پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح دارالترجمه آنلاین در کرمان
    15 اسفند 1400 - 16:59
    شناسه : 194839
    0

    ساترا دارالترجمه پیشرو در ارائه خدمات ترجمه رسمی است. بیش از یک دهه است که دارالترجمه آنلاین ساترا خدمات ترجمه رسمی را به مردم سراسر ایران ارائه می‌دهد. شعبه اول ساترا در تهران است و طی این سال‌ها، کاربران، از همه نقاط ایران، سفارش ترجمه رسمی‌شان را در وب‌سایت ساترا ثبت کرده‌اند. 

    پ
    پ

    آنلاین در کرمان - افتتاح دارالترجمه آنلاین در کرمان -

    شنیدن نام دارالترجمه آنلاین موجب تعجب عده‌ای می‌شود. البته این تعجب چندان بی‌راه هم نیست، چرا که ترجمه رسمی بدون ارائه اصل اسناد و مدارک امکان‌پذیر نیست. در واقع، مترجم رسمی تا اصل اسناد و مدارک را مشاهده نکند، ترجمه‌ای انجام نمی‌دهد. اما دارالترجمه آنلاین ساترا سال‌ها است که ترجمه رسمی را به صورت آنلاین و کاملاً قانونی انجام می‌دهد و اکنون، امکان ترجمه رسمی آنلاین را در کرمان نیز میسر کرده است. اگر به دنبال دارالترجمه آنلاین در کرمان هستید، به جای درستی آمده‌اید. ساترا با همکاری دفتر ترجمه رسمی 1367 امکان ترجمه رسمی آنلاین را برای کرمانی‌ها فراهم کرده است. اما روند ترجمه رسمی در دارالترجمه آنلاین در کرمان چگونه است؟ دارالترجمه ساترا کرمان خدمات ترجمه رسمی به را به چه زبان‌های ارائه می‌دهد؟

    در این مطلب، هر آنچه باید در مورد دارالترجمه آنلاین ساترا در کرمان بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!

    دراالترجمه آنلاین ساترا: پیش‌رو در ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی

    ساترا دارالترجمه پیشرو در ارائه خدمات ترجمه رسمی است. بیش از یک دهه است که دارالترجمه آنلاین ساترا خدمات ترجمه رسمی را به مردم سراسر ایران ارائه می‌دهد. شعبه اول ساترا در تهران است و طی این سال‌ها، کاربران، از همه نقاط ایران، سفارش ترجمه رسمی‌شان را در وب‌سایت ساترا ثبت کرده‌اند.

    چرا دارالترجمه ساترا در شهر کرمان افتتاح شد؟

    اما چرا دارالترجمه ساترا در شهر کرمان افتتاح شد؟ ساترا، به منظور رفاه حال هموطنان کرمانی و ساکنین استان‌های همجوار، تصمیم به افتتاح شعبه کرمان کرد. از این پس، دارالترجمه آنلاین ساترا، با همکاری دفتر ترجمه رسمی 1367، خدمات ترجمه رسمی را به اهالی کرمان و استان‌های اطراف ارائه می‌دهد. در واقع، اگر ساکن کرمان یا استان‌های اطراف هستید، لازم نیست اسناد و مدارک‌تان را به تهران ارسال کنید، می‌توانید آن‌ها را به دارالترجمه ساترا در کرمان ارسال کنید.

    روند کار دارالترجمه ساترا در شهر کرمان چگونه است؟

    در دارالترجمه ساترا در کرمان، ترجمه رسمی به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود. اما منظور از ترجمه رسمی کاملاً آنلاین چیست؟ در ادامه، از روند کار دارالترجمه ساترا در کرمان برای‌تان خواهیم گفت.

    ثبت سفارش ترجمه رسمی در وب‌سایت ساترا

    در قدم اول، وارد سایت دارالترجمه آنلاین ساترا می‌شوید و سفارش ترجمه رسمی‌تان را در این سایت ثبت می‌کنید.

    تماس کارشناسان دارالترجمه ساترا

    پس از آن‌که سفارش‌تان را ثبت کردید، کارشناسان مجرب ما در ساترا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

    ارائه اصل اسناد و مدارک

    ساترا در کرمان - افتتاح دارالترجمه آنلاین در کرمان -

    پس از ثبت سفارش و انجام هماهنگی‌های لازم، اسناد و مدارک را برای ما ارسال می‌کنید. اگر ساکن کرمان هستید و در محدوده پیک رایگان ساترا قرار دارید، نماینده معتمد ساترا اسناد و مدارک را از شما تحویل خواهد گرفت، بدون این‌که هزینه‌ای از شما دریافت کنیم. در واقع، مدارک را با پیک رایگان برای ما ارسال می‌کنید.

