×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مجموعه افرامهر را می‌توان پیشروترین شرکت در حوزه تولید و فروش درب ضد سرقت کشور نامید. اگر شما هم به‌ دنبال منبعی مطمئن برای خرید درب ضد سرقت هستید می‌توانید از سایت افرامهر به نشانی اینترنتی (https://aframehr.com) مراجعه کنید.

درعصری زندگی می‌کنیم که با پیشرفت تکنولوژی، سبک زندگی بشر نیز دست‌خوش تغییر شده و مسئله امنیت از گذشته تا به‌ امروز یکی از مهم‌ ترین و ضروری‌ ترین نیازهای بشر بوده است. اولین و مهم‌ ترین مسئله برای حفط امنیت یک مکان، درب ورودی آن است و استفاده از درب‌ ضد سرقت به جای درب‌ های معمولی را می‌توان اولین گام برای تأمین امنیت آن مکان دانست.

درب ضد سرقت 1 - همکاری تولیدی درب ضد سرقت افرامهر با انبوه سازان -

درب ضد سرقت چیست؟

همان‌طور که از نامش پیداست، درب ض دسرقت به دربی گفته می‌شود که با روش ساخت مخصوص و تکنولوژیی که در ساخت آن به‌کار رفته است؛ مانع ورود سارقین به آن مکان می‌شود. درب ضد سرقت در انواع مختلفی تولید می‌شود که مهم‌ ترین ویژگی همه آن‌ها استحکام بالا و استفاده از امکانات ویژه برای جلوگیری هرگونه ورود غیرمجاز است.

مجموعه افرامهر یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در کشور است که موفق شده با استفاده از آخرین تکنولوژی این حوزه و به کاربردن بهترین متریال‌ها، جایگاه خود را در صنعت ساخت و ساز کشور به‌دست آورد. درب‌های تولید شده توسط افرامهر درمقابل انواع ضربه‌ها، برش‌ها و دستکاری‌ها مقاوم بوده و هم‌ چنین محصولات این مجموعه بخاطر حذف واسطه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

ویژگی‌های درب ضد سرقت

مهم‌ترین ویژگی برای یک درب ضد سرقت با کیفیت، جنس چهارچوب و ضخامت آن می‌باشد. چهارچوب درب باید ضخامتی حدود ۱.۵ میلی متر یا بیشتر داشته باشد و اتصالات آن با جوش‌کاری خوبی انجام شده باشد.

جنس به‌ کار رفته در انواع درب بسته به نوع متریالی که دارند متفاوت است اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، کیفیت متریال آن است. به زبان ساده باید به کیفیت متریال درب توجه زیادی کرد. بعد از این ویژگی‌ها مهم‌ترین عامل، استفاده از قفل‌های استاندارد می‌باشد معمولا قفل درب‌های ضد سرقت ۱۱ زبانه دارند که در سه جهت مختلف عمل می‌کنند.

ضد‌ آب بودن، ضد حریق بودن، مقاومت در برابر ضربه و فشار و عایق انرژی بودن از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع درب‌ها است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. در آخر تنوع طرح‌ها و قیمت مناسب، ویژگی‌ است که باید به آن توجه کرد.

افرامهر

درب ضد سرقت اولین و بهترین راه برای تامین امنیت خانه و اماکن دیگر است. سایت افرامهر با همکاری برترین انبوه‌‌ سازان کشور موفق شده است که بهترین درب‌ های ضد سرقت را با مناسب‌ ترین قیمت به دست مشتری برساند. شایان ذکر است این مجموعه از بهترین نیروهای فنی استفاده می‌کند و تمام محصولات قبل از ارائه به بازار، از لحاظ کیفی بطور کامل آزمایش می‌شوند.

افرامهر نامی مطمئن در حوزه تولید و فروش درب‌ ضد سرقت در کشور است که با به‌ کاربردن تکنولوژی نوین و استفاده از متریال‌های درجه یک توانسته اعتماد مشتریان این حوزه را جلب کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این مجموعه از آخرین استانداردهای روز دنیا برخوردارند و از لحاظ کیفی، قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارند.

