شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41370 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه شماره های آگهی دهندگان سایت دیوار را استخراج کنیم؟
    11 اسفند 1400 - 22:50
    شناسه : 194728
    0

    سایت دیوار محلی است که افراد مختلف می‌توانند آگهی‌های خود را در زمینه‌های مختلف آنجا قرار دهند. به دلیل اینکه برقراری ارتباط بین آگهی‌دهندگان و خریداران موفقیت آمیز باشد، افراد شماره تماس فعال و واقعی خود را در زیر هر آگهی درج می‌کنند؛ پس سایت دیوار منبع خوبی برای استخراج شماره‌‌های به روز محسوب می‌شود.

    پ
    پ

    - چگونه شماره های آگهی دهندگان سایت دیوار را استخراج کنیم؟ -

    امروزه صاحبین کسب و کارها برای تبلیغات محصولات و خدماتشان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ از متداول‌ترین این روش‌ها میتوان به تبلیغات از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک، ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ اشاره کرد که نیازمند به بانک شماره مخاطب هستند اما چگونه این شماره‌ها را می‌توان تهیه کرد؟

    شاید اولین و راحت‌ترین راهی که برای تهیه شماره مخاطبین به ذهنتان می‌رسد خرید بانک‌ شماره آماده باشد اما این کار را به هیچ وجه به شما توصیه نمی‌کنیم. در ادامه این مقاله به دلایل مختلف آن به آنها اشاره خواهیم کرد، و در عوض استخراج شماره از دیوار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چرا این کار بهترین روش برای تهیه بانک شماره است.

    معرفی سایت دیوار

    سایت دیوار محلی است که افراد مختلف می‌توانند آگهی‌های خود را در زمینه‌های مختلف آنجا قرار دهند. به دلیل اینکه برقراری ارتباط بین آگهی‌دهندگان و خریداران موفقیت آمیز باشد، افراد شماره تماس فعال و واقعی خود را در زیر هر آگهی درج می‌کنند؛ پس سایت دیوار منبع خوبی برای استخراج شماره‌‌های به روز محسوب می‌شود.

    مزایای استخراج شماره از سایت دیوار نسبت به خرید بانک شماره آماده

    برای استخراج شماره از سایت دیوار کافیست با شماره موبایل خود در سایت لاگین کنید (اکانتی بسازید و وارد اکانت از پیش ساخته شده خود شوید)، فیلتر موردنظرتان در سایت مشخص کنید و شماره موبایل آگهی گذاران را از هر آگهی استخراج نمایید. برای خرید بانک شماره کافیست وارد سایت‌های فروش بانک شماره شوید و مجموعه موردنظر خود را با تعداد دلخواه شماره در زمینه کاری و شهر موردنظرتان خریداری کنید. اما مزایا و معایب این دو روش چیست؟

    1. اولا با خرید بانک‌ شماره مطمئن نیستید شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود همگی فعال و به‌روز باشند؛ مثلاً ممکن است صاحبان این شماره‌ها ممکن است دیگر از آنها استفاده نکنند و خاموش باشند در صورتی که افراد شماره تماس فعال و واقعی خود را در زیر هر آگهی سایت دیوار درج می‌کنند تا ارتباط خریداران با آنها موفقیت آمیز باشد و در نتیجه شما با استخراج این شماره‌ها به مجوعه‌ای از شماره‌های فعال و به‌روز دسترسی خواهید داشت.
    2. از آنجایی که بانک‌های شماره به صورت آماده در سایت‌ها قرار دارند و بارها و بارها به فروش می‌رسند پس در اختیار تعداد زیادی از خریداران قرار می‌گیرند. در نتیجه شماره‌های موجود در بانک‌‌ شماره به دفعات هدف تبلیغات از سوی کسب و کارهای مختلف قرار می‌گیرند. این افراد احتمالاً آن قدر از دیدن تبلیغات خسته شده‌اند که با مشاهده هر پیام تبلیغاتی جدید روی گوشی‌شان، یا فرستنده آن را بلاک می‌کنند و یا به پیام تبلیغاتی‌اش توجهی نمی‌کنند.

    اما هنگامی که شما خودتان شماره‌ها را از سایت دیوار استخراج کنید این شماره‌ها را تنها دراختیار دارید و دیگر کسب و کارها، هنوز پیام تبلیغاتی خود را برای آنها ارسال نکرده‌اند؛ لذا مشاهده پیام تبلیغاتی شما برای آنها جذابیت اولیه را دارد و به پیام شما توجه می‌کنند.

    1. مسلما تبلیغات زمانی نتیجه‌بخش است که به صورت مستمر و در مقیاس انبوه انجام گیرد. با خریداری بانک شماره، شما تعداد محدود و ثابتی شماره در اختیار دارید و پس از تکمیل ارسال به این شماره‌ها باید بانک شماره جدید خریداری نمایید تا بتوانید تبلیغات خود را ادامه دهید.

    اگر بخواهید برای هر بار تبلیغ بانک شماره جدیدی خریداری کنید و از این طریق کمپین تبلیغاتی خود را ادامه دهید باید هزینه‌ای دوچندان بپردازید که قطعا مقرون بصرفه نخواهد بود.

    1. مورد بعدی دسته‌بندی‌های موضوعی‌ای است که فروشندگان بانک شماره ارائه می‌دهند؛ این دسته‌بندی‌ها چندان دقیق نیست بنابرین ممکن است صاحبین این شماره‌ها  هیچ علاقه یا نیازی به نوع محصولات و خدمات شما نداشته باشند و به همین دلیل شما را بلاک کنند یا اصلاً توجهی به پیامتان نکنند و بدین ترتیب هزینه‌ای که بابت تبلیغ صرف کرده‌اید به هدر خواهد رفت.

