×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

janbaziاختصاصی با مردم/ فرماندار رودسر از اقامت ۲۵۱هزار و  ۵۵نفر مسافر از آغاز موج اول سفرهای نوروزی در شهرستان رودسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر: فرماندار رودسر درنشست خبری به اقامت ۲۵۱هزار و  ۵۵نفر مسافر از آغاز موج اول سفرهای نوروزی در این شهرستان اشاره و گفت :این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۸۸هزار و ۵۸۲مسافر بوده رشدی معادل حدود ۳۴درصد را نشان میدهد.
نماینده عالی دولت درشهرستان رودسرافزود :حضور این میزان مسافر در طی این مدت موید آن است که شهرستان زیر ساختهای لازم و مناسب را برای جذب گردشگران و مسافران فراهم کرده و این نویدی روشن برای توسعه و پیشرفت بیشتر رودسر را نشان می دهد.
امیرجانبازی رودسری همچنین افزود: این تعداد مسافر و گردشگر در ۹۳هتل ،هتل آپارتمان ،مجتمع های گردشگری ،مسافرخانه ها و نیز در ۵۱مدرسه با ۳۶۰کلاس با امکانات لازم اسکان داده شدند.
فرماندار رودسر ادامه داد : در طی این مدت از سمت چابکسر ۵۵۰هزارمسافرو نیز از محور شلمان  ۶۳۲هزارمسافر وارد این شهرستان شده اند.
جانبازی رودسری وضعیت ترافیک را نیز در این شهرستان عادی و روان ارزیابی و گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده ترافیک در تمامی محورهای شهرستان عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی در پایان از مسافران و میهمانان نوروزی خواست در مدت اقامت در این شهرستان از جاذبه های طبیعی و گردشگری به خوبی استفاده و باخاطره خوش این شهرستان را به مقصد شهرهای خود ترک کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.