جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «بنزین برای همه» به زبان ساده/ آنچه که باید درباره سهمیه بندی جدید بنزین بدانید
    03 اسفند 1400 - 20:23
    شناسه : 194353
    0

    دولت سیزدهم با هدف بهره‌مندی آحاد جامعه از یارانه حامل‌های انرژی، تخصیص سهمیه بنزین به افراد را تحت عنوان طرح «بنزین برای همه» در دستور کار قرار داده و از ابتدای اسفندماه به‌صورت آزمایشی در جزیره کیش و به ازای هرنفر ۲۰لیتر، اجرایی کرده است.

    پ
    پ

    - «بنزین برای همه» به زبان ساده/ آنچه که باید درباره سهمیه بندی جدید بنزین بدانید -

    به گزارش همشهری آنلاین،‌ این طرح قرار است به‌زودی در قشم نیز اجرایی شود. در این طرح، یارانه بنزین به‌جای تخصیص به‌خودروها، به کد ملی افراد تعلق می‌گیرد و سهمیه بنزین تمامی اعضای خانوار به‌حساب سرپرست آن خانوار اختصاص می‌یابد.

    البته در جریان اجرای مقدماتی این طرح در جزیره کیش، فقط خانوارهای فاقد خودرو یا خانوارهایی که تعداد اعضای آنها بیش از ۳برابر تعداد خودروهای خانوار است، مشمول دریافت یارانه بنزین روی کد ملی هستند و سهمیه بنزین مابقی خانوارها طبق روال معمول به میزان ۶۰لیتر در کارت سوخت خودروهای آنها شارژ می‌شود. نکته دیگر اینکه در این طرح، خودروهای حمل‌ونقل عمومی مستثنا شده‌اند و یارانه شخصی خانوارهای دارای خودروی عمومی نیز به میزان ۲۰لیتر به کد ملی آنها اختصاص می‌یابد.

    t3 1645511960 4647681 - «بنزین برای همه» به زبان ساده/ آنچه که باید درباره سهمیه بندی جدید بنزین بدانید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.