×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ویژگی های مبل چستر چیست - قیمت مبل چستر در یافت آباد - خرید مبل راحتی

به دنبال قیمت مبل چستر ارزان هستید؟ نمی دانید مبل چستر چیست؟ با انواع مبلمان چستر آشنایی ندارید ؟  قصد استعلام قیمت مبل چستر در یافت آباد را دارید ؟ حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

برای استعلام قیمت مبلمان چستر فیلد و خرید مستقیم مبل از تولیدی، همین حالا با بهترین شرکت مبلمان تهران تماس بگیرید. ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

آدرس وب سایت: www.alberta.com

مبل چسترفیلد چیست؟

مبل چسترفیلد یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین طرح های مبلمان است. مبل چستر، یا چستر فیلد که در انگلیسی Chester sofa یا chesterfield sofa گفته می شود، یکی از انواع مبل های راحتی است که ظاهری جذاب و زیبا دارد. در واقع می توان گفت که با این که این مبل ها جزو دسته مبل های راحتی به شمار می روند با این حال، زیبایی آن ها در اولویت بالاتری قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبلمان راحتی، می توانید مقاله جامع لیست قیمت مبل راحتی ارزان  را مطالعه کنید.

در تعریف انگلیسی مبل چستر، از این مبل به مبل با دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب و همچنین مبلی لمسه کاری شده یاد شده است.

شاید بپرسید لمسه کاری چیست؟ لمسه همان برجستگی و فرو رفتگی‌ های روی بعضی مبلمان است. در بعضی از مبلمان چستر فیلد، این لمسه ها با یک دکمه روی مبلمان کار شده اند که باعث می‌ شود مبل جلوه‌ ای جذاب داشته باشد.

قطعا همانطور که در تصاویر بالا و پایین مشخص است، یکی از مهمترین ویژگی های ظاهری مبلمان چستر بدنه آنها است که با دکمه های مشخصی لمسه کاری شده اند. لمسه کاری که باعث فرورفتگی هایی در پارچه یا چرم رویی مبل شده است.

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های مبل های چستر و همچنین چستر فیلد راحتی آنها است. اما گاها این راحتی فدای زیبا سازی این مبلمان می شود، که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده یک مبل چستر حرفه ای حتما مبل رویال کمپانی آلبرتا را به عنوان گزینه ای برای خرید بررسی کنید.

قیمت مبل چستر - قیمت مبل چستر در یافت آباد - خرید مبل راحتی

ویژگی های مبل چستر چیست

این مبل ها، پروسه ساخت سخت و پیچیده ای دارند و با طراحی های خاصی به مرحله تولید می رسند. کیفیت مبل های چستر را تراکم آن ها تعیین می کند و هر چه تراکم در این مبل ها بیش تر باشد، می توان گفت که کیفیت آن ها نیز بالا تر است. از درگیر ویژگی های مبل چستر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راحتی بسیار بالا
  • داشتن زیبایی و ظرافت بالا در ساخت
  • چروک نشدن لباس هنگام استفاده
  • طراحی بر اساس اصول ارگونومی
  • دسته‌های لمسه کاری شده
  • دسته‌های استوانه‌ای بلند
  • پشتی و تکیه‌گاه کوتاه پشتی
  • داشتن پایه
  • استفاده از متریال چرم

فراموش نکنید که مبل چسترفیلد بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر کیفیت و ظاهر لوکسش دارد. بهترین مدل مبلمان چستر همیشه با چوب و چرم قهوه ای با کیفیت ساخته شده که استانداردی برای تولید نوعی از مبلمان خانگی و یا اداری است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیستی از بهترین مبلمان راحتی چستر، محصولات آلبرتا را بررسی کنید. هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالا. قابل توجه است که بعد از ۲۰۰ سال، مبلمان چسترفیلد را می‌ توان مبلمان کلاسیک همیشه در مُد نامید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم مقاله مبل خوب چه ویژگی هایی دارد را مطالعه کنید.