درب ضد سرقت 2 - همکاری تولیدی درب ضد سرقت افرامهر با انبوه سازان -

انواع درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت به دلیل ویژگی‌ها و جنسی که دارند در انواع مختلفی تولید می‌شوند. همه مدل‌ها ویژگی‌ یک درب استاندارد ضد سرقت را دارند و تفاوت آن‌ها در جنس درب و ویژگی‌های ظاهری آن است. در مجموعه افرامهر انواع مختلف درب‌های ضد سرقت تولید می‌شود که از لحاظ کیفیت در بالاترین رده قرار دارند.

  • روکش راش: درب ضدسرقت روکش راش از چوب راش ساخته می‌شود. استفاده از چوب راش علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی خاصی به این نوع درب‌ ها می‌ بخشد. مجموعه افرامهر درب‌های روکش راش را در رنگ‌های مختلف و در دو نوع روکش برجسته و نما برجسته تولید می‌کند.
  •  روکش پی وی سی: اگر به‌ دنبال یک انتخاب ایمن و درعین حال اقتصادی هستند می‌توانید به فکر خرید درب ضدسرقت با روکش pvc از افرامهر باشید. pvc یک فرآورده صنعتی از جنس پلاستیک می‌باشد که بخاطر قیمت خوب و اقتصادی در صنعت ساخت و ساز کاربرد زیادی دارد.
  • لامینوکس: درب ضدسرقت لامینوکس را می‌توان جدیدترین مدل درب‌های ضد سرقت دانست که پس از ورود به بازار به سرعت محبوب شده است. این نوع درب‌ها به دلیل ساخته شدن از لامینوکس، در طرح‌های مختلف و در رنگ بندی متنوع ساخته می‌شوند.
  • رویه فلز: این نوع درب به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر نور آفتاب و باران شدید، جزو بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فضای بیرون است. به دلیل استفاده از فلز در ساخت این نوع درب‌ها می‌توان گفت که امنیت آن نیز نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است. در اصل درب ضد سرقت رویه فلز دارای پارامترهای مناسبی برای مناطق مرطوب و بارانی و حتی گرم و خشک است.
  • ضد خش: این نوع درب‌ها را می‌توان محبوب‌ترین درب برای انبوه‌ سازان نامید چون بخاطر داشتن ظاهر مناسب و قیمت خوبی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در ساختمان است. این نوع درب‌ها به دلیل استفاده از ملامینه در قسمت بیرونی آن از خاصیت ضد خش بودن برخوردار هستند.

 چرا از افرامهر بخریم؟

کیفیت اولین عاملی است که یک خریدار را برای خرید یک محصول ترغیب می‌کند و اولین عاملی است که در تولید تمامی محصولات افرامهر به آن توجه ویژه‌ای می‌شود. به‌ کاربردن از بهترین ماشین آلات صنعتی در حوزه تولید درب ضد سرقت و استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات افرامهر موجب شده که محصولات این مجموعه در مدت زمان کوتاهی جای خود را در صنعت ساخت و ساز ایران پیدا کند.

درب ضد سرقت 3 - همکاری تولیدی درب ضد سرقت افرامهر با انبوه سازان -

متاسفانه در حوزه ساختمان و انواع محصولات مربوط به ساخت‌ و ساز در کشور ما، نظارت دقیقی وجود ندارد. همین عامل باعث شده تا بسیاری از محصولات حوزه ساختمان، به قیمت بالاتر از حد واقعی فروخته شود و مسبب آن واسطه‌هایی هستند که برای افزایش سود خود، دست به گران‌فروشی محصولات می‌زنند. سایت افرامهر به دلیل همکاری مستقیم با انبوه سازان و حذف واسطه‌ها، انواع درب ضد سرقت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

دغدغه بسیاری برای خرید انواع محصولات ساختمانی به ویژه خریدهای اینترنتی حمل‌و‌نقل  آن محصول است. سایت افرامهر (https://aframehr.com/) امکان ارسال فوری را فراهم کرده به‌‌طوری که بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و ارسال می‌شود. یکی از ویژگی‌های این سایت امکان مشاوره گرفتن از پتیشبانی آن است. با یک تماس می‌توانید تمام نکات مربوط به انواع درب‌ها را جویا شوید و باتوجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.