×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

مسافرت تفریح ترافیک - هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز -

به گزارش ایسنا، سفرهای جاده‌ای مردم در هفته‌ای که گذشت در شرایطی که هر روز شاهد بیشتر شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی و جولان ویروس امیکرون در کشور بودیم، تغییر محسوسی را نسبت به هفته‌ قبل از آن تجربه کرد.

t3 1646457304 62197432 - هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز -

چرا که بر اساس تازه‌ترین  آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی ششم تا ۱۲ اسفند ماه، به صورت متوسط یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۵۱۳  وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن افزایش ۱۰ درصدی را تجربه کرد و در قیاس با به هفته مشابه سال گذشته رشد  چهار درصدی داشت.

t3 1646457306 62197433 - هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز -

همچنین در این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه با پلاک یکتا تردد کردند که گرچه آمارها نسبت به هفته قبل از نظر تعداد پلاک‌های یکتا با کاهش قابل توجهی نسبت به هفته قبل از این بررسی همراه بود اما تعداد تردد و سفر همین تعداد خودرو نسبت به هفته گذشته بیشتر شده است. همچنین مانند هفته‌های گذشته خودروهای شخصی با پلاک استان‌های تهران و البرز با سهمی بیش از ۲۵ درصدی در صدر قرار دارند.

تردد ورود و خروج و سفرهای جاده‌ای مردم با خودروهای شخصی‌شان در همه استان‌های کشور با افزایش مواجه شده و در استان‌های خوزستان با ۴۹ درصد، گیلان با ۴۴ درصد و مازندران با ۳۴ درصد بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته است.

t3 1646457309 62197434 - هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز -

سفرهای جاده‌ای در این بازه زمانی نسبت به هفته گذشته تنها در استان کهکیلویه و بویر احمد آن هم با کاهش سه درصدی روند نزولی داشته و در استان چهار محال و بختیاری بدون تغییر مانده است اما در بقیه استان‌های کشور روند افزایشی را تجربه کرد.  به گونه‌ای که ترددهای بین استانی در بازه زمانی ششم اسفند ماه تا ۱۲ اسفند ماه در زنجان، کردستان، و آذربایجان غربی به ترتیب با ۱۸ درصد، ۱۷ درصد و ۱۰ درصد رشد، بیشترین افزایش سفرهای را داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.