مراحل ساخت مبلمان چستر

برای تولید مبل چستر راحتی ابتدا مستلزم داشتن یک نما از مبلمان و طراحی از نمای مختلف آن می باشد. بدست آوردن مختصات اسکلت بندی میز و تولید کلاف آن مرحله دوم برای ساخت و تولید مبل راحتی جدید می باشد.

مرحله بعدی بعد از تولید اسکلت بندی مبل و زیر کار سازی آن نساز به خیاطی و دوخت پارچه آن می باشد که خیلی باید دقیق و حرفه ای انجام شود.

در آخر کلاف کاری و سرهم کردن تمام قطعات مبل راحتی می باشد و آماده سازی آن برای خرید اینترنتی مبل راحتی در وب سایت آلبرتا (www.alberta.com) به شماره تماس (۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰) خواهد بود.

راهنما خرید مبل چستر

برای ساخت مبل چستر هم مثل تمام مبل ها باید از چوب با کیفیتی مثل روس یا راش استفاده شود. همچنین فوم باکیفیت برای نشیمن مبل باید از نوع سرد و اسفنج آن باید از نوع ۳۰ یا ۳۵ کیلویی باشد تا مبل شما کیفیت مطلوبی داشته باشد.

مهم ترین جز مبل چستر پارچه روکش  آن است، همانطور که میدانید پارچه این مبل چرم بوده و ممکن است بعد از مدتی استفاده چرم آن پوست پوست شود از این جهت به نوع روکش دقت کنید تا چرم مرغوب و باکیفیتی باشد.

برای خریدی مطمئن، پیشنهاد می کنیم مقاله برند های معروف مبل را مطالعه کنید.

روش های مختلف خرید مبل چستر

مبل چستر را می توانید از سه روش خرید حضوری از فروشگاه، خرید آنلاین و مراجعه به کارخانه های تولیدی این سبک مبل خریداری نمود که هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اگر قصد خرید مبل چستر ارزان را دارید می توانید با خرید آنلاین مبل و یا مراجعه به کارخانه و کارگاه های تولیدی تمامی واسطه های موجود را حذف کرده و خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشید.

انواع پارچه مبل چستر

مبل های چستر معمولا با پارچه چرمی شناخته می شوند و یکی از ویژگی های آن ها داشتن پارچه چرمی است. اما ممکن است الان با توجه به تنوع در سلیقه ها مبل چستر با پارچه های مخمل و کتان هم ساخته شود.

پارچه های به کار رفته مبل چستر به دو نوع پارچه معمولی و چرم پارچه است که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. شما هنگام خرید مبل چستر، مشکلی جهت انتخاب پارچه مبل ندارید چراکه تنوع  کالیته های پارچه در بازار بسیار زیاد بوده و می تواند هر سلیقه ای را راضی نماید.

چوب مبل چستر

چوب مبل چستر در مدل هایی که در قسمت نمای آن ها چوب کار شده از چوب راش و در قسمت اسکلت مبل یا همان کلاف از چوب روس درجه یک استفاده می شود که این ساختار طول عمر بالایی را برای مبل انتخابی شما به ارمغان می آورد. مدل های مبل چستر به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند که هر کدام مناسب دکوراسیون سبک خود هستند.

در مدل های مدرن بیشتر از پایه های فلزی و دوخت های ظریف استفاده شده و در مدل های کلاسیک، این مبل با پایه چوبی و لمسه دوزی های بزرگ شناخته می شود.

انواع مبل چستر

در ادامه انواع مبلمان چستر موجود در بازار تهران به شما معرفی می گردد.

مبل چستر ترک

مبل چستر ترک از مدل های خاص و زیبا بوده و بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. شکل ظاهری مبل چستر ترک با سایر مبلمان های چستر تفاوتی نداشته اما از نظر کیفی بسیار مطلوب است.

مبلمان ترکیه از متریال مرغوب و درجه یک ساخته شده است و بسیار با کیفیت است. اما بدانید که در حال حاضر کارگاه های ایرانی توانایی تولید مبلمان با کیفیت مثل مبل های ترکیه ای، با همان شکل و ظاهر را دارا هستند.

