سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا مشهد برای سفر نوروزی مقصد بی‌نظیری است؟
    28 بهمن 1400 - 13:36
    شناسه : 194117
    0

    مشهد جزو توریستی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و برای سفر نوروزی هم مقصد بی‌نظیری است. 

    پ
    پ

    مشهد 1 - چرا مشهد برای سفر نوروزی مقصد بی‌نظیری است؟ -

    روزها یکی پس از دیگری مثل برق و باد گذشتند و به روزهای آخر سال رسیدیم. کم‌کم همه جا رنگ و بوی عید و نو شدن سال به خود می‌گیرد. عید نوروز برای ما ایرانی‌ها اهمیت خیلی زیادی دارد و انجام بعضی کارها در ایام عید به یک سنت بین مردم تبدیل شده است.

    سفر رفتن در تعطیلات نوروزی یکی از این سنت‌ها است. البته که تعطیلی سیزده روزه مدارس و ادارت نقش پر‌رنگی در شکل گرفتن این سنت داشته است.

    به‌خاطر هوای لذت‌بخش، تازه و خوب بهاری تقریبا دست‌تان در انتخاب شهر مقصد باز است و انتخاب‌های زیادی دارید. از آنجایی که معمولا داشتن انتخاب‌های زیاد باعث می‌شود تا تصمیم‌گیری سخت‌تر شود ما می‌خواهیم کمی به شما تقلب برسانیم.

    پیشنهاد پینورست‌ به شما شهر مشهد است. مشهد جزو توریستی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و برای سفر نوروزی هم مقصد بی‌نظیری است.

    در مورد اینکه در طول سفرتان به مشهد کجا اقامت کنید نگران هستید؟ اصلا نگران نباشید و فکر هتل را هم از سرتان بیرون کنید.

    کافی است برای اجاره اقامتگاه به وب سایت پینورست سر بزنید و به‌راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

    حقایقی درباره شهر مشهد

    • به مشهد، دومین شهر بزرگ کشور، لقب «پایتخت معنوی ایران» را داده‌اند.
    • نام این شهر بعد از به‌خاک سپردن امام رضا در آرامگاه هارونی از «سناباد نوغان» به «مشهد» تغییر پیدا کرد.
    • حرم تنها جایی در کل جهان است که در آن نقاره نواخته می‌شود.
    • مشهد با عنوان «قطب کشتی با چوخه» در جهان معروف است.

    قیمت هتل‌ها در عید سر به فلک می‌کشد

    اگر تجربه سفر و اقامت در هتل را داشته باشید، باید خوب بدانید که قیمت هتل‌ها خصوصا در ایام عید خیلی بالاست. برای گرفتن اتاق در یک هتل عالی و لوکس باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

    مشهد 2 - چرا مشهد برای سفر نوروزی مقصد بی‌نظیری است؟ -

    اگر هزینه کمتری برای اقامتتان در طول سفر در نظر گرفته‌اید باید سراغ هتل‌های معمولی و سطح پایین‌تر بروید. مشخص است که این هتل‌ها امکانات کمتری در حد هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما ارائه می‌دهند.

    پس بهترین گزینه برای کسانی که قصد دارند برای سفر نوروزی به مشهد بروند اجاره اقامتگاه است.

    اجاره اقامتگاه در مشهد

    گفتیم که اجاره اقامتگاه در مشهد به‌جای رفتن به هتل باعث کمتر شدن هزینه‌ها می‌شود. ولی این تنها مزیت نیست.

    مزیت اول این است که تنوع اقامتگاه‌ها زیاد است. اگر خانوادگی سفر کردید می‌توانید آپارتمان مبله اجاره کنید تا این حس را داشته باشید که در خانه خودتان هستید. اگر هم تعدادتان بیشتر است آپارتمان‌های بزرگ‌تر چند خوابه مناسب شما است. اگر هم تعدادتان کم است سوئیت‌های مبله کاملا مناسب شما هستند.

