چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاهی به بهترین کولر گازی های بوش موجود در بازار
    05 اسفند 1400 - 12:11
    شناسه : 194424
    0

    به دلیل کثرت استفاده از کولر های گازی در سطح جهان برند های زیادی به تولید و عرضه محصولات سرمایشی مشغولند که از این میان می توان به برند های بزرگی همچون اجنرال ، گری و بوش اشاره کرد.

    پ
    پ

    1 24 - نگاهی به بهترین کولر گازی های بوش موجود در بازار -

    کولر گازی ۱۲۰۰۰ بوش را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای تهویه یک اتاق خواب دانست. وجود تهویه و کولرگازی امروزه به دلیل بالا رفتن دمای هوا مخصوصا در تابستان ها ضروری است لیل دیگری هم که وجود سیستم تهویه را ضروری می کند آلودگی هوا مخصوصا در شهرهای بزرگ می باشد .

    به دلیل کثرت استفاده از کولر های گازی در سطح جهان برند های زیادی به تولید و عرضه محصولات سرمایشی مشغولند که از این میان می توان به برند های بزرگی همچون اجنرال ، گری و بوش اشاره کرد.

    هرکدام از این شرکت های دارای سابقه طولانی در تولید این لوازم هستند و طیف وسیعی از انواع لوازم سرمایشی از جمله انواع کولر گازی های دیواری ، کولر گازی ایستاده ، چیلر ، فن کویل و … را به بازار عرضه کرده اند . یکی از برند های مطرح در این زمینه برند بوش می باشد که با وجود قدمت زیاد انواع کولر گازی ها را تولید می کند ما در این مقاله به بررسی کولر گازی بوش و وِیژگی های آن خواهیم پرداخت .

    بوش یکی از سرامدان عرصه لوازم خانگی

    در زمینه ساخت لوازم صنعتی و خانگی باید بوش را جزء سرآمدهای این زمینه به شمار آورد .برند بوش در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت آلمان ثبت و شروع به کار نمود و توانسته در طی چندین سال فعالیت انواع مختلفی از لوازم خانگی و صنعتی را تولید و به اکثر کشور های دنیا صادر کند .

    به واسطه کیفیت بی نظیر محصولات بوش این برند طرفداران زیادی دارد که انتخاب اول اکثرشان همان برند خوش نام بوش است . بوش توانسته با کیفیت عالی خود را به درجه بالایی از محبوبیت برساند به طوری که هر محصولی با نام بوش تولید شود خواهان زیادی خواهد داشت .

    کولر گازی بوش نیز تحت نام و برند بوش تولید می شود و اکثر این کولر ها به دلیل ارزانی نیرو کار و مواد اولیه در چین تولید می شوند اما به دلیل داشتن فناوری و کیفیت بوش بسیار عالی می باشند . کولر گازی های بوش دارای جدیدترین فناوری ها و بهترین کیفیت متریال هستند و بوش انواع کولرها را تولید می کند از جمله :

    • کولر گازی ۱۲۰۰۰ بوش
    • کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش
    • کولر گازی ۲۴۰۰۰ بوش
    • و ….

    کولرگازی ۱۲۰۰۰ بوش مناسب فضای کوچک

    2 17 - نگاهی به بهترین کولر گازی های بوش موجود در بازار -

    کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر بوش به دلیل توان نسبتا پایین آن مناسب اتاق های کوچک می باشد و با داشتن توان ۱۲۰۰۰BTU می تواند هوای خنک موردنیاز یک مکان تقریبا کوچک تا مساحت ۱۸ متر مربع را تامین کند و یک تهویه کامل را در آن برقرارسازد .

    کولر گازی ۱۲۰۰۰ بوش یک اسپلیت با کارکرد دوگانه می باشد یعنی علاوه بر توان سرمایشی توان کارکرد گرمایشی را داراست همین دوگانه بودن آن مزیت بسیار خوبی می باشد زیرا از آن می توان علاوه بر فصل تابستان در سرمای زمستان نیز استفاده کرد و برای این امر تنها کافی است که کولر را بروی حالت گرما قرار داد تا فضای مورد نظر را گرم کند .