مبل چستر مدرن

صنعت مبلمان ایتالیا در دنیا حرف اول را می زند و مبل هایی ایتالیایی بسیار زیبا، با کیفیت و مرغوب هستند. مبلمان چستر ایتالیایی معمولا در طرح های مدرن و متفاوت تولید میشوند.

مبل چستر L

از پر طرفدار ترین انواع مبل چستر، مبل چستر L است که برای فضاهای کوچک مناسب است. این مبل ها را می توان در کنج ها قرار داد و به این ترتیب از کم ترین فضای ممکن استفاده کرد. این نوع مبلمان برای افرادی که طرفدار نئو کلاسیک و طراحی مدرن هستند و خانه های کوچکی دارند مناسب است. این مبل را با نام مبل چستر مکعبی نیز می شناسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبلمان ال شکل، می توانید مقاله جامع قیمت مبل ال شکل را مطالعه کنید. همچنین می توانید یکی از مدل های پر طرفدار کمپانی آلبرتا، یعنی مبل ال رئال را بررسی نمایید.

مبل چستر راحتی

مبل راحتی چستر، که اولویت ساخت در آن بر راحتی قرارگرفته، مورد توجه بسیاری از هتل داران و خانه داران است. این مبل در کنار راحتی بینظیر، دارای زیبایی قابل توجه نیز هست.

مبل چستر کلاسیک

اگر می خواهید از مبلمان چستر در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید بهتر است پارچه روکش آن را از بین پارچه های چرم طبیعی، پشم و کتان انتخاب کنید.

مبل چستر شزلون

این نوع مبلمان برای دو نفر هستند و فضای کوچکی اشغال می کنند. همچنین برای افرادی که قصد استراحت دارند نیز مناسب است.

مبل چستر فرانسوی

طراحی مبل چستر فرانسوی بسیار یونیک و جذاب است که باعث می شود طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. اگر طرفدار دکوراسیون کلاسیک هستید این مبل ها انتخاب مناسبی برای شما هستند.

مبل چستر ایتالیایی

یکی از پر فروش‌ ترین و معروف‌ ترین مدل‌ های مبل‌ های تولیدی ایتالیا مبل‌ های چستر است. مبل چستر ایتالیایی نیز یکی از انواع سبک مبل‌ های چستر به‌ حساب می‌ آید که از طراحی بسیار زیبا و دقیق و همچنین متریال‌ های مرغوب و درجه یک بهره‌ مند می‌ باشد.

این مدل در بازار مبل ایران نیز یکی از محبوب ترین مبل های است.

مبل چستر آمریکایی

مبل چستر آمریکایی یکی دیگر از مبل های لوکس است که برای دکوراسیون کلاسیک طراحی و تولید شده است. از هنر لمسه کاری برای دسته ها، پایه ها و پشتی این مبل استفاده شده، دکمه های نگینی که با استفاده از گل میخ های هم رنگ با پارچه برای طرح های لوزی شکل کار در نظر گرفته شده است.

برای خانه های کوچک به راحتی می توانید از دو عدد کاناپه سه نفره و دو عددکاناپه تک نفره این محصول بهره بگیرید.

مبل چستر مصری و مبل چستری روسی از دیگر مدل های مبلمان چسترفیلد هستند.

مبل چستر تخت خوابشو

یکی از محبوب ترین مبلمان چستر ، خرید مبل راحتی چستر تخت خوابشو هست که دارای انواع مختلف هستند. هنگام خرید مبل چستر تخت خوابشو مد نظر داشته باشید که مکایزم تخت خوابشو در بل می تواند در کف مبل، پشتی مبل یا دسته های مبل کار گذاشته شده باشد و این نیاز شما هست که مشخص می کند کدام یک برا ی شما مناسب تر هست.

مبل چستر قایقی

مبل چستر قایقی که با اسم های مبل چستر لیورپول یا مبل لیورپول نیز شناته می شود، سبک است و فضای کمی را اشغال می کند.

