شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین مرکز هایفوتراپی کرج + معرفی دستگاه هایفو
    25 بهمن 1400 - 1:00
    شناسه : 193948
    0

    به عبارت دیگر در پاسخ به پرسش هایفوتراپی چیست می توانیم بگوییم این تکنیک از روش های نوینی است که بدون عمل جراحی به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک می پردازد.

    پ
    پ

    خوب هایفوتراپی در کرج - بهترین مرکز هایفوتراپی کرج + معرفی دستگاه هایفو - بهترین هایفوتراپی کرج

    بهترین مرکز هایفوتراپی کرج  

    مرکز هایفوتراپی کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه  کاملترین مجموعه هایفوتراپی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز با از دستگاه های پیشرفته هایفو گلد پریمیوم کره  2021 و هایفوتراپی دابلو گلد در ایران می باشد که مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان، در زمینه خدمات زیبایی برای خانم ها و آقایان فعالیت می نماید.

    خدمات این کلینیک با کیفیتی در تراز جهانی جهت سلامتی، طراوت، جوانی و زیبایی پوست زیباجویان با شعار” زیبا به سبک خودت ” سالانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از کشورهای اروپایی و غربی را به خودت جذب کرده است، که باعث افتخار ایران می باشد.

    هایفوتراپی چیست و چه نقشی در جوانسازی پوست دارد؟

    احتمالا افرادی که دنبال راهی برای از بین رفتن چین و چروک های خود هستند به سوال هایفوتراپی چیست برخورده اند. این روش از جدید ترین تکنولوژی ها در زمینه ی لیفت صورت و گردن است که درد و عارضه ای به دنبال نداشته و به صورت کاملا ایمن به سفت شدن پوست می پردازد که نتیجه تاثیرات آن از جلسات اول احساس می شود.

    به عبارت دیگر در پاسخ به پرسش هایفوتراپی چیست می توانیم بگوییم این تکنیک از روش های نوینی است که بدون عمل جراحی به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک می پردازد.

    معنای لغوی هایفو، امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد. در این روش درمانی از همان امواجی که در سونوگرافی وجود دارد، به کار گرفته می شود. به این صورت که امواج متمرکز با تاثیر بر لایه پوستی، محرکی برای تولید رشته های کلاژن می باشند که بدین ترتیب به رفع چین و چروک های ناشی از افزایش سن و شرایط آب و هوایی نامناسب می پردازد. کلاژن با ایجاد استحکام بافت های بدن به خصوص پوست، به داشتن پوستی سفت و جوان تر کمک می کند.

    این روش ابتدا برای درمان تومور های سرطانی مورد استفاده قرار می گرفت. اما در سال های اخیر تاثیر آن در بهبود خطوط و چین چروک نواحی صورت، گردن و بالای سینه مورد تایید قرار گرفته و به دلیل غیر تهاجمی و ایمن بودن از بسیاری از جراحی های زیبایی کاربردی تر است. در گذشته پیدا کردن دکتر خوب برای هایفو در کرج سخت بود ولی امروزه این مراکز بسیار توسعه پیدا کرده است.

    کرج - بهترین مرکز هایفوتراپی کرج + معرفی دستگاه هایفو - بهترین هایفوتراپی کرج

    هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

    1-رفع چین و چروک های اطراف چشم که به چین و چروک های پنجه عقابی شناخته می شوند.

    2-از بین بردن خط چانه و خطوط عمودی ایجاد شده کناره ی لب و همچنین در رفع غبغب کمک چشمگیری می کند.

    3-سفت کردن پوست های شل و آویزان و به داشتن پوستی شاداب و جوان تر منجر می شود.

    4-گودی، سیاهی چشم و همچنین افتادگی پلک را درمان می کند.

    5-از بین بردن خط اخم پیشانی و باعث کم شدن عمق خط خنده و گریه می شود.

    6-با لیفت چانه، پیشانی و فک، چین و چروک های آن نواحی را حدالامکان کاهش می دهد.

    7-با تجزیه ی رسوبات چربی، به درمان منافذ باز پوست می پردازد.

    این تکنیک علاوه بر کاربردهایی در زمینه جوانسازی پوست، در حیطه ی لاغری بدون جراحی و لیفت های صورت و گردن نیز عمل می کند.

    هایفوتراپی صورت چگونه انجام می شود؟

    قبل از این روش درمانی نیازی به انجام اقدامات خاصی برای آمادگی نیست و بعد از بررسی صورت جهت وجود عفونت و مشکل پوستی، پزشک هایفوتراپی را آغاز می کند.

    در مرحله ی بعد پاکسازی صورت توسط متخصصین انجام می شود. سپس پزشک از ژل اولتراسوند لوبریکانت که در سونوگرافی ها کاربرد دارد برای صورت و گردن فرد به کار می گیرد.

    پزشک میزان عمق نفوذ دستگاه را با توجه به پوست فرد تنظیم می کند، در این هنگام فرد در زیر پوست خود احساس سوزش و حرارت حس می کند زیرا امواج پر انرژی فراصوت متمرکز فقط بر لایه ی خاصی از پوست اثر می کند بنابراین تصور آسیب رسیدن به ماهیچه ها و اعصاب، امری اشتباه است.

    زمان هر جلسه هایفوتراپی به دلایل متفاوتی مانند مشکلات پوستی فرد بستگی دارد و معمولا بین 30 تا 60 دقیقه به طول می انجامد.

