×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پوی اسکناس یارانه - واریز نفری ۱۰۰ هزار تومان یارانه طرح حمایت معیشتی به مناسبت ۲۲ بهمن طی امشب - 22 بهمن

به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: برحسب دستور ریاست محترم جمهوری، آیت الله دکتر رئیسی و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این یارانه به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می شود.

امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیون ریال طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، دکتر آیت الله رئیسی به حساب این سرپرستان واریز می شود.

وی یادآور شد: این مرحله از واریز براساس دهک های شناسایی شده و اقشار آسیب پذیر جامعه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفته، پرداخت می شود.

  1. خدیجه محتشم

    چرا برای ما هیچی نریختن

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.