مبل چستر سفید

اگر در دکوراسیون شما از رنگ های گرم مثل نارنجی، قرمز استفاده شده است می توانید مبلمان چستر خود را از رنگ های خنثی مثل سفید انتخاب کنید.

مبل چستر طوسی

انتخاب مبلمان با رنگ های خنثی مثل طوسی به شما امکان می دهد تا بتوانید از رنگ های دیگر مثل رنگ های گرم برای کوسن های روی مبل استفاده کنید.

مرکز فروش مبل چستر فیلد در یافت آباد تهران - قیمت مبل چستر در یافت آباد - خرید مبل راحتی

قیمت مبل چستر

عوامل مختلفی هستند که قیمت مبل چستر را تعیین می کنند که از جمله آن ها می توان به نوع مبل، متریال سازنده، کشور سازنده، برند تولید کننده، روکش مبل و … اشاره کرد.

مبل چستر، ترکیبی زیبا از چوب، پارچه و چرم، محصولی مدرن و پرطرفدار در سطح بین المللی است که در دسته مبلمان راحتی مدرن جای دارد. مبل چستر در ۳ سبک متفاوت عرضه می شود. تمام پارچه، چرم و پارچه و تمام چرم. جنس پارچه های بکار رفته در مبل چستر، پارچه های مبلی مخمل است که این پارچه ها در رنگ بندی متنوع ارائه می شوند.

در صورت درخواست مشتری در هنگام خرید مبل ، پارچه های کتان و گونی بافت نیز قابل سفارش است. این متریال در قیمت نهایی مبل چستر فیلد تاثر گذار است.

ابعاد مبل چستر نیز در قیمت آن موثر هستند. طبیعتا قیمت مبل چستر ۸ نفره، از قیمت مبل چستر ۵ نفره از همان نوع و با همان متریال ساخت، بیش تر است.

همچنین قیمت مبل های چستر سبک تر نسبت به انواع سنگین آن کمتر است. مثلا قیمت مبل چستر قایقی، به خاطر متریال کم تری که در ساخت آن به کار می رود نسبت به قیمت مبل چستر فرانسوی کم تر است.

قیمت میانگین مبل چستر در کمپانی آلبرتا بین ۱۹ میلیون الی ۴۰ میلیون تومان است.

قیمت مبل چستر فرانسوی

میانگین قیمت مبل چستر فرانسوی در بازار ایران، چیزی بین ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ الی ۲۷.۰۰۰.۰۰۰ است.

قیمت مبل چستر قایقی

میانگین قیمت مبل چستر قایقی در بازار ایران، چیزی بین ۶.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ است.

قیمت مبل چستر ایتالیایی

میانگین قیمت مبل چستر ایتالیایی در بازار ایران، چیزی بین ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ الی ۳۴.۰۰۰.۰۰۰ است.

قیمت مبل چستر چرم

میانگین قیمت مبل چستر چرم در بازار ایران، چیزی بین ۱۹.۰۰۰.۰۰۰ الی ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ است.

برای استعلام دقیق تر، مقاله لیست قیمت مبل چستر مطالعه شود.

قیمت مبل چستر در یافت آباد

خیلی به قیمت مبل چستر در یافت آباد توجه نکنید، ما بهترین قیمت مبل چستر فیلد را به شما عرضه می کنیم. خرید مبل چستر ارزان را با بهترین تولید مبل تهران تجربه کنید.

فراموش نکنید که قیمت مبل چستر در یافت آباد و نعمت آباد بستگی به ویژگی و پارچه مبلی دارد که برای ساخت آن از آن استفاده می کنند.

مبل چستر دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشد که در فروشگاه و سایت تولیدی بهین مبل درباره آن ها صحبت می کنیم. بسیاری از مدل های دیگری که در فروشگاه سایت ما قرار دارد از جمله مدل مبل تیکا و یا مدل مبل ژینو همگی دارای ویژگی های خاصی است که می توانید آن ها را در فروشگاه سایت ما به دست بیاورید.

