×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای دانلود انیمیشن لیدی باگ فصل ۴ با دوبله فارسی می توانید همین الان به وبسایت بینگ فیلم به آدرس bingfilm.ir مراجعه نموده و این انیمیشن فرانسوی زیبا را به رایگان دانلود نمایید.

بسیار خب همانطور که می دانید لیدی باگ ادای احترامی است به ژانر ابرقهرمانی و  در صحنه های دگرگونی آن، به شخصیت شروری که با استفاده از قدرت کنترل ذهنش افراد بی گناه را به سرسپردگان خود تبدیل می کند، نشان می دهد.

انیمیشن لیدی باگ فصل 4 - انیمیشن لیدی باگ فصل 4 دوبله فارسی بینگ فیلم bingfilm - انیمیشن لیدی باگ فصل 4

نقدی منفی به لیدی باگ

بیایید صادق باشیم ۶ سال است که این انیمیشن به جایی نرسیده است. تقریباً هیچ چیز بین فصل ۱ و ۴ تغییر نکرده است، به جز این واقعیت که لیدی باگ نگهبان شد و افراد بیشتری معجزه می‌کنند. طرح هنوز هم همان است که بر روی آدرین میچرخد، گاهی اوقات سعی می‌کند ما را گول بزند، تلاش می‌کند ما را وادار کند. باور کنید که او در واقع به عشق خود اعتراف می کند، اما نه، اگر او این کار را می کرد، دنیا به معنای واقعی کلمه به پایان می رسید! چرا؟ چون باید تا جایی که ممکنه این سریال رو کش بدیم درسته؟ پتانسیل داستان بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اگر فقط هر قسمت هیچ پیامد ماندگاری برای هر شخصیت نداشت. به عنوان مثال، مرینت لیلا را در مقابل آدرین تحقیر می کند، زیرا می ترسد لیلا آدرین را از او بگیرد، حتی اگر او و آدرین هیچ چیز دیگری نباشند. در پایان قسمت، مارینت هیچ عواقبی برای مواجهه با آن ندارد، بنابراین از رشد او جلوگیری می کند. در ویژه نیویورک، قهرمانان در پاریس نیستند و شهر در زمانی که دور هستند آسیب زیادی می‌بیند، در پایان ویژه هیچ‌کس از آنها عصبانی نیست که برای محافظت از شهر خود حاضر نشده‌اند. می ترسم هاک ماث بتواند پاریس را تصرف کند و همه را تصاحب کند و به نظر می رسد مقامات زیاد دنبال هاک ماث نمی گردند، هیچ تحقیقی در حال انجام نیست، با این حال در یک قسمت، به وضوح می توانم یک افسر پلیس را به یاد بیاورم که به کفشدوزک گفت که این یک بچه نیست. کار مبارزه با جرم و جنایت است، اما به نظر نمی‌رسد درگیر متوقف کردن مردی است که مسئول تمام این حملات است. نمونه‌های بسیار دیگری وجود دارد، اما من در حال حاضر نمی‌خواهم از آنها عبور کنم، زیرا نوشتن همه آنها ساعت‌ها طول می‌کشد.

هر بار که ریسک بزرگی در یک قسمت انجام می‌شود، ریسکی که می‌تواند داستان را به جلو ببرد، همه در پایان قسمت فراموش می‌کنند، بنابراین داستان به جایی نمی‌رسد.معجزه آسا هرگز به درستی و به شیوه ای جالب توضیح داده نمی شود و نخواهد بود.طرح تکراری است، از تغییر می ترسد و جالب نیست.

لیدی باگ فصل 4 - انیمیشن لیدی باگ فصل 4 دوبله فارسی بینگ فیلم bingfilm - انیمیشن لیدی باگ فصل 4

شخصیت های انیمیشن

مرینت یک استالکر خزنده و وسواسی است، یک مری سو که در نهایت همه چیز طبق خواسته اش پیش می رود ، هیچ کس از او عصبانی نمی شود، حتی وقتی او کارش را خراب می کند، به نظر می رسد همه اینطور هستند. او هم مثل همیشه برای همه چیز راه حلی پیدا می کند.

آدرین خیلی بهتر است اما کمتر از یک دهم انیمیشن را در اختیار دارد، اگرچه او یک شخصیت اصلی است، داستان او تمرکز بسیار بهتری خواهد داشت، درام در خانواده او به راحتی جالب ترین بخش نمایش است که عجیب است زیرا این نمایش در مورد جادو و ابرقهرمانان است اما او شایسته و بهتر از مرینت است.

کلویی به همان اندازه خوب است، او در فصل ۲ نوعی کمان رستگاری داشت، اما در فصل ۳ و به خصوص فصل ۴ توسط نویسندگان خراب شد زیرا خالق او را دوست ندارد اما او بسیار بهتر از مرینت است. همه در این نمایش حضور دارند.

