×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

چگونه از بازاریابی محتوا برای تبلیغ برند خود در بازارهای صادراتی استفاده کنیم؟ در این مرحله از تاریخ بشر، احتمالاً می دانید که کسب و کار شما باید آنلاین باشد. چه یک SME کوچک یا یک شرکت چند ملیتی باشید، حضور آنلاین دیگر اختیاری نیست. اما فقط در صورتی که کاملاً مطمئن نیستید، اجازه دهید شما را متقاعد کنم.

در سال ۲۰۱۱، سازمان ملل دسترسی به اینترنت را به عنوان یکی از حقوق اساسی بشر اعلام کرد. بیش از نیمی از مردم روی زمین (۵۹٪) کاربران فعال اینترنت هستند و ۶۰۰۰۰۰ نفر دیگر هر روز آنلاین می شوند. ضریب نفوذ جهانی رسانه های اجتماعی حدود ۵۱ درصد است. تقریباً ۵.۱۵ میلیارد کاربر دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد.

در واقع، در سال ۲۰۱۴ تعداد کاربران دستگاه های تلفن همراه در سراسر جهان از تعداد کاربران دسکتاپ پیشی گرفت. بسیار خوب، بنابراین ما با خیال راحت مشخص کرده‌ایم که چرا باید آنلاین باشید – اینجا جایی است که مشتریان شما هستند. اکنون گزینه‌های زیادی برای ابزارهای تبلیغاتی آنلاین وجود دارد، بنابراین برای انتخاب بهترین ابزار تبلیغاتی متناسب با شرایط، سازمان‌ها باید ابتدا آنچه را که در دسترس و متناسب با برند، استراتژی ورود به بازار و بازار هدف است، در نظر بگیرند.

123 - استفاده از بازاریابی محتوایی برای تبلیغ برند و صادرات -

ابزارهای آنلاین در دسترس شماست

با دسترسی نامحدود به بازار جهانی، اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین زیادی که ظهور کرده‌اند. صنعت تبلیغات را متحول کرده است. با استفاده از رسانه های اجتماعی، تبلیغات پاپ آپ در وب سایت های موتورهای جستجو، کمپین های ایمیل بازاریابی انبوه و نیروگاه های چند رسانه ای یکپارچه عمودی، سازمان ها زرادخانه جدیدی از ابزارهای تبلیغاتی را در اختیار دارند. بازاریابان مجبور نیستند پول زیادی را صرف تبلیغات و کمپین های روابط عمومی کنند. گزینه های ارزان تر در دسترس هستند. به عنوان مثال، بخش های بازار را می توان از طریق ایمیل در دسترس قرار داد. بازاریابی آنلاین با ارجاعات و فرصت های شبکه ای آن یک راه قدرتمند و در عین حال ارزان برای دستیابی به بازارهای هدف است.

محتوا همه چیز است، همه چیز محتواست

محتوا سنگ بنای بازاریابی آنلاین است. سئو نیز راه رسیدن به مشتریان بیشر. محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط و جذاب با مخاطبان هدف از طریق مقالات، پست های وبلاگ، ویدئوها، پادکست ها، وبینارها و سایر قالب ها است. هدف، پشتیبانی از اهداف تجاری و بازاریابی با تأثیرگذاری بر نظرات مشتریان قبل از اینکه با تصمیم خرید مواجه شوند، است. مهم است که محتوا در مکان هایی ارائه شود که مشتریان و مشتریان بالقوه وقت خود را سپری می کنند، مانند رسانه های اجتماعی یا موتورهای جستجو. تعادل بین محتوای آموزشی و محتوایی که منجر به تولید می شود ایده آل است. با هجوم روزانه اطلاعات، مردم اغلب آنها را به سرعت اسکن می کنند تا محتوای خوب را بیابند و بدی ها را از بین ببرند.

بازاریابی در کشورهای خاورمیانه

کشورهای خوارمیانه اکثرا عرب زبان هستند. از این رو برای بازاریابی محتوایی در کشورهای عرب زبان نیاز به سئو عربی به صورت تخصصی و حرفه ای است. شما می توانید در نتایج گوگل در کشورهای عرب ظاهر شوید و مشتریان بیشماری را در این کشورها پیدا کنید. داشتن مشتریان عرب به شما کمک می کند تا صادرات محصولات خود را افزایش دهید.

منبع: https://arabicseo.ir/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سم سیدن

    عالی بود خسته نباشید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.