    فیلترهای دقیقی در سایت دیوار وجود دارد به شما کمک می‌کند تا به صورت کاملا هدفمند شماره مخاطبین هدف خود را استخراج کنید و تاثیر گذاری تبلیغات خود را افزایش دهید.

    محدودیت در استخراج شماره از سایت دیوار

    درست است که سایت دیوار مرجع مناسبی برای استخراج شماره‌های به‌روز، فعال و روشن است اما مسئله اینجاست سایت دیوار یک محدودیت در استخراج شماره از سایت اعمال می‌کند؛ یعنی هر حساب کاربری (هر خط) روزانه می‌تواند تا 200 شماره را مشاهده و استخراج کند.

    قطعا این تعداد بسیار کم است و برای اینکه تبلیغات موثرتری داشته باشید باید آن را در مقیاس انبوه انجام دهید؛ بنابرین برای عبور از این محدودیت به شما پیشنهاد می‌کنیم از چندین خط برای ورود به سایت دیوار و استخراج شماره از سایت دیوار استفاده کنید. مثلا اگر از 5 خط برای ورود به سایت دیوار استفاده کنید می‌توانید در روز تا 1000 شماره به دست آورید که این تعداد برای تبلیغات روزانه رقم قابل توجهی است.

    شاید با تصور کنید استخراج روزانه این تعداد شماره از سایت دیوار به صورت دستی در عمل امکان‌پذیر نیست. خوشبختانه ابزارهایی (ربات‌ها و نرم‌افزارها) وجود دارند که کل این پروسه را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهند. در ادامه به معرفی یکی از این ابزارها می‌پردازیم.

    معرفی ربات استخراج از سایت دیوار

    ربات استخراج شماره از سایت دیوار، کل فرآیند استخراج شماره از دیوار را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد. کار با این ربات بسیار ساده است؛ کافیست خطوط خود را در اختیار ربات قرار دهید تا ربات پروفایل‌هایی برای این خطوط در سایت دیوار برای شما ایجاد کند. سپس تعداد آگهی‌هایی که می‌خواهید ربات بررسی کند و لینک دسته بندی موردنظر خود را به ربات می‌دهید، و جالبتر اینکه حتی می‌توانید برای ربات تعیین کنید که همه اطلاعات آگهی از جمله تصاویر موجود را استخراج کند یا فقط شماره آگهی گذاران را استخراج کند.

    با اجرای این نرم افزار، خود ربات به صورت اتوماتیک وارد تک تک آگهی‌های موجود در آن دسته بندی می‌شود، اطلاعات آن آگهی را استخراج می‌کند و خودکار پروفایل‌های شما را عوض می‌کند و تعداد مشخصی شماره را با هر پروفایل استخراج کرده (تعدادی که سایت دیوار مشخص کرده) و همه آنها را در فایل اکسل خروجی ثبت می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد.

    استفاده از این ربات‌ مزایای بسیار زیادی دارد؛ از جمله اینکه با تهیه این ربات‌ شما فقط 1 بار برای خرید ربات هزینه می‌کنید (در مقایسه با اینکه هربار برای خرید بانک شماره‌ها هزینه می‌کردید) و سپس با کمک ربات، به هر تعداد که بخواهید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی شماره استخراج می‌کنید و دیگر لازم نیست برای هربار استخراج شماره، پولی پرداخت شود.

    از بهترین نمونه‌های این نرم‌افزار، ربات استخراج اطلاعات از سایت‌ها کاربر مجازی است. این ربات کاری از شرکت بهسازان مجازی، پیشرو در طراحی و ساخت ربات‌های نرم‌افزاری است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به صفحه محصول در سایت کاربر مجازی مراجعه نمایید. می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن نیز می‌توانید بهره ببرید.

    چگونه بانک شماره اختصاصی سفارش دهیم؟

    اگر بخواهید از تمامی مزایای ربات استخراج کننده اطلاعات بهره‌مند شوید بدون اینکه درگیر کار با این نرم‌افزارها شوید، سایت‌هایی وجود دارند که این بانک شماره را به صورت آماده به فروش نمیرسانند؛ بلکه بنا به سفارش شما، شماره‌ها را با استفاده از همین ربات‌ها از سایت‌ دیوار استخراج کرده، بانک شماره را آماده نموده و در اختیار شما قرار می‌دهند. کافیست تنها شما در این سایت‌ها سفارش خود را ثبت‌ کنید تا طبق زمینه کاری، شهر و تعداد شماره مدنظرتان، شماره‌های جدید و بروز شده، استخراج شوند و در اختیار شما قرار گیرند.

    مزایای استفاده از بانک شماره اختصاصی این است که زمینه کاری و موقعیت جغرافیایی موردنظرتان را بطور دقیق مشخص می‌کنید، همچنین اطمینان دارید که چون شماره‌های در اختیار شما از سایت‌های آگهی استخراج شده‌اند همگی روشن، فعال، به‌روز و دست اول می‌باشند و قبل از شما در دسترس سایرین برای تبلیغات مکرر قرار نگرفته‌اند.

    یکی از محبوب‌ترین سایت هایی که خدمات بانک شماره اختصاصی ارائه می‌دهد سایت کاربر مجازی (v-user.com) است.

    منبع: رایااستور

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “چگونه شماره های آگهی دهندگان سایت دیوار را استخراج کنیم؟”
    1. مرسی بابت مطالب کاملتون????

      پاسخ
    2. بهترین روش واسه تهیه بانک شمارس واقعا بدون هزینه

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.