شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 18 اسفند 1400 - 10:04
    شناسه : 195006
    0

    استاندار گیلان از محل احداث طرح جامعه شبانه روزی چابکسر در شهرستان رودسر بازدید و بر تکمیل هر چه سریع‌تر آن، تاکید کرد.

    پ
    پ

    استاندار گیلان از محل احداث طرح جامعه شبانه روزی چابکسر در شهرستان رودسر بازدید و بر تکمیل هر چه سریع‌تر آن، تاکید کرد.

    دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و محمد رضا شهاب زاده سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در محل احداث مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر از فرآیند احداث این طرح عام المنفعه سلامت، بازدید کردند.

    دکتر اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید با تاکید بر تسربع اجرای احداث مرکز جامعه سلامت چابکسر، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید از پیشرفت و سرعت اجرای این طرح سلامت در چابکسر جلوگیری کند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه حق چابکسر نیست که فاقد مرکز درمانی باشد و بیماران به رامسر ارجاع شوند، افزود: باید برای تکمیل این طرح زمانبندی تعیین و همه دستگاه‌ها به جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها همکاری کنند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید گفت: مرکز جامع سلامت و شبانه روزی چابکسر در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر و با زیربنای دو هزار و ۲۷۸ متر در سه طبقه احداث شده است.

    به گفته دکتر ارسلان سالاری در طراحی مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر رودسر، پایگاه اورژانس ۱۱۵، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، نماز خانه، سرایداری، درمانگاه عمومی، تمرین زایمان، پانسیون پزشکی، پانسیون پرستاری، سالن کنفرانس، ریاست مرکز، بخش اداری و پانسیون پزشکان دیده شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی برای ادامه اجرای احداث این مرکز جامع سلامت از محل محرومیت زدایی خبر و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی سه نوبت کار کردن را جهت تسریع در اجرای و افتتاح این پروژه دارد.

    عکاس : محمد جواد همدانی نژاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.