گابریل واقعاً عجیب است گاهی واقعاً به پسرش اهمیت می‌دهد و گاهی اصلاً اهمیتی نمی‌دهد، تا جایی که در بعضی قسمت‌ها آدرین را بداخلاق می‌کند. با این حال او یک هدف ناپایدار دارد و تلاش می کند شاید سخت ترین او نباشد اما تلاش می کند، بهتر از مارینت

انیمیشن در این سریال واقعا ناسازگار است، برخی از قسمت ها عالی به نظر می رسند، برخی نه چندان

در کل لیدی باگ فصل ۴ فیلم خوبی است ولی من برای شخصیت هایش به غیر از مرینت که متاسفانه ۹۹ درصد اکران تایم این سریال رو میگیره دوستش دارم.

کارتون ماجراجویی در پاریس

در مورد لیدی باگ معجزه آسا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. این نمایش قطعاً چیزی است که من آن را خوب می دانم، شخصیت ها به طور کلی دوست داشتنی هستند. اقدامات نیز بسیار خوب است. وقتی صحبت از آن به میان می آید، شخصیت شرور هاک ماث می تواند واقعاً تهدیدآمیز و جالب باشد. بنا به دلایلی من واقعاً ایده پشت سر معجزه را دوست دارم.

یکی از نکات اصلی سریال، رابطه عاشقانه بین شخصیت های اصلی است که باعث می شود تقریباً همه کسانی که آن را تماشا می کنند، بخواهند آنها را با هم ببینند، اما به خدا این ناامید کننده است. هر دو همدیگر را دوست دارند اما آن را نمی‌دانند و چندین فصل را سپری می‌کنند که آن را نمی‌دانند، توسعه آن به قدری کند است که در محدوده‌ای وجود ندارد.

هاک ماث همانطور که گفتم مطمئناً می تواند باحال باشد، اما بیشتر اوقات نقشه های او به نوعی احمقانه به نظر می رسد و گاهی اوقات من او را آنقدر کلیشه ای می بینم که او را کاملاً خنده دار می دانم. مثل هر اپیزود یه جورایی تسریع می‌کنه دفعه بعد بهت می‌رسم، و جوری روی وقایع اپیزود کار می‌کنه.

خیلی اپیزودیک است شما می توانید از خیلی از انیمیشن ها بگذرید و خوب باشید. سپس عادت بد آنها در پخش اپیزودهای نامرتب است. مانند این قسمت به نظر می‌رسد که وضعیت موجود را متزلزل می‌کند، با این تفاوت که قبل از اپیزودی پخش می‌شود که قبلاً منتشر شده است، بنابراین نه، نه اینطور نیست.

لیدی باگ - انیمیشن لیدی باگ فصل 4 دوبله فارسی بینگ فیلم bingfilm - انیمیشن لیدی باگ فصل 4

فصل ۴ لیدی باگ

من شخصا عاشق معجزه هستم. هر چند امیدوارم که من را شرور نسازد.انیمیشن ستاره ای است و شخصیت ها هم همینطور. شخصیت ها به یاد ماندنی هستند و هر جا که بروید آنها را با خود خواهید برد.

گاهی اوقات انیمیشن ممکن است کمی بد باشد و شخصیت‌ها گاهی اوقات خود را نامناسب نشان دهند، اما در مجموع، هنوز یک نمایش عالی است.

در حالی که تماشای کارتون هایی با شخصیت ها و موقعیت های جالب سرگرم کننده است، اما بسیار تکراری است و تقریبا قابل پیش بینی ، شخصیتها نیز چندان منسجم نیستند.

اشتباه نکنید، مارینت شخصیت مورد علاقه من است! اما نویسندگان با شخصیت او دست به کار شدند تا یک خط درام جالب بسازند که می توانست به روشی بهتر انجام شود. اگر انیمیشن را دیده باشید، منظور من را می دانید.

در مورد قابل پیش بینی بودن و تکرار داستان ها در هر قسمت: هر قسمت با زندگی روزمره مرینت و آدرین شروع می شود.

هاک ماث شرور کسی را که عصبانی یا ناراحت است آکوماتیز می کند، آنها تبدیل به ابرشرور می شوند.مرینت و آدرین به لیدی باگ و کت نوآر تبدیل می شوند و با شرور مبارزه می کنند و پیروز می شوند.این همان تکراری است که ما برای چند قسمت نشان داده ایم.

من عاشق این هستم که انیمیشن لیدی باگ فصل ۴ این داستان را به چالش می کشد که نویسندگان آن را برای خود تنظیم می کنند، اما هنوز قابل پیش بینی است.

پیش بینی پذیری چیزی است که تقریباً در هر اپیزود بسیار قدیمی می شود.تنها قسمتی در فصل ۴ که در واقع چیزی را که پیش‌بینی نمی‌کنیم به دست می‌آوریم، زمانی است که مرینت هویت مخفی خود را به کسی می‌گوید وقتی شروع به رد شدن از مسئولیت می‌کند.

این تغییر کاملاً غیرمنتظره بود، اما بسیار خوب بود و رویکرد متفاوتی نسبت به نحوه نمایش نویسندگان از این نمایش داشت.اما از آنجا به بعد همه چیز فقط قابل پیش بینی بود، و در حالی که نویسندگان ایده های خوبی دارند، نحوه اجرای آنهاست که عنصر شگفتی را از بین می برد.

  1. محدثه عیوضی

    عکس های جالب از لیدی باگ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.