جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟
    18 اسفند 1400 - 10:50
    شناسه : 195019
    0

    متاسفانه بیشتر کاربران در هنگام خرید هندزفری از سایت های همچون؛ جانبی ، فوبیست و … به اندازه سرگوشی های هدست و ایرفون ها توجه نمیکنند و در هنگام استفاده از این وسایل جانبی متوجه میشوند که اسپیکر های هندزفری به درستی در گوش آنها جای نمیگیرد ! اما راهکار چیست ؟

    پ
    پ

    image 1646779071 - چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟ -

    به گزارش رسانه خبری با مردم ، اکثر افراد در هنگام استفاده از هندزفری های سیمی و حتی بدون سیم با مشکلات بسیاری از قبیل افتادن هندزفری از گوش و جای نگرفتن صحیح آن یا احساس درد پس از چند دقیقه استفاده رو به رو هستند. که در ادامه با کمک وبسایت تجهیزات صوتی فوبیست به بررسی این مشکل و نحوه رفع آن خواهیم پرداخت.

    چگونه جلوی افتادن هندزفری از گوش را بگیریم ؟

    متاسفانه بیشتر کاربران در هنگام خرید هندزفری از سایت های همچون؛ جانبی ، فوبیست و … به اندازه سرگوشی های هدست و ایرفون ها توجه نمیکنند و در هنگام استفاده از این وسایل جانبی متوجه میشوند که اسپیکر های هندزفری به درستی در گوش آنها جای نمیگیرد ! اما راهکار چیست ؟

    image 1646779181 - چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟ -

    استفاده از هولدر هندزفری

    بهترین روش برای رفع این مشکل ، استفاده از نگهدارنده های هندزفری است که در فروشگاه های موبایل سطح شهر ها و البته وبسایت ها به سادگی یافت می شود. این وسایل کمکی با ساختار جالبی که دارند به دسته هدست متصل شده و همانند هندزفری های اپراتور ها با کمک لایه ای ژله ی در پشت گوش شما قرار میگریند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند حتی هنگام دویدون هندزفری از گوش شما خارج شود.

    نکته : این راهکار هم برای ایرپاد های اپل و سایر برند ها کاربرد داشته و هم برای تمامی هندزفری های سیمی.

    image 1646779092 - چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟ -

    روش ساده پیچاندن سیم دور گوش

    در فیلم های سینمایی دیده اید که بادیگارد ها هندزفری ها را از پشت گوش خود متصل میکنند و همین امر سبب میشود بدون هیچ گونه لغزشی از هدست سیمی خود استفاده کنند. همانند تصویر نمایش داده شده بهتر است سیم هدست را از پشت گوش خود عبور داده و سری هندزفری را داخل گوش خود قرار دهیم.

    البته پیشنهاد میشود قبل از خرید هرگونه هندزفری به سراغ مقالات آموزشی و راهنمای تهیه این محصولات همانند مقاله جامع راهنمای خرید هندزفری فوبیست بلاگ مراجع کنید تا بتوانید آشنایی بهتری با این محصولات جانبی موبایل داشته باشید.

    image 1646779209 - چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟ -

    تعویض کپسولی های هندزفری

    میتوان گفت که ارزان ترین راهکار جهت جلوگیری از افتادن هندزفری در گوش استفاده از کپسولی های بزرگتر و مناسب سایز سوراخ گوش شما می باشد. به طور معمول همه افراد یک سایز سوراخ گوش نداشته و میتوانند با خرید ژله ای سر هندزفری از فروشگاه ها ، قرار گیری هندزفری را در گوش خود به ثبات کامل برسانند.

    استفاده از هدست های ساده

    دو مدل هندزفری سیمی در بازار موجود است که در مدل اول هیچگونه سری ژله ای مانند وجود نداشته و قاب اسپیکر به صورت پلاستیکی میباشد که قرار گیری خیلی مناسبی داشته ولی بعد از مدتی استفاده احساس درد درون گوش خواهید کرد . البته برای استفاده های 1 ساعته با فاصله مشکلی ندارد.

    در نتیجه میتوانید از این مدل محصولات هم استفاده کنید.

    عوارض استفاده از هندزفری کدامند ؟

    خب حال که به صورت کامل به نحوه رفع مشکل ذکر شده پرداختیم باید ذکر کنیم که استفاده طولانی مدت برای بیش از 2 ساعت گوش دادن به موسیقی از طریق هندزفری ها ممکن است مشکلات بسیاری را برای شما به وجود آورد.

    به طور مثال اگر با صدای بلند بیش از 45 دقیقه موزیک درون گوش شما پخش شود ، گرینده های فرکانس درون گوش آسیب دیده و به هیچ عنوان قابل احیا و بازگشت نمی باشند.

    عوارض استفاده طولانی مدت از هندزفری بر گوش انسان ؛

    • ابتلا به میگیرن
    • تورم گوش
    • سنگین شدن گوش
    • آسیب به پرده میانی
    • کاهش شنیداری صدا های زیر
    • و درنهایت چرک و عفونت گوش

    سخن آخر

    در این خبر به بررسی دقیق مشکل افتادن هندزفری از گوش و نحوه جلوگیری از این مورد پرداخته شد که میتوانید با مقداری هزینه اندک یا استفاده از روش های معمول مشکل خود را به طور کامل برطرف کنید. در نظر داشته باشید همانطور که ذکر شد همیشه نسبت به تهیه محصولات جانبی که با بدن شما در ارتباط هستند دقت لازم را به خرج دهید. ضمنن میتوانید برای خرید هندزفری از فروشگاه فوبیست fo20 با قیمت تخفیفی اقدام کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “چرا هندزفری از گوش می افتد ؟ عوارض استفاده از هندزفری چیست ؟”
    1. سلام خیلی جالب بود ، یکی از مشکلاتم این بود که هندزفری توی گوشم جا نمی گرفت و می افتاد که با خرید یه کپسولی جدید که هولدر داشت مشکلم حل شد. تشکر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.