    هایفوتراپی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

    این روش برای افراد بالای 30 سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست گلایه می کنند و قصد دارند روند پیری و آویزان شدن پوست خود را به تعویق بیندازند پیشنهاد می شود. افرادی که به علت موقعیت جغرافیایی محل زندگی و شرایط محیط کاری خود ناچار به قرار گرفتن دائم در معرض نور آفتاب و اشعه ی فرابنفش هستند، احتمال آسیب دیدن بیش تری را متحمل می شوند و گاها برای رسیدن به نتیجه ی مناسب به جلسات درمانی متعدد نیاز دارند.

    افراد مسن تر از 75 سالی که افتادگی ها و چروک های شدید وعمیق تر در ناحیه ی گردن دارند، احتمالا نیازمند جراحی می شوند و گزینه ی مناسبی برای هایفوتراپی نیستند. همچنین این تکنیک برای افرادی که در ناحیه ی درمان دارای عفونت، آکنه های فعال، زخم های متعدد و ایمپلنت های فلزی هستند، انجام نمی گیرد. البته هزینه هایفوتراپی کرج بسیار مناسب تر و کم خطرتر از انجام جراحی می باشد.

    و بعد هایفوتراپی - بهترین مرکز هایفوتراپی کرج + معرفی دستگاه هایفو - بهترین هایفوتراپی کرج

    مزیت های هایفوتراپی چیست؟

    هایفوتراپی به صورت سرپایی و بدون نیاز به قرار گرفتن زیر تیغ جراحی به درمان چین و چروک پوست می پردازد و خونریزی ایجاد نمی کند.

    این روش تاییدیه های لازم را دارد و در بین درمان های موجود، بدون درد و استرس می باشد و با عدم نیاز به دوران نقاهت، فرد می تواند در کم ترین زمان به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد و نیازی به استفاده ی مکرر از دارو و پماد های ترمیمی نمی باشد.

    هایفوتراپی تاثیرگذاری مثبت و ماندگاری در صاف و سفت شدن پوست شما داشته و در سریع ترین زمان حتی با یک جلسه، نتایج آن قابل مشاهده می باشد.

    هایفوتراپی یک روشی غیرتهاجمی می باشد و در طول این فرایند به طور عادی از بیهوشی عمومی و تزریق استفاده نمی شود و نیازی به بخیه و پانسمان ندارد.

    آیا هایفوتراپی عوارضی دارد؟

    لازم به ذکر است که این روش عوارض خاصی ندارد. ورم خفیف و سوزش پوست ملایمی که فرد بعد این درمان حس می کند کاملا طبیعی است و به علت نفوذ امواج فراصوت جهت تاثیرگذاری پوست برای ساخت کلاژن های جدید پدید می آید که با گذشت چند ساعت بعد از هایفوتراپی رفع می شود.

    البته نکته دیگری که باید توجه کرد این است که قبل از انجام هایفوتراپی در صورت داشتن هرگونه بیماری پزشک خود را در جریان بگذارید. با رعایت این مورد می توان گفت که تقریبا هایفوتراپی هیچ عوارضی ندارد.

    چه نکاتی را درباره ی هایفوتراپی باید رعایت کرد؟

    همان گونه که در پاسخ به هایفوتراپی چیست بیان کردیم، این روش با تحریک ساخت کلاژن به جوانسازی می پردازد و به منظور این هدف دو الی سه ماه برای رسیدن ساخت کلاژن ها به حد مطلوب زمان خواهد برد. با گذشت این مدت، سالم تر و شاداب تر شدن پوست رویت می گردد.

    به کسانی که برای کسب نتایج بهتر چندین جلسه هایفوتراپی تشخیص داده شده، توصیه می شود که بین جلسات 3 تا 4 ماه فاصله بیندازند. قیمت یک جلسه هایفوتراپی حدود 3 تا 4 میلیون تومان می باشد.

    دستگاه هایفو گلد پریمیوم کره Gold Premium ۲۰۲۱

    گلدپریمیوم آخرین ورژن از نسل جدید سیستم‌های دابلو مجهز به تکنولوژی هایفو است. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد که این ویژگی منحصربه‌فرد باعث شده  دست‌یابی به لایه SMAS  بدون نیاز به جراحی قابل انجام باشد و دستگاه گلد پریمیوم را به یکی از بهترین دستگاه دنیا تبدل کرده است.

    لیفتینگ صورت و بدن ، لیفتینگ گردن، بالا کشیدن ابروها، افزایش قوام والاستیسته پوست، جوان سازی، کاهش چین و چروک، کاهش عمق خطوط نازولیبیا و کاهش عمق خط خنده از کاربرد های ویژه این دستگاه می باشد.

    هایفوتراپی کرج - بهترین مرکز هایفوتراپی کرج + معرفی دستگاه هایفو - بهترین هایفوتراپی کرج

    برای هایفوتراپی در کرج به کجا مراجعه کنم؟

    کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد. کلینیک دکتر انوشه با داشتن انواع دستگاه های پیشرفته و جدید هایفوتراپی در کرج ، کادر کاربلد میباشد و هایفوتراپی مستقیم زیر نظر پزشک انجام می شود. شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره هایفوتراپی کرج در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

    بهترین مرکز هایفوتراپی کرج

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.