     اما اگر ساکن استان‌های همجوار و خارج از محدوده پیک ساترا هستید، می‌توانید مدارک را از طریق پست برای دفتر ترجمه رسمی 1367 در کرمان ارسال کنید. به همین سادگی! برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

    https://satraa.com/kerman

    شروع ترجمه و ارسال پیامک

    پس از آن‌که اصل مدارک را دریافت کردیم، مترجم رسمی شروع به انجام ترجمه می‌کند. جالب است بدانید که از ابتدای کار تا انتهای آن، شما را در جریان تک تک مراحل قرار می‌دهیم. بنابراین، خیال‌تان راحت خواهد بود که ترجمه‌تان به تعویق نخواهد افتاد.

    ارسال پیش‌نویس ترجمه

    پس از انجام ترجمه، متن پیش‌نویس را برای‌تان ارسال می‌کنیم. می‌توانید پیش‌نویس ترجمه را مشاهده کنید و نظرتان را در مورد آن اعلام کنید. مترجم رسمی فقط پس از تأئید شما، متن را روی سربرگ قوه قضائیه پرینت می‌گیرد.

    مهر و امضای ترجمه

    پس از تأئید نهایی شما، مترجم رسمی ترجمه را روی سربرگ قوه قضائیه پرینت می‌گیرد و آن را مهر و امضا می‌کند. در این مرحله، ترجمه رسمی اسناد و مدارک به اتمام رسیده است.

    دریافت تأئیدیه‌های لازم

    پس از اتمام ترجمه، در صورت لزوم، تأئیدیه‌های لازم را برای‌تان دریافت می‌کنیم. اگر به تأئیدیه دادگستری، امور خارجه یا مهر نوتاری نیاز داشته باشید، آن‌ها را نیز برای‌تان دریافت می‌کنیم.

    ارسال ترجمه نهایی

    پس از اتمام ترجمه و دریافت تأئیدیه‌های مورد نیازتان، فیزیک ترجمه را به همراه اصل اسناد و مدارک برای‌تان ارسال می‌کنیم.

    در دارالترجمه ساترا در کرمان ترجمه رسمی به چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

    تا پیش از این، دارالترجمه‌ای برای زبان‌‌های مختلف در کرمان وجود نداشته است. اکنون، در دارالترجمه ساترا در کرمان ترجمه رسمی به زبان‌های مختلف انجام می‌شود:

    • انگلیسی
    • فرانسه
    • روسی
    • اسپانیایی
    • عربی
    • آلمانی
    • ترکی استانبولی
    • ایتالیایی

    بنابراین، فرقی نمی‌کند می‌خواهید اسناد و مدارک‌تان را به کدام زبان ترجمه کنید، در هر صورت، می‌توانید به دارالترجمه ساترا در کرمان مراجعه کنید.

    مترجم معتمد سفارت فرانسه در دارالترجمه ساترا در کرمان

    اگر به دنبال مترجم معتمد سفارت فرانسه در کرمان هستید، می‌توانید به دارالترجمه ساترا در کرمان مراجعه کنید. مترجم رسمی ما مترجم معتمد سفارت فرانسه است و می‌تواند ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان را انجام دهد.

    سخن آخر

    همان‌طور که مشاهده کردید، در دارالترجمه آنلاین ساترا در کرمان ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان‌های مختلف به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌گیرید، بدون این‌که نیازی به خروج از خانه باشد. البته در صورت تمایل، می‌توانید به صورت حضوری نیز به دفتر ترجمه رسمی 1367 کرمان مراجعه کنید. برای ترجمه رسمی، کافی است وارد سایت ساترا شوید و سفارش‌تان را ثبت کنید. پس از آن، اسناد و مدارک‌تان را برای دفتر ترجمه ارسال می‌کنید و روند ترجمه رسمی و در صورت نیاز، اخذ تأئیدات آغاز می‌شود. در تمام مراحل کار، برای‌تان پیامک ارسال می‌کنیم و شما را در جریان جزئیات کار قرار می‌دهیم. در ضمن، متن پیش‌نویس ترجمه را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم تا آن را رویت و تأئید کنید. بدین ترتیب، می‌توانید ترجمه رسمی اسناد و مدارک‌تان را به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، اسپانیایی، عربی، آلمانی، ترکی استانبولی و ایتالیایی به دارالترجمه ساترا در کرمان بسپارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.