×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بایک ایکس 7 و ایکس 5 2 - احتمال مونتاژ یک خودرو چینی جدید و پرطرفدار در ایران + قیمت - بایک

به گزارش «بامردم» به نقل از فرارو، مکث موتور هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده که قرار است کدام یک از این دو خودرو شاسی بلند را به بازار خودروی ایران وارد کند. اما برخی رسانه‌های حوزه خودرو اعلام کرده‌اند که مکث موتور به طور قطعی یکی از دو محصول بایک ایکس ۵ یا ایکس ۷ قطعی را به بازار عرضه خواهد کرد.

هر کدام از این دو خودرو که مونتاژ شوند، احتمالا رقیب تیگو ۸ پرو و کی ام سی کا ۷ خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات قیمت بایک ایکس ۵ در بازار چین تقریبا به ۱۵ هزار و ۷۸۳ دلار تا ۱۹ هزار و ۵۷۹ دلار می‌رسد.

مدل‌های مختلف بایک ایکس ۷ هم بین ۱۶ هزار و ۵۹۰ دلار تا ۲۳ هزار و ۲۳۳ دلار قیمت دارند. طبق گزارش سایت طلا، به نظر این محصولات اگر در ایران مونتاژ شوند حول و حوش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خواهند داشت.
برخی ویژگی‌های بایک ایکس ۵ و ایکس ۷

اطلاعات موجود درباره خودروهای بایک ایکس ۵ و ایکس ۷ نشان دهنده این است که مدل ایکس ۷ قابلیت‌های بیشتری دارد. بخش داخلی کابین ایکس ۵ معمولی طراحی شده اما برای مدل ایکس ۷ تجهیزات کارآمدی به کار رفته است. از جمله تجهیزات بایک ایکس ۷ می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، چهار کیسه هوا، سیستم هشدار خروج از خط، مدیریت پایداری خودرو، سیستم هشدار مانیتورینگ نقاط کور و … اشاره کرد.

مصرف سوخت ایکس ۵، تقریبا ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است که این میزان برای ایکس ۷ به ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. بایک ایکس ۷ تاکنون در بازار خودرو امارات و عربستان عرضه شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.