    بررسی ویژگی های کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش

    کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش نیز مانند دیگر تولیدات برند بوش کیفیت بسیار خوبی دارد و توانایی کارکرد طولانی مدت را داراست . پنل کولر گازی بوش ۱۸۰۰۰ از پلاستیک فشرده ساخته شده که به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاومت می کند موتور کولر نیز در یک جعبه تمام قلزی ضد زنگ قرار داد که به دلیل اینکه موتور در بیرون از خانه نصب می شود باید دارای مقاومت در برابر دما و ضربه باشد .

    موتور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اینورتر بوش از نوع روتاری می باشد که از میان موتور های روتاری برای اکثر مدل ها نوع T3 قرار داده می شود تا توانای کارکرد در مناطق بیشتری را داشته باشد مزیت اصلی این نوع موتور مقاومت خوب ان در برابر دمای بالای محیط است که می تواند تا دمای ۵۸ درجه را تحمل نماید و به فعالیت خود ادامه دهد.

    جمع این ویژگی ها سبب می شود که کاربر با خیالی راحت تر از کولر گازی استفاده کند و نگرانی بابت مشکلات اسپلیت نداشته باشد که موتور ان در دمای بالای ۵۰ درجه متوقف شود .

    برتری های کولر گازی ۲۴۰۰۰ بوش نسبت به همرده های خود

    کولر گازی ۲۴۰۰۰ بوش یک کولر با توان متوسط می باشد که به خوبی می تواند یک پذیرایی تا مساحت ۳۵ متر را پوشش دهد و هوای خنک را برای ان فراهم کند که این کولر با توان ۲۴۰۰۰Btu از نظر سرمایشی می تواند یک گزینه مناسب برای سرمایش یک مغازه نیز باشد .

    از ویژگی خوب کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر بوش میزان مصرف بهینه انرژی می باشد و نسبت به کولر های همرده خود مصرف برق بهینه تری دارد که این امر باعث می شود مصرف کننده با خیالی راحت تر و در ساعاتی طولانی تر از اسپلیت استفاده نماید .

    نکته مثبت دیگر این کولر پرتاب باد قوی آن میباشد که این بدین معنی است به راحتی هوای خنک تولید شده توسط کولر را به همه گوشه های اتاق هدایت می کند و شما می توانید در هر قسمت از اتاق که بخواهید بنشید و به استراحت بپردازید در عین حال هم از گردش هوای سرد در اتاق لذت ببرید . همراه این موارد تنظیم اتوماتیک ما توسط کولر نکته مثبت دیگر ان است یعنی زمانی که کسی در اتاق حضور ندارد دما اتاق زیاد سرد نمی شود و همین سبب کاهش میزان مصرف انرزی می شود .

    مناسب ترین راه خرید کولر گازی بوش

    امروزه به واسطه پیشرفت های که در عرصه تکنولوزی اتفاق افتاده بسیاری از چیزها تغییر کرده است یکی از این موارد شیوه های خرید محصولات مورد نظر است که قبلا تنها راه خرید کردن تنها مراجعه به بازار بود اما امروزه فروشگاه های انلاین زیادی در فضای اینترنت فعال هستند که می توانید خرید موردنظرتان را از آنها انجام دهید .

    در زمینه لوازم تهویه نیز فروشگا های دارای فعالیت می باشد اما باید کالای مورد نظر را از یک فروشگاه مورد اعتماد بخرید. فروشگاه تک اسپلیت یکی از فروشگاه های فعال در زمینه لوازم سرمایشی است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه تک اسپلیت به نشانی اینترنتی https://taksplit.com کولر گازی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در صورت تمایل با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق درمورد انواع کولر ها را در اختیار تان قرار بدهند و کولر گازی خود را همراه با گارانتی و به صورت پرداخت درب منزل در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید .

    3 13 - نگاهی به بهترین کولر گازی های بوش موجود در بازار -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.