×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر

مسکن - جزئیات طرح تخصیص زمین رایگان به متقاضیان دارای ۴ فرزند -

به گزارش «بامردم» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمود محمودزاده گفت: طرح تخصیص زمین رایگان به متقاضیانی که دارای ۴ فرزند باشند برای قانون تعالی جمعیت است. طرح تخصیص زمین مختص افرادی است که فرزند سوم و یا چهارم آن‌ها پس از تصویب این قانون به دنیا آمده است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی این طرح در شهر‌هایی که دارای زمین دولتی است اجرا و به زودی شرایط متقاضیان در سامانه ثمن بارگذاری می‌شود. این طرح نیاز به دستورالعمل‌های بسیاری است که باید پس تصویب بررسی و اجرا می‌شد.

طرح تعالی جمیعت و حمایت از خانواده برای اجرای سیاست‌های افرایش جمعیت پس از چند سال بررسی در ۱۱ آبان ماه امسال، در شورای نگهبان به تصویب رسید.

در ۲۴ بهمن رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اهمیت مسئله افزایش جمعیت گفت: خانواده‌هایی که فرزند چهارم به دنیا بیاورند، قطعه زمینی در شهر‌هایی که دولت زمین دارد، دریافت می‌کنند.

این اظهار نظر وزیر راه و شهرسازی پیرامون اعطای زمین به خانواده‌های دارای چهار فرزند برای تکلیفی است که مجلس شورای اسلامی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب اول آبان بر عهده دولت قرار داد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.