوانید از پرورش دهندگان جلبک ایرانی به صورت مستقیم تهیه کنید بهترین شکل خرید را انجام داده اید، میتوانید میزان جلبک مورد نیاز خود را مستقیم از پرورش دهنده سفارش دهید تا برای شما ارسال کنند

    توصیه میکنم از خرید جلبک های ایرانی که با مواد خوراکی دیگر ترکیب شده اند استفاده یا خرید نکیند

    فرض کنید شما جلبکی را خریداری کرده اید که با ماده دیگری ترکیب شده مثلا جلبک دریایی و بلوبری که به صورت بسته بندی به فروش میرسد در حالت شما نمیتوانید تشخیص دهید که چند نو ماده با جلبک ترکیب شده و آیا اصلا از جلبک دریایی استفاده شده یا نه

    به همین خاطر سعی کنید جلبک دریایی را به تنهایی و خالص خریداری کنید و نه جلبک دریایی ترکیب شده با بلوبری و… تا از عوارض ها و مشکلات به دور بمانید و بتوانید از فواید جلبک دریایی بهرمند بشوید

    در زیر شماره تماس مستقیم یکی از پرورش دهندگان جلبک دریایی ایرانی را قرار دادیم که با تماس مستقیم و ثبت سفارش میتوانید به صورت مستقیم از پرورش دهنده ایرانی جلبک دریایی تهیه کنید.

    lnd5pr0klv0z - پودر جلبک بلوبری و دریایی برای لاغری از کجا بخرم + طریقه مصرف و خواص - جلبک
    فروش جلبک دریایی

    جلبک دریایی برای سلامتی بدن و مشکلات پوستی:

    جلبک دریایی تنها برای کاهش وزن و لاغری استفاده نمی شود بلکه خیلی از افراد به خاطر خواص و وجود مواد معدنی بالا در جلبک دریایی آن را مصرف میکنند جلبک دریایی برای یوبوست، کم حوصلگی، خستگی و بی حالی، پیری زودرس ، تقویت اعصاب، ضد سرطانی بودن و کاهش دهنده دیابت نوع 2 و… مورد استفاده قرار میگیرد.

    جلبک دریایی حتی برای مشکلات پوستی مصرف بسیار بالای در بین بانوان دارد پودر جلبک دریایی را به عنوان ماسک صورت با آب ترکیب می کنند و روی صورت ماسک میکنند و میزان تاثیر گذاری این جلبک روی پوست بسیار بسیار بالا هستش و میشه گفت روی پوست صورت معجزه می کند و تاثیری به مراتب بالاتر از ماسک های غیر طبیعی و برند در بازار را دارد، از جلبک دریایی برای رفع جوش جای جوش، رفع چروک، شفافیت و درخشندگی پوست، رفع لک روی پوست و بستن منافذ باز پوست و… استفاده

    می کنند.

    طریقه مصرف پودر جلبک دریایی برای لاغری:

    برای لاغری روزانه باید 5 گرم از پودر جلبک دریایی که به اندازه یک قاشق چای خوری کوچک می شود را مصرف کنید، خوب اگر تحمل مزه و بو جلبک را دارید میتوانید در یک لیوان آب میل کنید ولی اگر تحمل بو و مزه جلبک را ندارید میتوانید در آب میوه در شربت در سالاد و هر چیزی که خودتون راحتید ترکیب کنید و میل بفرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.