    مزیت دوم این است که می‌توانید در هر نقطه از شهر که می‌خواهید اقامتگاه اجاره کنید. یعنی اگر می‌خواهید رفت‌وآمد راحتی داشته باشید می‌توانید نزدیک به خیابان‌های اصلی، مترو و بی‌آرتی اقامتگاه اجاره کنید. نزدیک بودن به مراکز خرید، مکان‌های دیدنی و تفریحی هم مطمئنا برای خیلی از افراد مهم است.

    در ضمن همان‌طور که می‌دانید حرم یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد است. اگر دوست دارید هر زمانی که خواستید به حرم بروید بهترین کار این است که در همان محدوده دنبال اقامتگاه بگردید.

    مزیت سوم این است اگر یک هفته یا بیشتر اقامت داشته باشید یک تخفیف قابل توجه برای شما در نظر گرفته می‌شود. شهر مشهد هم که دیدنی زیاد دارد و شاید بخواهید ۷ یا ۱۰ روز در سفر باشید. بنابراین اجاره آپارتمان مبله و سوئیت ارزان در مشهد بیشتر به دردتان می‌خورد.

    مشهد؛ شهری پر از مکان‌های دیدنی و تفریحی

    با شنیدن اسم مشهد همه یاد حرم امام رضا می‌افتند. خود حرم اصلی آنقدر معروف است که نیاز به معرفی ندارد. ولی شاید مسجد‌ها و موزه‌‌‌‌های که درون آن قرار دارند کمتر شناخته‌شده باشند. باغ موزه نادری، بازار رضا و حمام مهدی قلی بیک هم در نزدیکی حرم قرار دارند.

    پارک کوهسنگی با منظره عالی به‌ شهر، پارک ملت با بزرگترین چرخ‌وفلک خاورمیانه، پارک مینیاتوری با ماکت نماد‌های باستانی، باغ گیاهشناسی با انواع گل‌ها و گیاهان، پارک وکیل‌آباد با شهربازی و باغ‌وحش و … تنها تعدادی از پارک‌های جذاب و سرسبز شهر هستند.

    مجتمع تفریحی کوهسر، پاتوق جوان‌های مشهدی، روی یکی از بام‌های مشهد ساخته شده و دید خوبی به کل شهر دارد. اگر دنبال یک تفریح حسابی هستید اینجا بهترین مکان است. از سینما و فودکورت بگیر تا سالن بولینگ و بیلیارد تا بازی‌های هیجانی مثل اتاق فرار، لیزرتگ و پینت‌بال.

    اگر به تاریخ و بناهای قدیمی علاقه دارید پس حتما به آرامگاه فردوسی در توس، آتشکده بازه هور و گنبد هارونیه سری بزنید.

    دیدنی‌های مشهد آنقدر زیاد است که وقت نمی‌شود همه را نام برد. اما می‌خواهیم به عنوان حسن ختام منطقه توریستی تفریحی چالیدره را به شما معرفی کنیم. در اینجا می‌توانید از تفریحاتی مثل غواصی، ماهیگیری، ترن هوایی، زیپ‌لاین، بانجی جامپینگ و کلی تفریحات جذاب دیگر لذت ببرید.

    راستی رفتن به طرقبه و خوردن کباب شیشلیک هم که دیگر از واجبات سفر به مشهد است.

    مشهد 3 - چرا مشهد برای سفر نوروزی مقصد بی‌نظیری است؟ -

    بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های مبله مشهد را در پینورست‌ پیدا کنید

    پینورست‌ یک وب سایت معتبر برای اجاره اقامتگاه در سراسر کشور است و همیشه سعی دارد یک تجربه خوب و به‌یاد‌ ماندنی برای مهمان‌هایش رقم بزند.

    بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌ها در این سایت گلچین شده. می‌توانید در صفحه هر اقامتگاه قوانین، امکانات و تصاویر را ببینید و با اطمینان خاطر رزرو خود را انجام دهید.

    پینورست‌ سعی می‌کند تا همیشه حامی و پشتیبان مهمان‌هایش باشد. پشتیبانی ۲۴ ساعته در کل روزهای هفته، پیگیری سریع و تلاش برای حل مشکل از لحظه رزرو تا حتی بعد از اقامت یکی از مزیت‌های اصلی پینورست است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.