×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

هتل - معرفی و رزرو هتل سی نور مشهد و هتل فردوس مشهد -

هتل سهند ۱ که در سال ۱۳۹۱ با ۷ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی تاسیس گردید یکی از مجموعه هتل های مشهد میباشد که که با امکاناتی مطلوب و استاندارد در دسترس شما میهمانان برای اقامت راحت خواهد بود  . این هتل با واحد های مرتب و تمیزی که دارد در غالب اتاق های ۱ تا ۵ نفره به صورت نرمال و کانکت برای شما بزرگواران آماده میباشد. هتل سهند ۱ مشهد با قرار گیری در خیابان امام رضا یکی از خیایبان های اصلی حرم و با فاصله بسیار کم تا حرم مطهر رضوی و بازار رضا و همچنین هفده شهریور اقامتی راحت و لذت بخش برای شما رقم خواهد زد. هتل سهند ۱ با تیم پذیرایی حرفه ای و پذیرایی به صورت بوفه و صرف انواع غذا و نوشیدنی آماده خدمت رسانی جهت  تجربه خوب از اقامت شما میباشد. هتل سهند ۱ اماده پذیرایی و میزبانی از شما میهمانان و زائران گرامی میباشد.

هتل سی نور مشهد هتل پنج ستاره تاپ و مجلل است که در سال ۱۳۹۳ با بهترین خدمات و امکانات هتلی افتتاح شده است و دارای بهترین و زیبا ترین واحد ها می باشد. هتل سی نور مشهد را به جرات می توان یکی از بهترین هتل های مشهد نام برد.

هتل توریست توس یکی از هتل های نزدیک به حرم  ، خوب و باکیفیت مشهد است که در سال ۱۳۹۴ با ۱۶۰ واحد اقامتی  و در ۶ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خوب و راحت به حرم ، بازار رضا و بازار های اطراف حرم دارد که موجب آسودگی برای زیارت و رفتن به خرید میشود.

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته مهیا میباشد .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و دسر برای شما بزرگواران است .

هتل فردوس مشهد از هتل های ۴ ستاره حوب مشهد است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید و با ۹۸ واحد اقامتی با کیفیت میزبان شما زائران و میهمانان گرامی خواهد بود هتل فردوس مشهد با تیم پذیرایی حرفه ای رستوران و کافی شاپ که دارد هم نیاز شما از خرید غذا و هم رفتن به کافی شاپ برای صرف دسر و نوشیدنی را بر طرف میکند. هتل فردوس واقع شده در یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم است که این امر موجب فاصله بسیار کم هتا تا بازار رضا و هفده شهریور و از همه مهمتر حرم مطهر رضوی است که دغدغه وسیله نقلیه و جای پارک را خود به خود حل میکند وموجب میشود که ارامش و اسوده خاطری با اقامت در این هتل تجربه کنید.  هتل فردوس به خاطر امکانات رفاهی و اتاق های با کیفیت و همچنین موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد محسوب میشود . هتل فردوس با کادری مجرب و اموزش دیده اماده پذیرایی از شما میهمانان  و زائران گرامی میباشد.

هتل توریست توس آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد یکی از بهترین هتل های نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۴ با ۱۱۲ واحد اقامتی و در ۱۶ طبقه افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به مرکز خرید امید و بازار غدیر  دارد که موجب آسوده خاطری برای خرید میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته به صورت استاندار و رویال مهیا می‌باشد .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است همچنین کافی شاپ و چایخانه سنتی با ارائه بهترین نوشیدنی ها و دسر ها آمده پذیرایی از شما بزرگواران می‌باشد .

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره کرد و همچنین محل نگهداری و بازی کودکان و بازارچه اختصاصی هم از دیگر خدمات این هتل می باشد .

هتل نگین پاسارگاد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل  فرید یکی از هتل های مشهد است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت  . همچنین این هتل اپارتمان با پیاده روی -دقیقه ای , تا ورودی حرم مطهر دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود

این هتل واحد های تمیز و مرتب دارد که شامل واحد هایی با ظرفیت دوتخته سه تخته -چهار تخته-میباشد که امکاناتی همچون، یخچال ، تلویزیون ، مبلمان  و حمام اختصاصی  در این اتاق ها مهیا می‌باشد

هتل فرید آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.