یمت مبل چستر یکی از موضوع های مهم امروزی است زیرا در هر جایی هر فروشنده ای قیمتی متفاوت به مشتری خود می دهد مبل راحتی چستر یک انتخاب شیک و مدرن برای منزل شما است. انتخاب این مبلمان دکوراسیون شما را دگرگون کرده و فضای لوکسی را در منزلتان ایجاد می کند.

مبل چستر را می توان یکی از پرطرفدارترین مبل های موجود در بازار نامید. دلیل استقبال مردم از مبل چستر را می توان طراحی تلفیقی این مبل دانست که برای انواع دکوراسیون از جمله کلاسیک، مدرن و حتی مینیمال مناسب است.

قیمت مبل چستر در یافت آباد - قیمت مبل چستر در یافت آباد - خرید مبل راحتی

مرکز فروش مبل چستر فیلد در یافت آباد تهران

آلبرتا، بهترین مرکز فروش مبل چستر فیلد در تهران بصورت خرید مستقیم از کارگاه تولیدی بدون واسطه چرم و پارچه. جهت ارائه لیست قیمت مبل چستر تماس بگیرید.

فروش مبل چستر کلاسیک، مبل چستر ترک، قیمت مبل چستر فرانسوی، مبل چستر ترکیه، قیمت مبل چستر ایتالیایی، قیمت مبل چستر در یافت آباد، قیمت مبل چستر پارچه ای، قیمت مبل چستر چرم، قیمت مبل چستر قایقی و…

خرید مبل چستر ارزان

برای این که بتوانید مبل چستر را با بهترین قیمت دریافت کنید بهترین کاری که می توانید انجام دهید، خریداری از تولیدی ها است. تولیدی های ایرانی، می توانند بهترین کیفیت مبل چستر را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنند. در صورتی که سوالی درباره خرید مبل چستر دارید می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید مبل چستر را از با بهترین مرکز فروش مبل چستر فیلد در تهران تجربه کنید. خرید مستقیم از کارگاه تولیدی بدون واسطه. جهت ارائه لیست قیمت مبل چستر تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله خرید مبلمان ال شکل را نیز مطالعه کنید.

سوالات متداول

  1. چرا در سایر فروشگاه ها قیمت نسبت به آف دکور بالاتر می باشد؟ فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم انجام می شود.
  2. نحوه ارسال مبل چستر به سراسر ایران چگونه است؟ مبل چستر به سراسر ایران توسط باربری مخصوص مبلمان ارسال می شود.
  3. چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن مبل چستر مطمئن شویم؟ تمامی مبل چستر های موجود در سایت آف دکور شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند. مبل چستر کارگاهی در سیستم آف دکور عرضه نمی شود.
  4. امکان سفارش ست ۲ نفره یا ۳ نفره از یک مبل چستر وجود دارد؟ بله، شما می توانید مدل ها رو به صورت نیم ست و ۲ نفره یا ۳ نفره انتخاب کنید.
  5. امکان بازدید حضوری برای مبل چستر وجود دارد؟ برخی از مدل های مبل چستر دارای امکان بازدید حضوری در شوروم آف دکور هستند، در مورد سایر مدل ها می توانید به صورت حضوری جزئیات محصول مانند پارچه را انتخاب کنید.
  6. امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟ خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند امکان تولید این محصولات وجود ندارد.
  7. امکان انتخاب پارچه از انواع و رنگ های مختلف وجود دارد؟ بله، جنس پارچه و رنگ آن به انتخاب مشتری بوده و به صورت حضوری یا اینترنتی از روی پارچه های مختلف امکان انتخاب وجود دارد.
  8. از چه چوبی در مبل های چستر استفاده می شود؟ متریال استفاده شده برای هر مبل چستر متفاوت می باشد و تمام مبل های چستر با متریال درجه یک مانند چوب راش گرجستان، چوب روس و … ارائه می شوند.
  9. نحوه ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟ شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی ثبت سفارش تون رو انجام دهید، در صورت اینترنتی جزئیات محصول، پارچه و … به تایید شما رسیده و سپس سفارش شما ثبت می گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.